Separate names with a comma.
Aha visste inte du körde nova Skickat från min HTC One via Tapatalk
Vortix fick det att se enkelt ut mot MMA... Han är het nu alltså Skickat från min HTC One via Tapatalk
Hur ser applådan och skärmanpassningen ut i IC nu? Skickat från min HTC One via Tapatalk
Aha jag har fått för mig att det är när man installerar utan att radera system. Tack för att du klarade ut det åt mig. Men ni som flashar ofta...
Men då är det ju ingen smutsig installation eller är jag helt ute och cycklar nu? Skickat från min HTC One via Tapatalk
Ofan Skickat från min HTC One via Tapatalk
Det som jag skulle vilja ha rent spontant är bättre optimering för m7 skärmens storlek och så vill jag ha tillbaka dockan när jag är inne i...
Hahaha Skickat från min HTC One via Tapatalk
Bra! Keep em coming Skickat från min HTC One via Tapatalk
Varför skippa system wipe när du ändå är inne i recovery? :) Ni får lämna recensioner sen. Jag avskyr att ominstallera allt. Och är för lat för...
Det framgår inte tydligt att vi pratar om trådlösa hörlurar men jag antar det. Vill jag ha en mikrofon i hörlurarna eller på armbandet?...
Har du kontrollerat så du inte har det där felet med svällda batterier som Samsung haft den senaste tiden? Det gäller batterier som är tillverkade...
alltså hahaha varje gång jag läser denna skrattar jag. glad att den dök upp på fb igen så jag kunde spara ned den :) [IMG] jaha.. 10minuter...
Min uppfattning av hoppet m7 -> m8 är att det är ett stort steg. Helt ny kamerahårdvara med grymt hårdvarustöd för redigeringar och den där...
Självklart kan man alltid se saker på olika sätt men 6 månader är bättre än 0! :) Vi har en tråd uppe om sense 6 så ta en titt därinne. Överlag...
Det har varit förvånansvärt tyst bland svenska operatörer än sålänge men som plun länkade tidigare så finns telefonen listad på prisjakt nu och...
Hej, Vid presskonferensen som hölls idag i New York angående HTC ONE M8 (2014) berättade HTC USA:s vd Jason Mackenzie och deras chefsdesigner som...
OT: Hur fungerar det? Är det någon försäkring du har tecknat genom köpet på E-Bay?
För mig har det försvunnit helt. Har du problem med mobil/surfplatta eller chrome på dator?
Ja det hade varit roligt men jag är tveksam till om just launchers är bra för buisness. Tillverkarna försöker ju vara unika och dra kunder genom...
Yes! gå till bloggen och tryck på "tipsa oss"!! JAg misstänker att de ska köra uppdateringar via play, vilket innebär att man kan sitta på en...
Najs fynd! Vidare ser man att de lagt upp sin tv-kontroll och galleriapp igår och idag! då förväntar jag mig att zoe kommer upp strax också =)...
Kort men informativ preview om kamerafunktionen: http://www.dailymotion.com/video/x1jn23e_htc-s-sexy-metal-flagship-one-m8_tech För den som inte...
Zooklubba Detta var dock ganska maxat. Så sööta =) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18601613.ab
Nej du nu är du ute på helt fel spår. Jag bara konstaterade att min granne fortsatte med Pepsi Max och skräpmat. :) sa aldrig att Pepsi Max gör en...
Okej men det är ju en känd "bugg" med denna rommen? Har för mig att jag läste om det i tråden på xda? Skickat från min HTC One via Tapatalk
Det var ett konstaterande ingen värdering :) De har väl samma leverantör som inför förra året. Så i princip har de köpt på sig ett gäng paneler...
Helt sjuka priser! Skickat från min HTC One via Tapatalk
Det har aldrig hänt mig faktiskt. Oavsett rom eller firmware. Första gången jag ens såg något om batteriindikatorn var nu i sixthsense tråden....
Du kan låta den laddas ned till telefonen och välja "installera senare" . Sen tar du en rootbrowser och går till /data/media/0/download och tittar...
Är böjd att hålla med dig. Det finns många som man tycker bara kunde ta och styra upp sig istället för att gå runt och "hoppas" på att få en...
Västerbotten är min favorit, så sjuuuuukt najs
Dela din vikt i kilo på svaret du får när du tar längd gånger längd i meter! Skickat från min HTC One via Tapatalk
Det ju bra :) ner mot 18 är väl undernäring tyckte jag det stod Skickat från min HTC One via Tapatalk
Haha den korven glömmer vi aldrig Plun! Skickat från min HTC One via Tapatalk
Haha vad fega ni är :) upp på skampålen med er! Skickat från min HTC One via Tapatalk
Vad har ni för bmi då? Jag har halkat ned på 21.4 . Man tar vikt/(längd*längd) t.ex. 80/(1.75*1.75) Skickat från min HTC One via Tapatalk
Upptäckte precis att man måste dra ner väderwidgeten på låsskärmen för att kunna trycka på aviseringarna och slussas vidare. Bra men inte riktigt...
Jag gick på spinning förut. Så sjukt jobbigt att man funderade på att aldrig gå dit mer, de första gångerna :) Skickat från min HTC One via Tapatalk
Det tycker jag låter väldigt jobbigt :) Skickat från min HTC One via Tapatalk