Separate names with a comma.
Startar denna då jag precis gett mig in på området. Tänkte att den kan vara en bra plats att diskutera/dela med sig av egna erfarenheter...
God Jul och Ett Gott Nytt År alla fantastiska Swedroidare
Ryan London (dock svindyrt då man beställer från UK)
Hade en banner i Telia appen (Apple tv) som sa att dom hade problem men allt fungerade. Har både bredband o tv via Telia men inte sett några...
Verkar inte bli dag allafall :)
Någon som hört något om när 26.2 släpps ?
Har faktiskt varit i butik men än så länge har ingen haft den framme, dom har sålts under BF verkar det som. Lutar nog åt att jag får lugna mig...
Har svårt att se hur dom värdena ger mig måttet från det nedre skruvhålet ner till botten av tv:n :( har ju ingen aning om skruvhålen på baksidan...
Har beställt en Samsung S95F 65” som det var lite leveranstid på. Tänkte hänga upp på väggen men då jag ännu inte har tv:n skulle jag behöva...
Har ett Ryan London och ett Tech woven. Använder Ryan London mest för jag tycker det är skönast att hålla i. Tech woven är bra och greppvänligt...
Känns rimligt, vi har ett antal telefoner som måste bytas ut på jobbet men ingen verkar haft problem idag allafall
Tror ni det blir en hård avstängning i morgon 1/12 eller kommer det ske successivt ? Har ett antal telefoner på jobbet som är berörda av...
Kul att höra ! Du får dela med dig av några bra inställningar för att få så bra bild som möjligt sen :D
Kul ! Har beställt en S95F 65” men det var lång leveranstid från Samsung, 23/12 :eek:
S95F beställd, tack till @alna6431 för hjälpen med 10% rabatt.
Syns det så stor skillnad alltså ? Byter inte tv spec ofta så jag behöver hitta den optimala tv:n för mitt användande och det står just nu...
Har aldrig använt dom inbyggda apparna heller, kör hellre med Apple TV faktiskt.
Intressant, då låter det ju som att ditt användande liknar mitt. Är det bra bild via alla appar eller skiljer det sig , tex Netflix eller annan...
Hur är ditt tv tittande, vad för källa använder du ? Tv box eller streaming ? Jag spelar inget utan tv:n används för tv tittande via Telia eller...
Jag blir så förvirrad av all info så det brukar sluta med att jag behåller den gamla tv:n för jag kommer inte till skott:D
Kastar mig in Mina val står mellan Samsung S90F vs LG C5, är även lite intresserad av S95F vs LG G5 men är inte säker på att jag vill lägga 4000...
Samma här, inte upplevt några problem med funktionen
Fick mail från Telia med ett erbjudande som befintlig kund. 150:- i rabatt/månad i ett år. Erbjudandet gäller bara fram till den 23:e, alltså...
Står inför samma val, tror dock jag bestämt mig för en Oled då jag går från Plasma OM jag byter. Tittat på LG G5 och C5 men även Samsung och då...
Har alltid så svårt att hitta ett skal jag verkligen gillar. Dom flesta skal är så vassa i laddningsöppningen och jag håller alltid mitt...
Håller med dig. Är helt fast i Garmin med MIP display [ATTACH]
Där ser inte jag något Jag tycker det finns kvar i framförallt Safari men ingen annanstans vad jag upplevt
Samma här, den buggen följde med mig till min 17PM från 16PM dessutom men nu verkar det var löst som sagt
Såld till @Cblucher
Pm skickat till @Cblucher
Noterat, kör annonsen till i morgon eftermiddag
Säljer fruns iPhone 12 som är i väldigt bra skick. Använt skärmskydd och skal sen dag 1 Finns ett litet märke längst upp på högersida på ramen...
Kör själv Apple sen många år tillbaka, innan dess var jag helt fast på Android. Allt handlar om tycke o smak skulle jag säga. Min far kör Android...
Vad tror ni om denna 55" OLED S85F 4K Smart TV (2025) TQ55S85FAUXXC | Samsung Sverige Har idag en Panasonic Plasma 50” som jag varit/är...
@niclasc köpte en iPhone av mig. Mycket smidig affär där vi även kunde träffas F2F
När kan vi som inte hoppat på Betatåget förväntas få 26.1 ?
Jag kör själv med Garmin och har gjort det under många år och det har fungerat kanonbra för mig. Det jag har som kriterier Bra batteritid...
Höll i en Air häromdagen och den är verkligen imponerande tunn. Så tunn att det känns som att man kommer vika den bara av att stoppa ner den i...
Hade nog varit en helt annan sak om jag hade haft kablar mellan enheterna
Blev dessvärre retur :( detta system passade inte mig vilket var tråkigt för jag gillar allt med det utom täckningen, framförallt mellan...