Separate names with a comma.
Söker någon av dessa två tablets.
Goldway är lika billig men har dyrare frakt. Personligen hade jag nog köpt den från Goldway trots att totalsumman blir lite högre då det är en...
Har haft både Mi 8 och Mi 9 och gillat båda skarpt. På några punkter är dock Mi 8 faktiskt bättre än uppföljaren. Gillar särskilt att den har en...
Låter bra! Jag kommer nog beställa en 16s senare när den sjunkit ytterligare i pris. Meizus telefoner brukar bli väldigt billiga efter något...
Meizu har obefintligt stöd på XDA. Jag har haft flera Meizulurar genom åren. Senast X8. Hårdvaran är verkligen kanon för pengarna och jag har...
Finns inte mycket att välja på. Meizu 16s mäter 151.9 x 73.4 x 7.6 mm (165g), har SD855 och bra kamerahårdvara. Kostar ca 4000 kr inkl frakt vid...
För mindre pengar får man en Huawei Mate 20 (ej pro) eller Honor View 20 från amazons europeiska butiker. De har samma systemchipp och...
Det vore minst sagt märkligt om det inte dyker upp en A3 Pro baserad på CC9. Där har ju Xiaomi en potentiell kioskvältare. Nackdelen för Xiaomi är...
Nöjd med 16s? Sålt 16th ännu?
Allt handlar om prioriteringar. För mobilapan är bandstödet uppenbarligen högprioriterat. För mig är dålig batteritid på ett klart större problem...
A3 är ju samma telefon som CC9e. Bara att kolla specen på den: 153.5 x 71.9 x 8.5 mm Synd att man inte gjorde som ifjol och släppte en vanlig...
Nej, det är mest troligt inte Xiaomi EU. Butikerna på Ali brukar skeppa telefonerna med egna romar.
Xiaomi Mi 8 och Mi 9T är löjligt prisvärda och har båda NFC. Att betala 6200 kr för OP7 känns inte som ett bra köp. Däremot att importera den...
Jag tycker swedroid borde införa en policy eller stark rekommendation att den med minst antal goda omdömen och inlägg skickar varan först eller...
Just det. Då går break even vid 310 kr ;) Jag hade köpt via Ali och sparat runt 800 kr. Risken att garantin behöver nyttjas är liten. Man kan...
Precis!
Sålde en Mi 9 till @livinl0ud . Reptilsnabb betalning och mycket trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Det blir naturligtvis mer struligt. Du får multiplicera risken med att den strular med hur mycket du sparar på att köpa från Kina. Om vi t.ex....
US $294.99 |Global Version Xiaomi Mi 9T (Redmi K20) Mi9 T 6GB RAM 64GB ROM Smartphone Snapdragon 730 Octa Core 6.39
Om det är ett bud som ligger i linje med, eller över, utgångspriset tycker jag det är störande. Skriver man t.ex. 3000 kr eller bud där över så...
Tyvärr ser 16xs ut att ha det typiska "Meizulagget". [MEDIA] View: https://youtu.be/57IepEGT_Co
Mi 9T verkar sannerligen prisvärd. Imponerande att de till och med fixat deltaljer som en riktigt bra högtalare. Något jag tycker är viktigt på en...
Det är synd att det är så dålig konkurrens. Inom andra branscher skulle ett företag som Postnord gått i konkurs vid här laget. Deras rykte är väl...
Postnord är verkligen extremt usla. Har spenderat flera timmar och totalt 266 kr för att få iväg ett paket med "Skicka lätt" p g a att deras...
Ok, ja det där låter inte lovande alls.
Förmodligen är det "bara" en slarver och paketet kommer fram men du kan förstås ha blivit blåst. Riktigt dåligt att han inte gick med att Swisha...
Inte hört något mer. Honor Note 10 släpptes väl under sensommaren ifjol så kanske kommer något om några månader. Å andra sidan tog det två år från...
Ja, den var allt annat än bekväm i handen. Designen är dock störtcool och borde ha förfinats på uppföljaren.
Instämmer. En lite tunnare Nexus 6 med en större batteri och SD855 hade varit mumma.
Påminner lite om Nexus 6 även om det där var mer extremt. Argumentet på den tiden var väl att det var viktigare att reducera kanten nedtill än...
Håller helt med. Bra formulerat. Ibland kan ett skal förbättra greppet på telefonen men att förstöra en telefon som redan är greppvänlig och...
Precis. Det är för övrigt rätt intressant att folk ofta väger in designen och känslan i handen på telefonen när de tar ett köpbeslut men när de...
Köp ett fodral som du lägger telefonen i när den inte används? Annars får du väl gambla lite och hoppas att du slipper repor. Brukar själv rätt...
Ytterligare en fördel med CC9: lättare och därför bekvämare i handen än 9T.
Någon av Huaweis phablets från ifjol? Honor Note 10 eller Mate 20 X? Dock tror jag Xiaomi kommer släppa någon typ av större telefon relativt...
Kör Mate 20 (ej pro) igen nu. Installerade EMUI 9.1 idag och den slår faktiskt Mi 9 i hastighet även om det är jämnt. Trodde inte Kirin 980...
Tror det är ett mycket bra köp. Kände på View 20 när jag var i Tyskland i våras och den kändes riktigt grym. Väldigt snygg och bra känsla i...
Om ni inte fått EMUI 9.1 via OTA ännu kan man installera det manuellt här. Gjorde det nyss och det fungerade klockrent. Bara att ladda hem...
Var också lite tveksam till att de inte fortsatte på samma story som säsong 1 men när jag väl gett 2:an chansen satt jag som klistrad genom hela...
Global beta var inlagd på den Mi 9 jag fick hem idag. Den har DC-dimming i inställningarna. Hade inte tänkt på det innan jag såg din post nyss....