Separate names with a comma.
Instämmer. Nu verkar den använda den vanliga kameran.
Usch vad långa leveranstider det börjar bli.
Ja. Den verkar ha osäker ansiktsupplåsning som ej kommer fungera i exempelvis bank-appar.
Hos Fnac? Finns en avbeställningsknapp på ordersidan.
Om man har 40 minuter över och vill se alla nyheter är de samlade här: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=L435UF0M6NI
Hade problem att uppdatera min adress hos Fnac igår och det verkar som att Fnac cachar saker en viss tid (tänkte att det var lokalt hos mig men...
Det verkar som att det kommer mer anpassnings-möjligheter i 12.1. Kan tänka mig att de filar vidare och gör designförändringar tills dess.
Känns som att prestandan blivit bättre i Android 12 jämfört med 11. Upplever mindre mikrolagg och det mesta flyter på riktigt fint. Tänkte...
Kan jag lite på Google Translate? :) "Exempel: + 50151515 För leverans utanför fastlandet Frankrike, ange din telefon utan "00", utan landskod...
Skrev ni 0046 eller +46? Skrev först 0046 men när jag försöker byta plats på mitt namn står det att mitt nummer är felaktigt. +46 accepteras inte...
Råkade byta plats på för- och efternamn. Jag ändrar under Mina adresser men adressen verkar inte uppdateras för ordern. Spelar kanske ingen roll?...
Valde också Paypal men tog Euro istället för SEK och hamnade på 9647.
Säkert en dum fråga men det borde inte vara några problem med åäö i adressen? Eller borde man ändra till a och o?
En Pro beställd. Tack @linuxares !
Error 404 för mig.
Okej, hoppas du hittar en flätad :)
Har en leather loop till salu; Apple Leather Loop
Min 4XL har hållit på i 90 minuter och är inte klar än haha :P
Det började 19.
Det här låter ju lovande :) [MEDIA] View:...
Mycket bättre drag i år jämfört med den ljumna Pixel 5-presentationen förra året.
Nu är Android 12 äntligen släppt till Pixel!
Youtube är fullt med unboxings nu om eventen är trist :)
Den röda är snygg men kommer väl endast finnas svart hos Fnac.
Det hade nog läckt i så fall. Kan dock tänka mig att de berättar att de utvecklar en som kommer nästa år.
Sålde ett Apple Watch-band till @Ugga Tack för en smidig affär!
Jag tror det. Förbokning idag och släpp den 28:e.
Ingen Pixel har fått det än. Pixel 3 - 5 menar jag.
Kanterna ser matta ut så förhoppningsvis blir den någorlunda greppvänlig. [MEDIA] View:...
De ska släppas i åtta länder och Sverige är inte ett av dem tyvärr.
Toppen! Antagligen släpps Android 12 för gamla Pixlar efter eventet ikväll.
Luren måste också ha betan.
Någon som installerat 8.1-betan? Håller tummarna för svenskt tangentbordsstöd.
De glömde nämna den här nyheten: Polishing Cloth
Vilken betalningsmetod har ni som köpt från Fnac tidigare valt? Antar att Paypal blir dyrare än kort men kanske är säkrare?
Monterey släpps äntligen nästa vecka!
Från 24k SEK.
I princip alla rykten stämde för en gångs skull.
Min MBP 2014 är modern igen.
Hur många gånger har de sagt faster nu? :)