Separate names with a comma.
Jag håller med. Batteritiden är bäst för mig med Omega. Kameran är viktig för mig och den är bra i Omega och i TW baserade rommar. Det mesta...
Den är verkligen fullproppad med skit. Tyvärr. Hoppas S5 blir bättre och smoothare överallt.
Frugan fick sin också idag. Shit vilken tid det tog Tapatalked!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2502714 Det är en aroma installer, du får välja själv :)...
Varför flashar du inte rommen utan wipe? Tapatalked!
Flasha denna, tar bort en del "skit" iaf https://mega.co.nz/#!DVIizQRT!nSZIm-v0YLlDpmzxvzpnSEmU0w5RAT6iKaIGjWYYCqc Tapatalked!
Sista bumpen. 5 timmar kvar. Tapatalked!
Gör inte sådär. Nu skulle det inte gå heller :) 1. Du flashar tex polska stock kitkat 4.4.2 2. Roota 3. Lägg in recovery 4. Flytta över X-Note...
Nej tänkte göra det ikväll. Har inte beställt så mycket från Kina men det jag har beställt har kommit fortare än såhär. Tapatalked!
Kolla inställningar och om telefon och sen ska du kolla om du har kvar ditt IMEI-nummer. Det låter som IMEI-numret är borta. Har du gjort backup...
Frugan har inte heller fått sin. Har gett upp och väntar inte ens längre på den. Dags och ge negativt omdöme så framtida köpare att att allt inte...
Perfekt. Om du flashar den, skriv gärna hur den verkar Tapatalked!
Jag vart sugen på ananas såhär på kvällskvisten och såklart har man inget hemma. Tack för den :cool: :D
Har du nått torrentprogram installerat i datorn eller telefonen? För den fungerar kanon hos mig. Tapatalked!
Lite mer än 24 timmar kvar och grymt bra pris!
Tror det beror på att han släppt v25.1 som fixar bla nånting med Samsung skrivbordet. Nedladdningslänk v25: http://goo.gl/QD7d1O
Hehe. Våran hemtelefon.......som kanske byts mot en Note 3. Vad säger du? :cool:
Nej du behöver inte lägga in modem filer. Har en skum bugg på min Omega v24. Den justerar ljudet själv lite grann då och då.......sjukt...
Det är att rekommendera dock och göra en factory reset :)
Första post uppdaterad med info om v25. Är nog inga större skillnader mot v24. Nån som har lagt in?
Bra att du håller koll på virriga mig :cool: :D Sen är trojaner aldrig kul :innocent:
Nej du har rätt, det går inte och dra alla över samma kam. Har ingen egen forskning heller som jag kan lägga fram. Det är ju bra o jobba med...
Har en nära vän som jobbar på kriminalvården och han påstår att risken att bli återfallsförbrytare är stor även om man åkt dit för små brott så...
Om dagens fängelser skulle fungera som vårdanstalt så ja. Men hamnar du i fängelse för ett "småbrott" så är det raka motorvägen för grövre brott...
Hur ska man lösa det problemet att brottslingarna tycker Sverige är ett drömland? Rent paradis. Brottslingarna har det bättre i fängelserna än...
Gör så :) Tapatalked!
Hur kan det vara dyrare? Skulle det vara dyrare så kan jag ta den extra kostnaden :) Tapatalked!
Jag håller med till 110%. Har man mördat nån och det finns bevis för det så ska han slaktas och det hårt. Man förtjänar inte och leva om man tex...
Du behöver inte flasha nåt speciellt innan. Flasha rommen bara. Tapatalked!
Skickar iväg min Nexus 5 trots att jag är grymt nöjd med den, men suget på en Note 3 är för stor och motstå o_O Nexusen finns iaf ute på...
Tror fan det är virus o_O :D
Odin är programmet du flashar med. Instruktioner finns här på forumet, XDA eller tom på Youtube. Det är inte förbjudet och ta reda/läsa lite...
Nej alla gör inte det. Det är inte vanligt idag. Dock så har många trådar stängts i mina ögon helt i onödan när det krigas hur många bumpar...
Vet inte om du inte förstod vad jag skrev? Om du har bumpat 2 gånger och tråden har fallit långt ner. Då har du några alternativ, skapa en ny...
Håller med. Helt onödigt!
Men det blir ju mer o sålla om alla misslyckade försäljningar blir till en tråd till o_O För just nu är det enda lösningen. Eller gå vidare till...
Varför? Om man har kvar luren efter sig tex en vecka och du har bumpat 2 gånger, ge en vettig anledning varför man inte ska få lyfta upp tråden!?...
Hur mycket skillnad gör custom rom och tex Franco kerneln jämfört med stock? Har ca 55% kvar med 2 timmars skärmtid. Skickat från min Nexus 5...
Ibland är 2 bump regeln helt idiotiskt, om du redan har bumpat 2 gånger och din annons/försäljning är fortfarande aktuell och ingen skriver i din...
Jag är medveten om skillnaden men vill se vad alla är så exalterade om när det gäller Note 3 :) Kan lägga in en Nexus 5 svart i nyskick i bytet...