Separate names with a comma.
Jag har inte längre Vimla abonnemang. Jag har hoppat av tåget men intresserad av hur det går för andra här.
Det enda med 5G som kan vara intressant för mig att den avlastar lite av 4G nätet och det blir ett bra alternativ för mobilt bredband, annars att...
det var mer än vad powerbanken kostar :D bra för dig :D
Enligt Sammobile så är uppdateringen för vilka som helst som kör med Android 9 i Tyskland vilket var inte fallet i förra veckan då bara de som var...
Du kan alltid välja att INTE uppdatera om du inte orkar med återställning... Jag brukar återställa Windows i mina datorer och dessutom gjorde med...
Kör du med Vimla 1.0 eller 2.0?
I Members appen står det så här om kommande Android 10 uppdateringen: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Kan ha med att du behöver vitlista de berörda apparna?
Precis som @bernard nämnde,jag sänkte min kreditgräns för 3 månader sen, gick bra och tog en minut. I förra veckan ville jag höja kreditgränsen...
Du missar i för sig ingenting, jag köpte en sån PowerBank när det var kampanj på den .. trådlös laddningen är kass! Telefonen o powerbanken blir...
Har du provat rensa partition cache minnet?
Gjorde du nån återställning eller körde utan?
Finns det möjlighet för er som uppdaterat till Android 10 att upplysa lite om följande (jämfört med tidigare Android 9): 1. Stabilitet? 2....
Detta har sammanhang med vad som sker i USA .. o dess påtryckningar att man väljer bort Huawei .. Telenor överger Huawei – 5g-satsar på Ericsson...
Telenor överger Huawei – 5g-satsar på Ericsson Telenor överger Huawei – 5g-satsar på Ericsson
Några kanske också jobbar med mer tekniska uppgifter så man ser aldrig deras namn på forum eller mejl, vissa kanske jobbar i projekt o därför syns...
Vi får hoppas att uppdateringen är mer stabil än den som kom till S10. Kommer oavsett att köra total återställning när jag har flashat den. Bäst o...
Jag fick idag en ny uppdatering som ger Dark Mode för bank id. Funkar per automatik när telefonen är i Dark mode. Funkar fint med Samsung Galaxy...
Det där var riktigt dåligt! Jag förstår inte vad som är problemet/en med Vimla, de bör vara mer transparenta men antar att de är underbemmande och...
Det var nytt för mig i så fall, jag har läst och provat själv att ladda andra enheter med Samsung original eller SPIGEN skal och det har aldrig...
Vanligt Dbrand skal eller skin menar du?
Jag tror att flytta kunder till Telenor kommer inte att hända. Ett tänkbar alternativ att skrota Vimla 2.0 helt och hållet eller sälja Vimla till...
De är helt medvetna men säger inte mycket om saken då är vi helt olika företag. Gällande Honor så kan jag faktiskt inte säga mer än att det är...
Yes sir.
Ingen kan hindra de att fuska.. det är ju klart att de kan göra så men hur tror du detta funkar? de har försökt en gång genom att lura Google Play...
en liten fråga här .. hur var det innan med dessa SMS, alltså om man har familjabonnemang (obegränsad) om samtliga anslutna konsumerade 20GB, fick...
Jag jobbar med certifieringar, det minsta lilla vi gör eller ändrar i produkten om det är mjuk eller hårdvara så måste vi köra om certifieringen...
GCAM verkar göra mycket stort jobb jämfört med Stock .. shame on OnePlus.. borde vara bättre än så.
det är sen October 27, 2019 .. o det är en "opinion" ingen fakta, de tror sig Huawei kunna göra men det går tydligen inte annars hade de gjort så...
det är inte bara mjukvara som ska ha certifiering, även hårdvara, det minsta lilla förändringen är det ny produkt, de äldre certifieringar gäller...
vad har komponenterna med saken att göra? Huawei skapar ny produkt om det är mid eller high end var det med samma eller annorlunda komponenter,...
Nej, så funkar det inte. Du kan inte använda en certifikat från gammal lur till en ny, de kan bli sanktionerade av ännu flera länder vilket Huawei...
De kan inte göra så, det funkar inte så. Sanktionerna är mot Huawei o det handlar om deras nya produkter, de kan inte bara skapa ny telefon och ge...
Det är fortfarande en Huawei mobiltelefon, hur ska de gå runt blockeringen?
Om du bor i närheten av större städer som Stockholm, Göteborg eller Malmö så finns det Samsung verkstäder där du kanske får din lur reparerad...
Det är inga problem, du har 2 års garanti, bara att lämna in där du köpte den eller helt enkelt om du bor nånstans där Samsung har verkstad att...
Tycker ansiktet på katten ser skarpt ut, resten inte. Prova stänga av den automatiskta "scen optimizer" [ATTACH]
Det beror väl på omständigheterna? Typ, plats, täckning, belastning i nätet, utrustningen du använder, appen/webbsidan du använder för mätningen,...
Hmm, har du provat ta samma bild med bättre ljusförhållanden? Jag kan se oskärpa i den bilden du bifogat men känns som att du tar den med minimalt...
@Carl en sak jag glömde nämna igår gällande Galaxy S10 och OnePlus 7T pro, jag jämförde batteritiden endast mot den vanliga Galaxy S10 (lilla...