Separate names with a comma.
Troligtvis GSAM Battery Monitor.
Gör så :) Jag är inte första ägaren på luren så det är orelevant. Tack för infon/hjälpen iaf!
På G! :o
Hehe stock är ju samma sak som IC utan ändringar men skillnaden är root access. Verkar onödigt!? :) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Upplever bättre batteritid i v13. Och då kommer jag från ett tillfälligt besök hos LG G2 som har brutal batteritid. Vad har ni andra för åsikter...
Cyberphoto och kvitto ingår självklart.
Ska ha budet i åtanke men en försäljning eller byte mot en One helst. Glömde skriva att telefonen är helt original......har inte rootat den eller...
Dom verkar vilja bli nya Apple. Tråkigt! Och sen måste man säga att dom misslyckats ordentligt med mjukvaran till SGS3 och SGS4. Dom verkar tycka...
Då vet jag inte. Är less på Samsung och funderar allvarligt gå över till HTC och One. Idioter hela bunten som kom på den briljanta iden Knox....
En svart LG G2 säljes i absolut nyskick. Den har inte lämnat huset än. Har dock satt på ett Copter skydd och baksidan skyddas av ett skal. Alla...
Om du tappar mottagning så står det klart i guiden hur man gör. Jag hade samma problem när jag la in Omega men du löser det igenom att flasha...
Håller med, låter osannolikt. Provat återställa telefonen? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Titanium backups för appar, SMS Backup för sms och sen tex återställning i Nova Prime om man använder det = nästan klart. Men visst det är lite...
Enkelt och backa till v12. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Så första post uppdaterad. Är ni nöjda med rommen? För mig fungerar den bra.
Snyggt! Antar att du kör IC fortfarande? Vilken launcher? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Har köpt ett sånt här batteri och det fungerar bra. Och Terror är en seriös och kanonbra säljare!
Nån som har en rabattkod över? Skicka PM. Skulle vara grymt nice! :) Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Dom flesta tycker nog exakt likadant. Samsung lägger fokus på Apple och att låsa allt istället för att göra bra telefoner med bra/snabb mjukvara.
Håller med! Annars kan dom vara körda som tillverkare av telefoner till Android. Men måste medge, jag saknar min One från och till. En grymt fin...
One är snabb och lagfri men upplever LG'n ändå lite snabbare. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Gå in i inställningar och låsskärm så kan du välja tid. Den står på 5 sek som standard. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Har bara haft One och G2 och kan inte uttala mig om Sony. Lycka till med telefonköpet! Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Du kan prova vilken du gillar mest, små saker som skiljer dessa åt. Visst du kan få OTA men det blir strul big time du kör dessa. Lägg in...
Nu har jag bara haft min G2 i en dag men snabbheten i systemet kommer HTC One inte i närheten av jämfört med LG:n. Haft igång min nästan i 2...
Positivt: Mycket är snabbt och grymt bra. Systemet är äckligt snabbt jämfört med min S4, skärmen är kanon och färgerna är mer realistiska än min...
Returen blev godkänd utan problem i fredags och jag köpte en ny "begagnad" igår utan knak eller knaster. Fick välja mellan en ny eller pengarna...
Man måste älska batteritiden. Tog ut den från laddning kl 07 och 11 timmar senare så har jag 86% kvar, dock så har jag använt luren väldigt lite...
Visst känsligheten blir sämre, inge snack om det. Men repor dyker upp fast man är försiktig har jag märkt. Sen spelar det självklart roll i vilken...
Frozen ground med N. Gage. Bra rulle, baserad på sann historia. 6 kameler av 10. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
ÄNTLIGEN! Nu kommer Omega v13 med TW 4.3 snart. Den har släppts till oss betatestare inatt och jag ska lägga in den så fort nedladdningen är klar....
Slängde på ett Copter skydd direkt. Vågar inte chansa.
Jag har några invites kvar om nån vill ha....PM!
Wifi är betydligt mer batterivänligt än 4G/3G. Såvida att allt fungerar till 100% mellan router och telefon.
Finns det ingen video-guide?
Du har ingen invite över!? :o :p
Snyggt! Antal att du åstadkommer det där med en annan launcher, vilken i sånt fall? Tapatalked!
Hoppas du köper en ny lur för 5000 kr och får en trasig och inte får DOA den så får vi se om du är glad ;)
Tänkte på den från 2010. Har inte sett den äldre tyvärr.
I spit on your grave 2 - Ettan var ändå ok men tvåan är inte bra. 2/10 kameler. The lone ranger - kanonrulle, Depp är som vanligt grym. 8/10...