Separate names with a comma.
Funderar på att försöka byta min projje + duk mot en TV nu när man flyttar till hus. Ja, ni läste rätt :) Huset är mycket mindre än radhuset vi...
Har fått indikationer på att dessa kombimaskiner håller lägre kvalitet, eller iaf hållbarhet så måste kolla upp detta mer noggrant. Har kollat...
I mina ögon, som faktiskt är ganska öppna efter ett antal olika OS och modeller, så verkar snarare folk med Android (titta bara i denna tråd)...
Okej. Fast det kan omöjligt stämma. Läs igen. En kondenstumlare förbrukar inget vatten, en tvättmaskin 50L, så varför förbrukar en...
Ska köpa tvättmaskin, och funderar på en kombimaskin med kondenstumlare inbyggd. Det som gör mig galen är vattenförbrukningen. Vid tvätt så...
Caol Ila 12Y till lite findricka Lauders när jag bara är "onsdags-sugen"
Tänk på att den inte har dualcore så den suger, typ
Ingen aning. Men köpte iaf spelet för 22kr
Det enda du ska göra är att hälsa på framöver så jag kan få äga din Android! http://www.youtube.com/watch?v=9ssd4P0bgSM
https://picasaweb.google.com/lh/photo/SLMFfpaSbaRIs5mxhwq8JynDsKUiVkaATNSJKzkhkjQ?feat=directlink Nya huset :)
finns en bunt original iaf, mer vet jag inte
vilket menar du då? Finns ju ett gäng
Nästa vecka skriver vi papper på ett litet hus på landet. träd, åker, gräs. Inte en väg så långt ögat kan nå. Fan så skönt att slippa alla...
håller med. Är så skönt att ha skrivaren där den faktiskt får plats och passar istället
Vad som piskar vad beror väl helt på vad man söker i en mobil? Bara för att ta en fjantig liknelse så är inte Ferrari ett dugg bra för mig, med...
Apple Airport Express funderar jag på (tror den heter det) men vet inte om det är något jag bara vill ha men inte kommer att nyttja
fortfarande ledande bud på ett alldeles för litet hus taget
äsch. om du så smått tröttnat på Apple och iPhone så byt. Har du ingen polare du kan byta med nåt dygn bara för att klämma lite? Annars köper...
Nyttja din rabattkupong som låg i kartongen på tassimo.com Jag tröttnade riktigt fort på att spännande sorter, men dricker mängder med gevalia...
HTC är iaf enligt mig den mest kvalitativa android-luren. Det är inte alltid bäst, men iaf vad gäller kvalitet ligger HTC långt framme
Kendo-plattan är också dualcore, och kostar väl drygt hälften
Om jag hade tonårsdöttrar så skulle jag inte våga låta dom gå ut alls. Shit va nervös jag skulle va. Vet ju själv hur en del killar fungerar...
Jag har gått från galen Android-kille till iOS i iPhone 4. Enkelt uttryckt så har du och jag samma tankar om telefoner, vad gäller stabilitet,...
Om man säger Microsoft så säger många av mina vänner; Hoppas dom har lyckats med något denna gång.... Om man istället säger Apple så brukar det...
la precis underbud på en alldeles för liten kåk på landet
klart att du inte kan acceptera det där. Har du lämnat in den för upplåsning så är resten 3´s problem hur dom gör
http://macworld.idg.se/2.1038/1.386168/toshiba-presenterar-hogupplosta-mobilskarmar
Fanns många bra punkter med tyngd i den artikeln, bra läsning Lite roligt det där med custom roms, det är nämligen till stor del därför jag...
Nä, nu förstår jag inte problemet ? Öppnade spotify och den kom ihåg var jag senast gick ur programmet, spelar en låt Öppnade sedan youtube,...
Jag köpte nyligen en iPhone 4 och är riktigt nöjd och glad. Mitt mobila liv har blivit betydligt lättare på flera olika sätt. Men samtidigt så...
rekommenderar också Belkin Share, sjuk nöjd
Gillar serien "Bored to death". Inte på något sätt extremt bra, men sevärd för man känner igen sig rätt ofta...
Precis. iPhone 4 t.ex är inte alls snabbare, bara mer smooth och därmed känns trevligare Man får skilja på snabbhet och mjukhet
surfa med mobilen som modem då :)
framförallt de med Android som ser sig en minoritet och slåss med näbbar och klor för att försvara sitt val. När man blir lite mer vuxen så...
Bra skrivet Danwhistler Du och jag är inne på samma spår. Vad gäller Dannejanne: Du kan ju inte jämföra gamla och nya lurar på det där sättet,...
Om alla android-användare är så smarta, vad behöver vi då alla moderatorer till? :)
Nu låter det här dumt bara för att jag har iPhone. Men sluta genast upp att kalla de som väljer Android för smarta och iPhone för dumma/korkade...
Har efter ett antal androider i högre prisklass gått till 3GS, sedan till iPhone 4 Grejen med mitt byte är ganska enkelt. Jag flashade många...
Se det positivt. Ett nej innebär att hon inte säger Ja för att vara snäll, och ni slipper vara tillsammans i en lögn (shit så positiv jag låter...