Separate names with a comma.
Någon som har ett smidigt plastskal över?
Frågan är om det var modden med HDR+ eller bara den vanliga versionen utan fungerande HDR+.
Ja tyvärr. Verkar sämre än Redmi Note 7. Det är samma problem med A9 2018. Kassa kameror. Antagligen underlåter Samsung att optimera...
Vad kan gå fel? Den vanliga modellen av OP7 kommer väl fortfarande vara hyfsat prisvärd. Sedan lägger de till en pro-modell som kan locka en ny...
Det finns ingen telefon som har 95% screen to body ratio. Nämnda Galaxy A40 har 85.5% vilket är ganska högt, speciellt för en midrangetelefon....
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=9o6hAkKZwF0
Ser väldigt lovande ut! Speciellt flytet och prestandan som verkar bra optimerat (extra + för UFS-minne som inte brukar finnas på midrangelurar)....
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=6d38xjIge5I
Antar att övergången till glas drevs av Apple via iPhone? Ungefär som med den breda notchen. Det spelar inte så stor roll om det är praktiskt...
Plast är bäst både när det gäller ergonomi och hållbarhet, riktigt trist att nästan ingen satsar på det längre.
A2 för $145 med koden 5BGA24C på banggood: Kr1,938.23 33% Xiaomi Mi A2 Global Version 5.99 inch 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 660 Octa core 4G...
Jag körde gcam-modden på Max 3 och då var bildkvaliteten utmärkt. Men det är nog som ni säger, att Note 7 har en bättre skärm än Max 3 och Note...
Hur står den sig mot Mi Max 3?
Varför är det så viktigt att beställa från Inet när den t.ex. finns hos amazons olika europeiska butiker?
Verkar bra! Vet du hur pass bra fettprocentmätaren är? Vet att man inte kan förvänta sig rätt fettprocent i absolut mening men kan man räkna med...
Nej, tyvärr inte.
Aha. Så det är budgivning? Stod inget om det. I så fall avvaktar jag ev köp.
Kan du säga något mer om skicket? Repor etc?
Bättre än väntat är mitt intryck. Inte riktigt lika pålitlig som en traditionell men hade få problem med feltryck.
Nej, tack. Möjligen en OP6. Men är i första hand ute efter lurarna jag skrev i första posten. Eller försäljning.
Samma problem där. Den har för hög densitet så kommer få problem med värk i handleden. Fick det problemet med både Mix 1 och Mix 2.
Jag gillar Flyme rent estetiskt och funktionsmässigt, nog min favorit näst efter MIUI. Dock uppdateras deras globala firmware väldigt sällan. Det...
Det vattnas i munnen. :D [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=GsmuS6HBlgI&t=0s
Ytterligare en affär med @mullsjomannen. Det gick som vanligt utmärkt bra. Trevlig kommunikation, snabb leverans och väl förpackat. Rekommenderas!
Tyvärr har jag redan haft en sådan och fick ont i handleden av den. Max 3, 8X Max och Mate 20 X är tjockare vilket passar bättre för min hand.
Säjer en Vivo Nex S i kanonskick. Jag kan inte hitta något att anmärka på när jag inspekterar skicket på den. Reseverar mig dock för ev. subtila...
Du kan ju slänga upp en köpesannons i forumet. Men just View 20 är inte så vanlig i Sverige så den kan nog bli svår att hitta begagnad även...
Alltså, hade lätt tagit View 20 över P20 Pro. Det är klasskillnad på systemchippet. Kirin 980 är väldigt mycket snabbare än Kirin 970. Har haft...
Det är nog inte speciellt troligt att kameran ens är lika bra som den i S10.
Nej, men var haft Huawei Mate 20 (ej pro) som är snarlik (,dock ska kameran på View 20 vara lite bättre). Mate 20 är för övrigt också en grymt bra...
Ja, tror detta är en grymt bra telefon. Snygg notchlös design med tunna kanter, 18.6:9 ratio istället för 19.5:9 som är för avlångt, stort...
Rekommenderar Honor View 20 om du kan leva med EMUI. Kostar €445 nu på Franska Amazon. Det är via deras eget lager så du kan sköta ev....
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=w8tawlVGNwI
[IMG] Display 6.2-inch AMOLED display 18.6:9 ratio 2,232 x 1,080 resolution 2.5D glass Processor Qualcomm Snapdragon 855 RAM 6GB / 8GB LPDDR4X...
Meizu Note 9 med SD675 för $180. Global version med stöd för band 20. US $179.99 23% OFF|Global Version Meizu Note 9 4GB 64GB Smartphone...
Hur känns den utan skal? Låter tråkigt att gömma den där snygga baksidan bakom ett skal.
Nera på 4490 kr nu. Sony Xperia XZ2 Premium H8116 (Mobiltelefoner) Antar att det fortfarande är ett tveksamt köp. Dock lär väl kameran och...
Kul att du är nöjd. Vad tycker du om skärmen på Note 7 jämfört med Pocophone?
Ser bra ut! Man får i princip samma (positiva) resultat av Gcam-modden på alla Xiaomimobiler. Hårdvaran gör bara skillnad på marginalen. HDR+ och...
Ja, jag tycker att tjocka telefoner ligger betydligt bättre i handen än tunna. Det är ett riktigt otyg att det satsas så mycket på tunnhet och...