Separate names with a comma.
Pm.
Han har ångrat sitt bud. Ingen som vill lägga ett nytt?
Samma här. Fast min var hel men helt TOTALT värdelöst paketerat. Chineserna gör tusen gånger bättre ifrån sig.
Nej tack, men tack för erbjudandet :)
Möjligtvis en s6 edge plus men helst Note 5 eller Cash :)
Lite bilder.[IMG][IMG][IMG]
Var helt såld på den blåa men börjar få lite tveksamma tankar. Den i silver/chrome är riktigt läcker.
Har du en Note 5 sim duo platinum? ;)
Inköpt 12/23/2015 Härdat glas skydd sen dag ett. 4 skal samt ett extra härdat skydd hänger med. Ett slickwrap installerat från dag ett (svart...
Ingen i Uddevalla torp elgiganten än då Europas demoversioner är sist i fabrikerna enligt dom. Sen är även releasen försenad till 9/9
Jag tänker som så att iår lär det inte dyka upp något intressantare. Visst Nexus serien då om inte den kallas Google phone men fortfarande en...
Yes den ovan är det.
Såg en video där en kille drar nycklar om o om igen på den och inte en enda repa. Sen kör han en mattkniv och Inga repor heller.
Vart har du läst om ljudet? Menar du via hörlursutaget eller högtalaren? Har dom testat med flac?
Fast den kommer ladda fullt på typ 4 timmar. Jag köpte en samsung wireless fast charger, tror det är att rekommendera.
Bahaha härlig snubbe: Just Beautiful. Damn!
http://m.ebay.com/itm/New-Slim-Plastic-Back-Case-Luxury-Shockproof-Cover-For-Samsung-Galaxy-Note7-/172288828125?nav=SEARCH Fick hem den idag....
Pratade med en kille på elgiganten och han sa att demo enheter inte kör med gorilla glass 5.
Svart LED? Bild på ett sådant skal?
Riktigt tråkigt detta... Men tvivlar på att man inte kommer köpa den.
Tack :) då får vi hoppas på det bästa då. Tydligen enorm efterfrågan på Note 7 samt att den första leveransen med telefoner kommer vara minimal....
När var det man skulle få den från Tele2? Förbokade så fort det gick där men missade release infon där det stod datum och nu står det inte på...
Amazon är fantastiskt när det kommer till det. Rea på en pryl! 60:-. Lägger den i varukorgen, kommer till utcheckning. Frakt 350:-... Woppie...
Weeeee fick mitt Spigen till Note 7 från slickwraps.com Härlig storlek på något sätt ändå, känns mindre än min Nexus 6p. [IMG]
Har sånt gel genomskinligt skal samt ett vitt och ett svart skal som är gummerad plast tror jag. Har även ett sånt slickwraps natural series skinn...
Sen är det ju det där med garanti...
Har 3. Ska bara kolla så jag inte behöver dom själv. Återkommer.
Net1? Visserligen kör jag med riktantenn och göra månaden drog jag 400gb på det utan några klagomål.
Ska ju vara så nära man kommer final. Står så här på en sida: At the moment the details are a little limited on what this latest update includes,...
Såld! Tack för visat intresse [emoji173] Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Kan ju skickas dit [emoji6] har fina referenser. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
[ATTACH][ATTACH][ATTACH] Lite utlovade bilder [emoji4][emoji106] Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Har en i riktigt fint skick. Köptes 08-02-2016 kvitto finns samt original förpackning och länkar. Safirglas så Inga repor på skärmen. Tänkte...
Ingen aning men så länge man har root ska det väl bara vara o tuta o köra eller?
*upp*
Nu är min guide uppe. Den går att roota ;)...
Steg 19. starta plattan i Fastboot/Recovery mode. Detta gör man genom att stänga av plattan. Sätta in usb-sladden från plattan till datorn medans...
Har lyckats låsa upp bootlader samt roota utan att tappa garanti. Skriver mer ikväll....
Tack :) Ja om inte annat så åk o kolla på en på Elgiganten. Finns i Lidköping och Göteborg Backaplan. Frågade om jag fick kolla o pilla lite med...
Den låg på typ 3500 innan helgen. Ligger på 4500 nu typ. Det finns twrp och root till den men inga andra romar än. Ja EMUI är något man får...