Separate names with a comma.
Herregud... HTC är stööööört krångligt... tog mig halva dagen o fatta allt... Men nu har jag ICS. Och mitt hat för HTC kvarstår... Blåsta är dom...
Nu är det så att jag får en Desire imorgon. Jag är inte grön när det kommer till flashning av roms och dylikt men jag fattar asså noll htc...
Dåligt att starta en försäljningstråd där du inte säljer nått... Fick en HTC Desire av en polare.
Du har pm. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Vad hade du tänkt dig? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Praktiskt taget såld. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Tänkte köra en intressekoll på min Galaxy Note. Har kört med skärmskydd sen dag ett. Har MÄNGDER med tillbehör. 2st (Röd och Blå) perforerade...
Jag var hans testare... till han började tigga pengar. Då var det Tack o Hej. RocketRom ICS LPY är 10ggr bättre... Sent from my GT-N7000 using...
Jag trodde galaxy s3 skulle ge sjukt ha begär men det störda är att jag inte vill ha något annat än min Note... Note = Större GS2. Note2 = Större...
Cool! Dessa jag beställde är hur snygga som helst. Lite pimp varning bara. Chrome\silver och guld. Inte i aluminium så mottagningen är fortfarande...
CM9 = CyanogenMod som är en grupp devs som utvecklar Android till flera enheter och som tweakar Android en smula. AOSP = Android Open Source...
Titta vad brevbäraren gav mig ;-) [IMG]
Kul med dammet som kommer hamna där emellan inom ett par månader...
Jag kallar henne vampire liz ...... [IMG][IMG]
Kerneln går att flasha... lp5 asså. Funkar fint på dom flesta aosp builds. Camera dör dock...
Passa dig grovt för den om du inte vetvad du ger dig in på...
Nja och nja... usb mount funkade en gång. Sen råkade jag pilla på uab settings och valde mtpdevice. Nu funkar det inte längre. Förresten, ett...
Du ska se att det handlar mer om att dom har varit dumma nog att göra notes med olika små hårdvaru förändringar som gör att vissa notes kommer att...
En underbar telefon för experimentering ;) och lärande. Om du undrar över begrepp eller kanske inte förstår nått du googlat, tveka inte på att...
Hmmm... jag kör med skärmskydd ändå... :p | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
V5 ute... och den är sjukt sjukt nice! | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Ouch. Asså hade jag varit du, hade jag köpt en zte blade och lärt mig rootning och flashing med den först. På så sätt slipper du skapa en...
Allt är sålt. Tack till mina köpare för en otrolig smidig affär. MOD. Lås tråd tack :D | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Taben är nästan till 100% såld. Så fort jag får bekräftelse mailat med överföring. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Tack. Jag skriver det här oxo. Jag håller inte taben åt någon, utan den som är smidigast och snabbast med både betalning och fraktsätt går före....
Ripoff av imilkas jobb. Dom flesta är baserade från hans jobb och dom har inte frågat han. Det verkar som om dom har fixat problemen emellan...
Taben kan fortfarande vara till salu. Verkar som om det finns ett par oseriösa budare på den :( | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Folion är såld. Tror att taben oxo är såld. Återkommer om den. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
1200kr bjudet på taben ... lägg till 800kr och ni har en toshiba folio oxo ;) | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Har bud på 1100+frakt för taben. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Jag kör 200dpi med den moddade market. Novalauncher 7x8 var det visst :) perfekt för mig. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Helt underbar rom. Fantastisk. Så skönt modbar ... | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Bump 1 | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Jag har ett bud på 1000kr på Galaxy Tab. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Ork...
Influensa regerar efter ebola i värsta micro organism som gör oss sjuka... | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Zte blade stöder ej mhl. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |
Tänkte göra mig av med lite leksaker. 1st Samsung Galaxy Tab P1000. Skärmskydd sen dag 1. Nybytt batteri och bakdel (0 repor). Massor av...
Tack för info! Olja effekt e inte kul. | GalaxyNote ICS | Tapatalk |