Separate names with a comma.
Jaaa!! :D Helt felfri dessutom! :D Lite sämre än min Mega, men fortfarande helt OK. Tror den brusar lite, men kan vara placeboeffekt ;) Inte...
Man har 14 dagar på sig att DOA om man har en enhet ifrån Sony.
[IMG] Sexig vit Z2 (igen) *dregel* Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
[IMG] :D Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Fungerar inte i tapatalk ändå :* Jag med! :D meh... Gick väl bättre än jag trodde men fortfarande dåligt :( Hehe :3 Skickat ifrån min...
Ja, för NU FICK JAG MIN Z2!!! [IMG]...
Tänkte nästan att det var så :D Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Men det är ju ett omprov, jag har gjort det innan och vet vad som kommer, men jag har inte pluggat :( Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Därför jag inte har märkt något då, bor inte på något av dom platserna. :D Konstigt att de inte informerar kunderna. Skickat ifrån min Samsung...
Märkte inget när jag hade min Z2 heller. Använder inte BT headset. Vad menar du med att Samsung inte har aktiverat det? I Telias nät märker jag...
Suck... Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Varför hittar man ingen information på deras hemsida om detta då om det är igång? Använder också 3 och har inte märkt någon skillnad :) Skickat...
Källa på det? Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Cupcakes; 3 har väl inte HD Voice? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Helvetes jävlar!! Glömt att plugga inför mitt omprov i spanskan som vi har halv nio! Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Min morsa har också fibro... Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Skaffa ett privatkonto!? Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
^^ [IMG] Skrattade hårt åt denna bild, sammanfattar Stockholm för mig ;) ;) ;) [IMG] Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Prison break? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Jag tror att alla har det, men att vissa inte stör sig på det eller märker det. Jag märkte ingenting i min telefon t.ex. Att det skramlar lite kan...
DOA den? Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!
Men vafaaan!! Kunde du väl sagt tidigare idag?! :( ;) ;) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Hehe, okej ^^ Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Glasskärmskydd till min Z2 ^^ [IMG] Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Aldrig att jag bytar bort min Z2! ;) Men om jag någon gång blir galen och vill byta bort min Z2 mot en M7 så ska jag tänka på dig :D ;) ;) ;)...
Pfft vill ha kvar min Z2 Menade dessutom att det är en som har en M8 och vill ha en Z2 ^^ Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
När han inte är hemma ska tilläggas. Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Någon som vill byta en M8 mot en Z2? Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Stäng av Wi-Fi, Bluetooth, GPS, öka tiden för synk av typ email, juicedefender utöver stamina ;) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Sänk ljusstyrkan? :p Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Glasskärmskydd till min (saknade) Z2a :D [IMG] Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Fick den nu, står att den är till Xperia Z2 L50, så den borde ju passa? Har ju inte telefon att testa på :p [IMG] Skickat ifrån min Samsung...
Sista bumpen! Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Är väl bara till att skynda ner till larmdosan och larma av? Ligger du kvar i sängen? ;) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Beställde en nu bara för att ni sa att det skulle gå så snabbt ^^ Valde dock standard shipping för 2 dollar extra så att jag får ett kolli id....
... Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Gött! Hur är samtalskvalitén? Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
Precis! Heja Sony!! ;) Skickat ifrån min Samsung Galaxy MEGA
"Sony konsument produkter har 14 dagars DOA utbytes rutin. Produkten måste ha levereras från Sony Nordic inom 3 månader." :D Skickat från min...
Jag har (hade) 14 dagar på mig enl 3 :) Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition!