Separate names with a comma.
Sounds about right... Förutom att jag och polaren knappt kunde något ord engelska när det begav sig
Eller en Homey
Kan man schemalägga olika kartor? Tex - hela huset/lägenheten (karta 1) måndagar och torsdagar - köket (karta 2) alla dagar - hallen (karta 3)...
Ja
Har du en förgreningsdosa kopplat till uttaget?
9!
Det är så bra för det måste vara fula jultröjor
@Psicosis and @220volt is that how it is done then?
Kollat på den tidigare och det verkar som kapabel enhet som löser just det jag tog upp dock så är den väldigt beroende på den community som tar...
Har en... Trodde inte det skulle behövas dock
Gillar inte att man måste skaffa en massa olika gateways om man vill ha en komplett automatonslösning med lampor, brytare, rörelsesensorer, givare...
Precis så! Ser för jävligt ut under ena ramen just nu. Tur att det inte syns.
Ja det är typ en sådan som används här oxå men "spiken" går antingen sönder eller så går den in snett så att kroken vikar ut på motstånde sida
Sätta upp tavelkrokar i betongvägg är djävulens påhitt [emoji35]
She does, men jag brukar inte orkar än någon timme per dag. Brukar blir lite mer på helgen.
Sätt något högt och smalt, sen Tare, sen det du ska väga, problem solved.
Eller det är kanske att när jag väl får spela så prioritera jag Fifa som är ett jävla skitspel, hatar det [emoji109][emoji35]
[emoji848][emoji849]
Jag måste ha haft det i bakhuvudet från när du nämnt det tidigare
Tröttnat på det [emoji52]
But why?
Isch och nä
Amazeballs!
Heter hon Skrollan, hon ser ut som en Skrollan... From henceforth I shall call her Skrollan and Skrollan shall be her name.
Vilken katt?
Such a cute dog!
Ja det går att stänga av väldigt mycket. I princip allt faktiskt. Men ja, man måste då lita på att Google följer de man lovat. Och om man gör det...
Jag har olika nivåer på mina lösenord också Basic - ett vanligt ord Gamla universitets - låter som ett ord med siffror och stora/små bokstäver...
Intressant diskussion, jag har själv varit restriktiv med vad jag delar med mig av på internet och till Google. Har försökt att fram till nyligen...
Med tanke hur han gått loss på "Vad lyssnar du på just nu?"-tråden så skulle jag inte bli förvånad [emoji23]
60 enheter [emoji1787]
Krossa ett fönster, farbror blå kommer att förstå
Om jag säger hemmasnickrad Homey är jag rätt på det då?
Vad är Home Assistant för något?
Det är samma som jnsson redan länkat till
Amateurs
This ^
Hmm [emoji848] var ganska säker på att den inte hade det. Överlåter frågan till någon annan då.. [emoji4]
Det är ingen oled på Mate 20x
Vem i stamen är du? [emoji23]