Separate names with a comma.
Har ett par på skallen just nu ;)
Om DHD har en Led, och den inte blinkar så är den antingen trasig, eller så har du ställt till något i menyer :)
Men läs hans signatur då ;)
bekräftar att min SGS från Tre, köpt med abbonemang ej var låst och fungerade med alla operatörer. Och stänger tråden
Android3.0 har sina anledningar, och lämna det till oss moderatorer att bedöma saken, oavsett utgång. Flera av oss har kontakt med medlemen i...
tråd låses med hänvisning till https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=31936
Det kom fram, och jag har svarat. Tack Fortsätt skicka PM till mig för vidare frågor så vi inte förstör tråden för mycket ;)
Svara på mitt PM eller det blir Ban. Du är aktiv hela tiden men ignorerar mig
Vi diskuterar inte olaglig nedladdning på forumet. Använd google istället
Ta och svara på mitt PM jag skickade till dig, du verkar ha missat det eftersom du gjort flertalet poster på forumet men inte svarat mig
Rensat tråden, rejält. Inget mer offtopic tack
Nej, HTC HD2, Desire HD är en annan telefon
Tråd Låst. Vi diskuterar inte olaglig fildelning på forumet
Det borde väl banken ha berättat för dig, om du får använda eller inte? Men spontant, nej
Har du provat alternativet bredvid? Nya inlägg i ? Inte exakt det du efterfrågar, men kanske funkar?
Ja, kalla den vad ni vill. Om jag klämmer in android på min sk dator och kör 3g-modem med skype kanske det blir en telefon också :)
Hann aldrig prova på SGS, men flashar in CM7 just nu på HD2:an :)
I spel finns det ofta en egen kalibrering dessutom, har varit med om det flera gånger
Ni kan ju inte på fullt allvar påstå att Galaxy Tab är en telefon. Inte ens en så basal sak som att prata utan högtalartelefon fungerar....
ja men det är en surfplatta som jag ser på saken.
http://www.cafepress.co.uk/+android+underwear-panties
Ja, jo, tänkte "mini" som samlingsnamn
är det inte en uppdaterad Mini på gång? Såg nån läckt bild. Tänkte om det är värt att vänta
det blir ju en 5:e sida automatiskt ;)
Dessutom kan du väl i touchwiz flytta de appar du inte använder längst bak i listan, så slipper du nästan helt se dom
finns väl t.om som widget så det löser sig nog :) Det är inte så svårt att ta reda på en menscykels start eller slut. Rota lite i hennes...
finns mängder av menstruationskalendrar på markert att välja på
Sluta upp med ert ovårdade språk innan ett par varningar ramlar ut (en har redan gjort det)
lyckas inte komma in
Öhh, vad lever du på? Någon annan? Tänker inte avslöja exakta summor, men det där är inte ens en 1/10 av vad man bör tjäna (och då menar jag...
min SGS var aldrig så värst bra tyvärr, på just samtal. Ofta skorrande ljud och väldigt burkigt. Det enda direkt positiva var den höga volymen
SSD äger. Fick till och med min Netbook att vakna till liv!
Inte present då?
Nu har jag gått från WinMo 6.5 från 2009 till Win Phone 7 till WinMo 6.5 från 2010-10 till Android 2.3.2 HD2 är inte lika kvick som SGS på långa...
tror det är nenamark som min brukar få 55.5fps i ?!?
tack Apefly, bra skrivet. Ska bli spännande, och lite skrämmande på samma gång
konstigt. Antingen en bugg, eller så missuppfattar du något tyvärr
inställningar, plats och säkerhet, ange skärmlås
Vita Hästen vann lätt idag med. Tror det blev 8:e raka i allettan 13 timmar till mobilbyte med, spännande!
Du får väldigt gärna skriva ner några rader om vad du tycker, antingen i tråden eller i PM. Menar om Win7MO då alltså. Tycker det verkar...