Separate names with a comma.
Nya prisuppgifter: http://www.slashgear.com/new-htc-one-details-leak-in-nordic-e-stores-black-silver-gold-14320674/ HTC One 2014:s rom snart...
Det var tur att han hällde vatten istället för att börja slåss! Men jävligt tråkigt gjort oavsett. Beror väl på vad bilen är värd och hur fäst...
hehehe =)
Kan inte göra annat än att hålla med. Det är förvånande hur många människor som inte inser hur stor nytta fängelsevården kan göra. Synd att det...
Mjo jag håller med om att det är orättvist men har försökt undvika att ramla in på en diskussion som är bättre lämpad i politiktråden =) Jag...
Kul idé! Tyvärr har jag ingen att testa med :(
Jag ska testa i helgen!
Det verkar fungera men hos mig har det tidigare varit ganska inkonsekvent. Kan inte svära på att det är 100%.
Har du eltejpat hjulen på bilen? o_O
Jo men risken att återfall i brott är stor för vissa är väl ungefär som att säga att många inte gör det? Självklart behöver olika individer...
Om ni misstänker att en användare bryter mot svensk lag eller regler så vill vi att ni meddelar oss via rapportfunktionen eller PM. Undertiden en...
Tack jag ska titta på det!
Yes, min förhoppning är att Wi-fog ska fungera i fjällmiljö så jag kan ha med mig en backuptelefon när jag är ute. Som det ser ut just nu när man...
Det vet jag inte, jag bara konstaterade att min sambo kan ringa och ta emot samtal medan det är dött för mig. Jag vill minnas att hon surfade...
Senast jag var besviken var jag värmland och dalarna. Tre veckor sedan. Jag kan ha noll täckning medan telia funkar hur bra som helst
Jag hade nog låtit den ligga en 30-40minuter kanske. Då borde den vätskan som finns kvar inuti ha dunstat ur. Sålänge du inte har mer än 50...
lol Ascii
Vet inte faktiskt men se till att utesluta detaljer som kan göra att någon kopierar kvittot! Lägg telefonen på en handduk, låt öppningarna...
Mjo jag är benägen att hålla med till viss del. Nu är det ju ändå så att om du ska spendera 3 månader i fängelse för till exempel ett överfall så...
Det beror ju på vad som är underhållande. Jag gillar HTC One 2013+, dels pga designen och dels pga hur deras firmware ser ut. Det är underhållning...
Är det någon som vet om Wi-fog ska utöka sitt samarbete med svenska operatörer? Jag tycker inte att Tre fungerar bra när man lämnar de större...
Är det någon som testat om dessa koder är "på riktigt"? http://rabattkoder.com/cdon
Ja om man verkligen funderar på saken, och ignorerar den politiska arenan, så kan det kanske vara så att om du begår ett brott. Så kanske du i...
Intressant att en bild och några trevliga rader kan leda till så glasklara antaganden. Allting är ju inte heller svart på vitt. Tänk om jag är...
Eller kanske för att jag är väldigt trevlig? =)
Ja men du måste bara komma igång sen går det av sig själv =) damn, har du postlåda? se till att ringa elgiganten och avbställa ifall någon...
100kr för en klocka som fungerar. Om den är snygg eller inte är högst objektivt. Jag kanske lägger ett bud på den senare men ska höra med...
Zooklubba Det lär ju inte finnas nedtecknat på papper varför den Svenska staten inte har rätt att mörda någon men det är lätt att vandra iväg i...
Med den logiken så kan ju jag alltså hävda att det är okej för mig att sno din bil eftersom du snodde min? Att bara för att du bröt mitt ben...
*argh* längtar tills jag blir frisk så jag kan börja träna igen. Blir helt galen av att vara inaktiv..
Jag är mer inne på att det för det första inte är ett straff att bli avrättad. Bara för den avrättades anhöriga och de måste redan leva med att...
eeeeh : http://beforeitsnews.com/paranormal/2014/03/alien-technology-discovered-in-mans-tooth-you-have-to-see-this-2465618.html och denna hahaha:...
Tycker du det är okej att "staten" ska bestämma vem som ska få leva?
Korrodera är en böjning av korrosion. det vill säga ett annat ord för frätning. Rost är ett exempel på korrosion =)
Vad du än gör ska du göra det så snabbt du kan, det tar nog inte många timmar innan fukt gör så att saker börja korrodera.
avstängd telefon i ugnen på max 50 grader har hjälpt mig en gång. vet dock inte ifall den hade klarat sig ändå.
Vad gäller dödsstraff så har jag en annan infallsvinkel som jag tycker är viktig att tänka på men som ni ännu inte snackat om. Jag gör inga...
Sån ångest över att det inte blir grillning imorgon. Idag skulle man vara ute hela dagen istället... Skickat från min HTC One via Tapatalk
Två bilder på någon som verkar ha en HTC One M8:...