Separate names with a comma.
De är kanske inte involverade i logistiken men jag skyller på Samsungs logistik avdelning som kan påverka genom tydliga och enkla processer men...
Fello = 84mbit MyBeat = 100mbit
Det är ju Samsung som är boven då deras processer är inte alls optimala för den moderna webbshoppen. Tyvärr är de inte ensamma om men lite löjligt...
Samsung Shop har alltid logistik problem. Förstår inte alls hur svårt är det att få ordning på saken? Ännu värre är deras samarbete med Veddesta...
Då är han helt fel där. De telefonerna som säljs stödjer inte 5G i Sverige. Har ingenting med mjukvaruuppdateringar att göra, man måste köpa 5G...
DHL Express är snabba på leveranser, bor man på rätt område/ort så blir leveranserna hur smidiga som helst.
Det var bra tips om att torka telefonen först och tvätta händerna innan man kör läsning av våra fingeravtryck. Ska prova det!
Vad är G5 för något?
Fick i princip samma svar från Comviq men utan datum utan just att de börjar skicka telefonen så fort de har inkommit i lager vilket kan ske...
Tack för tipset, har registrerat mig o betalat en tia, får se om det är värt pengarna.
Beställde du från Samsung Shop förresten? Den jag beställde var från Comviq o det står på deras hemsida att leveranstiden är mellan 4-5 veckor. På...
Så jag är inte ensam om det hehe .. nej men det är sant alltså S10+ såg inte så snygg ut med hålet. Däremot var den vanliga S10 snyggare även om...
Mejlade testaren Sukesh o han svarade precis att testet han utförde var med Exynos! Bra Samsung med Note10+ .. får se hur vanliga Note 10 blir i...
Lycka till!
De är nog väldigt upptagna med att installera om allt i sina nya telefoner, stör EJ lol :D
Efter 5 månaders användning så stör mig fortfarande det fula avlånga hålet, riktigt irriterande men jag köper snart Note 10+ då har man en snygg sån.
Inte säkert, bara folk som spekulerar ..riktigt dumt av testaren att inte uppge vad han testar för något.
256 eller 512GB ?
Troligtvis färg spelar mindre roll men kapacitet är det som kan ha försenat leverans. Vi får se hur det blir efter den 22:a augusti
Från S10/S10+ så saknas IRIS scanner. Det gäller även Note 10/Note 10+, tyvärr ..
Har nån av er som redan fått telefonen köpt 512GB varianten av Note 10+? Känns som att Samsung har skickat 256GB varianten och hållit i 512GB till...
Även om man får 5% bättre batteritid vid 4G så är jag nöjd.
Håller tummarna :) hoppas får man något bättre för Note10+.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Kd1qnQ8I6GY
Benify är väl endast för vissa anställda på vissa företag så det är ingen standard grej man kan själv välja utan bara en förmån .. synd för oss...
[MEDIA] View: https://youtu.be/Rmxxcl7NrAE
Varför fick du rabatt? på vilka grunder och hos vem är den rabatten? Jag kan inte läsa av vilken hemsida är du på, vilken butik är det som gäller...
När det gäller Postnord, ofta kommer ditt paket först till huvudterminal i din stad innan de skickar ett SMS och även i appen ser du vilka tider...
du får gärna berätta vad för rabatt du får där?! vi vet ju inte.
Jag hoppas att med LTE får man lite bättre resultat, den är ju usel med Note 9 och S10+. Kunde du köra lite benchmarking för prestanda för att...
Drog den för mycket batteritid i det fallet? alltså med maximal ljusstyrka?
För min del ser bilderna bra ut. Dock hade det varit kul o veta hur är det med och utan automatiskt scenläge. Jag tror att dynamic range är lite...
Tack för din input. Lite svårt att jämföra Android med iOS då vi har en hel del att skylla på Android snarare än på tillverkarna som kör med det....
Jobbigt att de inte har "chatt" på deras hemsida :(
De måste ha stort problem att förklara saken. Även om Svea Ekonomi sköter betalningarna till MyBeat så har den ingenting alls med Wi-Fi samtal att...
Har en Asus GT-AX11000, haft den i cirka 5 månader nu o min Galaxy S10+ klarar av Wi-Fi 6 som är "AX" standard, upplever inga konstigheter men en...
vad har Svea-Ekonomi som är en bank med Wi-Fi samtal att göra? :O
Du får gärna jämföra din nya Note 10+ med iPhone XS Max och OP7 Pro samt Pixel 3 då du har i princip använt alla dessa telefoner. Prestanda,...
Bättre än Iphone XS Max och OP7 Pro eller likadant?
Tycker de optiska fingeravtryck läsare är läskigt dåliga, de ger jag bort om jag får välja. Även om läsaren i Samsungs telefoner S10/Note10 är...