Separate names with a comma.
testa att installera senaste youtube-appen från market. starta om. starta appen och försök göra en överföring därifrån. Värt en chansning iaf
laddade upp denna för 15 minuter sedan samma väg som du http://www.youtube.com/watch?v=iMlAo7KxEgQ obs, bara test såklart
Vadå? Om du köper en SGS så är den tom. Installera t.ex launcher Pro. Sen fixar du allt du ändå gör när du köper ny mobil. Ett enda steg extra?
vilken väg går du för att ladda upp dina filmer då?
nej, går inte att få mer än på mitten med SE´s orginal-launcher. Men prova en annan, och du lär nog inte byta tillbaka
Att det är den bästa skärmen på marknaden totalt sett är inget att diskutera. Andra tekniker, högre upplösning och alla andra argument räcker...
nice, måste prova tyvärr, får inte upp någon meny på SGS
den har jag kört länge nu, klart värt det.
har du dina kontaker på SIM, telefon eller google? Om du har dom på google ser jag ingen anledning till säkerhetskopia. Och vill du ändå göra...
har du lagt in dina musikfiler via Kies, eller något annat program? Jag brukar helt enkelt använda masslagring, och sedan kasta in allt jag...
Nämen? Får verkligen hoppas att jag har kvar mina 10GB på Max. Bytte ju från plus till max av en anledning.
flash kan jag förstå, även om det i vissa fall fungerar lite sådär bra faktiskt. Men mobilen som router kan du ha redan idag. Kolla under...
Varför har dom tagit bort alternativet? Förr kunde man väl först och främst välja bort mobilsidor i webbläsaren. Och sen kunde man väl välja...
samma sak för mig. laddade upp detta i somras, ser ju bedrövligt ut jämfört med orginalet Dessutom blev det bara 480p...
Köper man inte alltid det senaste på marknaden? Jag skulle själv ha valt en DHD framför SGS bara för att den är nyare :) Dock inte för att jag...
Du är guld mannen! Fasen va najs till en annan som jobbar natt. fler serier, och en app istället vore riktigt trevligt. Och kanske en...
det roliga i kråksången är att jag kör mot en Acer :P
jag kör mobilt nu via min SGS, öppet nätverk. Funkar utmärkt
är närmare 30 vid det här laget, och har faktiskt aldrig hatat snö. men efter förra vintern har jag inte hämtat mig riktigt, så nu är det...
har kört snowstorm i snart ett år, och är riktigt nöjd fortfarande. Jag gillar att alla små ortsnamn visas, då menar jag riktigt små. Sen finns...
Ja, snöar en hel del Norrköping. Började för 25-30 minuter sedan Hatar snö
jag är riktigt nöjd. Det finns en guide för att snabba upp din SGS på forumet. den heter typ "guide för att snabba upp din ******", sök efter den
nu har jag haft froyo ganska länge, JP6. kan säga att jag har lätt 30-40% bättre batteritid, utan att överdriva.
faktiskt har jag samma problem, fast med widget locker
exakt
Men så mycket som det hackade i den butiken med stereoprylar kan det ju helt enkelt inte hacka när den kommer i butik. det är ju inte logiskt på...
Då kör man på advanced då. Har precis bootat bara, så har inga kommentarer mer än att bytet mellan voodoo och denna gick bra, och inget har...
var inte det jag gjorde qoute på heller. Var snarare hans tanke om ändtarm och gaffel jag menade, alltså kvalitet på Archos prylar
Äsch, måste prova. Undrar om det räcker att avaktivera voodoo eller om jag måste flasha ny kernel efteråt, och sedan denna nya.. Borde räcka...
ptja, jag hade köpt en iPhone,förmodligen redan en 3G om inte Hero hade ramlat in i mitt liv som ett billigare alternativ. På den vägen är det
Det klart enklaste är att ni provar, sen berätta vilken konf som funkar bäst :) Eller hur??? Håll bara med nu...
Det var hårda ord. Är det verkligen så illa? Jag vill visa typ HIMYM och andra serier, samt kolla play-kanaler och forum. Lite youtube...
vad hände med överklockning av hummingbird? I somras kom det en artikel på XDA som sa att den borde klara betydligt mer än 1GHz
Jag har problem! När man har en SGS så saknar man ju LED-notifikationer, tyvärr. Då använder man sig av NoLed såklart. Tyvärr får jag inte dessa...
Måste säga att t.om 6000kr är alldeles för mycket. För dom pengarna får du en riktigt sjysst liten laptop Nä, Archos har mer rätt prisklasser,...
Nejdå, du får bara en snygg cirkel som är liten, och berättar allt du behöver.
Eller diskussionen om dyra vs billiga kablar i sin hembio på minhembio.com
vad har du gjort sista dagarna för att förbättra din batteritid? Du skriver i rätt många trådar om din dåliga upplevelse, men sällan om vad du...
vet ni om mediamarkt brukar marknadsföra dessa? enda stället som man faktiskt brukar kunna kolla på skiten innan. Har mycket svårt att...
Quadrant är lika illa att diskutera som detta förbannade megapixel-rejs som pågår