Separate names with a comma.
Då läste du nog fel, det var korv med jordgubbssylt
Stalker much
[emoji848]
The shortest!
Låter som en helt annan genre [emoji6]
Bad bad girl [emoji1314]
[emoji1655]
Jo lingon
Först var jag på din sida Rebecka sen m jag och tänka på raggmunkar med fläsk och tänkte why not jordgubbssylt
Hahaha
Ah
Varför? Google Pay funkar ju i Sverige
@Honda kanske hjälpa
Knappast Huaweis fel att Adobe inte släpper appen fri till alla telefoner eller att de kräver någon typ av kontrakt med enskilda tillverkare
Får fram det men ser inte Sverige
Oneplus 7 Pro [IMG]
Om de ska hålla på så hade jag bara sagt blankt nej. Du har ingen skyldighet att passa hunden och de dessutom inte ville hålla sig till det...
Det skulle det inte om man uppdaterat säkerheten/verifieringen av betalningar om jag förstått rätt. Men samsung verkar inte sugna på att göra...
Classic Olga
Du får bingo på bussen in till jobbet, don't you worry about a thing
Finns nog ingen regel, är mer upp till tyckte och smak. Vissa, som mig själv, gillar ett så rent utseende som möjligt medans andra gillar att ha...
Håller med behövde inte köra någon factory reset, inte heller läst på xda att det ska vara nödvändigt. Dock har det rekommenderats för personer...
För info, kör med Android 10 Beta och får upp Bearbetar HDR+ och sen händer det inget
Nu lugnar vi ner oss lite, fanns väl liknande lag som gjorde gällande att nfc ska finnas på alla betalterminaler @jnsson Edit: Se ovan (@jnsson...
Börja med att koppla dina jobbkontakter i en eller flera grupper, välj sedan standard sim för en viss grupp. Ett annat tips är att sätta en...
Kanske oxå vilken bank du har
Essential PH-1 *Android 10*
Essential Phone mint condition sökes!
Eh okej, Charlotte Perrelli
GE Healthcare
Oj John Lundvik oxå
Det här året har företaget tagit in både Andreas Lundstedt och Martin Stenmark... Kommer bli en bra kväll
Nice
Inte ens grill?
Som sagt låter som codec issues
Låter mer som codec problem
Kollade hans video igår [emoji39]
Tycker att Venu är mer intressant Garmin Venu[emoji769] | GPS Smartwatch for Active Lifestyle
Jaha då har ASAP rockys advokat blivit skjuten
[emoji1787]