Separate names with a comma.
Håller med!!! Bästa telefonen ever!!! I en ultimat storlek med bra kamera, inte världens bästa batteritid och inte världens snabbaste UI men ändå....
349 kr var en deal som var omöjlig, så sa dom till mig iaf. Och då hotade jag ändå med att säga upp mitt abonnemang. Men 399 kr / mån är ju...
Den enda logiska förklaringen är att skärmupplösningen är boven.
Nån som har en Nexus 5 och vill bli av med den? Ska vara svart eller röd till färgen, helst med 32GB. Kvitto är ett måste samt at den ska vara i...
Testa en fabriksåterställning och kolla hur det fungerar efter. Kör du stock ROM eller custom just nu? Tänk på att en återställning rensar interna...
Blir jobbigt om man vill roota en Samsung lur och sen när du ska lämna tbaks den så är den knoxad :) Iofs med deras kunskap så vet dom inte ens...
Huh? o_O
Skulle göra återställning och lägga in stock rom med Odin efter det. Sen root och börja om helt. Många som får problem efter man byter från CM och...
Va f-n tror ni jag driver med er? ;) :p Lätt bästa TW-baserade rommen till S4 just nu.
Det låter mer sannolikt :)
Jo det stämmer :) Skulle ha läst ordentligt även om jag fortfarande betvivlar att han dubblar sin batteritid. Eller så är mjukvaran bedrövlig från...
Men han har ju precis fått uppdateringen och ändå påstår han att batteritiden är dubblad. Njaaa :cool: Fast den kan ju säkert ha blivit bättre. Är...
Upp till dig. Om du har en reservlur, låt M7an vila i nåt dygn i rispåse. Inte i ugn dock. Felet många gör att dom startar telefonen för tidigt!...
9 timmar? Det känns som den har gjort sitt i ugnen. Jag hade min i ugnen ungefär 5-6 timmar. Sen stoppade jag in min i en rispåse och hade den där...
Japp det fungerar kanonbra. Jag kör med denna som daily......inga problem alls. Rommen är bra, stabil, snygg och batterisnål.
*host*custom rom*host* Tapatalked!
Frugan har haft 3 i typ 5-6 år nu och hon är nöjd. Har bråkat lite grann med dom en gång men det slutade med att hon fick kompensation. Jag har...
Var inte PhoneHouse's erbjudande på 399 kr med 7 GB? Men nu är erbjudandet borttaget. Ofan går det få 349 med 7 GB? Visst är telefonerna...
@Prelow har en till salu tror jag.
Hmm ringde för skojs skulle till 3 då mitt ab går ut om 2 mån. Hade tänkt vänta till sommaren med en ev förlängning men ville veta lite priser på...
Den är olåst så det är bara köpa :p
Ca 50 grader med luckan öppen och håll koll på den så den inte blir för varm. Sen in i rispåse och helst så länge som möjligt för bäst effekt....
Väntar på den kommande S5 Prime eller F eller vad den nu ska heta. Annars är Nexus 5 är en fantastisk lur! Vill helst ha en fysisk hemknapp så en...
Står ju att skärmskydd har suttit på från dag 1.
700 för htpc.
Vad är budet på htpcn? Kan du kirra bild?
Chrippe7 är en bra och pålitlig som säljare!
Jag har visst missat XDA-länken. Sorry! Uppdaterar första posten med länk. http://www.imperiumrom.com/S4/4.4.2/ROM/Imperium_v7.0.zip
Har mailat dig angående några ikoner som fattas för mig. Tror du att du orkar uppdatera dessa under en snar framtid? Tack för grymt fina ikoner! :)
Du har tid, det gäller bara ta lite tid från luren och Swedroid :cool: :D
Varför så hatisk mot LG? Vissa gillar LG, vissa gillar Samsung och vissa gillar äpplet. Men orka kriga om vilken som är bäst? Vad som är bäst för...
Jaså....inget jag tänkt eller sett men kan ha fel. Då får du snickra upp egen websida med lite snygg design :p
Testa Imgur
Lika stabil ☺ För S4 yes. Tapatalked!
Har kört denna (Imperium Rom) i några dagar och jag är riktigt nöjd. I Aroma installern får du välja massvis med grejer, tex om du vill att allt...
Om du kör Omega v33, varför provar du inte bara? Eller missförstod jag dig? Jag kör denna,...
Tråkigt också Tapatalked!
Du verkar ha fått ett bra ex. Jag är fortfarande sugen men avvaktar lite grann på lite senare batchar och hoppas på måndags ex:en försvinner...
Du kanske får lite bättre batteritid men skillnaden är inte så stor. Tapatalked!
Note 3, G2, Z2 med säkerhet. S5 och M8 är jag osäker på. Har varit toksugen på en G3 men efter att läst här på forumet är jag tveksam Tapatalked!