Separate names with a comma.
Det är på grund av Google Policy, man kan inte spara med namn. De har erbjudit ett annat sätt genom att du själv väljer kontaktens namn när du...
Vilken köpte du? ACR Pro?
Prova för att se va felet kan bero på.. om ACR spelar in bra, så är det problem med din app. Blir det samma resultat så kan du inte skylla på din...
Prova ACR och jämför det.
det är bara en tusenlapp emellan .. så den variant 256GB med 8GB RAM är mer värd än sin lilla syskon ..
Har Jag missat något i sammanhanget? P30 Pro finns med 8GB RAM och 256GB lagringsutrymme i de flesta butiker i Sverige ..... Huawei P30 Pro Dual...
Tips... Aktivera touch sensitivity för bättre respons.. [ATTACH]
Jag fick uppdateringen runt 01:45...verkligen är det skillnad nu jämfört med tidigare!
De två enda skillnader jag ser är den runda märkningen och numret under QR-koden.
:ehm: haha .. jag fick säkert något felaktig sändelse därför jag blev så besviken på luren. Tur att jag hann sälja den och skaffa Exynos igen....
Hmm.. Alltså det är så här .. När jag förbokade min S10+ hos MediaMarkt i Mars så fick jag den utan plast. Jag sålde den luren o köpte en S10+...
Det måste vara mjukvaran i så fall som är skum!!
och till S10+? ska vara G9750 TGY? det just den jag fick alltså!
Där kom den!! Antigen mjukvaran eller hela hårdvaran som skiljer sig emellan!
Till o med när jag skulle para ihop (SD) varianten med bilens (Volvo V60) Bluetooth carkit, bilen hittade inte min S10+ alls. Jag hittade däremot...
Då har jag definitivt fått en annorlunda lur än eran. Eller helt enkelt annorlunda mjukvara!
Provade du att spela in samtal för dig och motparten utan hörlurar/högtalarfunktion ?
@livinl0ud du får gärna jämföra siffrorna du har på din med mina. Dessutom så fanns det en lös etikett inuti boxen med IMEI nummer o sånt....
Alltså ärligt talat så tror jag har fått en annorlunda variant än vad ni har. Allt jag klagar fungerar helt okej för alla andra lol .. du...
Har en PRO version som funkar bra utan annonser. Men nu har du testat och tydligen har jag fått nån annorlunda (SD) variant när jag handlade in...
@Gilgamesh du får gärna prova om det går att spela in med ACR call recording: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr Om den...
Ok, du borde skriva att det handlar inte om ACR .. för att jag har ACR Pro, den funkar i Exynos men inte i min förra SD.
Vadå vill hitta massa fel? Det är väl därför vi är här o diskuterar! Varken ACR samtalsinspelare eller 4G funkade bra för min del med SD variant....
Så du kör inte med ACR utan med den appen du lagt?
Enligt @Gilgamesh så funkar ACR i sin SD lur .. det jävligt skumt med min SD lur i så fall! Varken nätet eller ACR funkade i den lol .. det måste...
Kör du utan hörlurar eller högtalarfunktion?
Jag har installerat ACR (efter några månader utan den) i min S10+ (Snapdragon) variant, då funkade den tyvärr inte. Eftersom jag sålden S10+...
En sak jag märkte .. ACR samtalsinspelare fungerade inte med SD .. Den funkar hur bra som helst med Exynos!
Det är samma sak :) så du får leva med Tele2 stämpeln :D
Det var det som jag inte visste när jag lade min order, det kom på senare när jag började klaga på internet hastigheten .. men men .. det är bra...
Det är inte heller helt omöjligt att jag fick nån annorlunda SD variant är de andra. Det kan också vara sån grej.
Det var märkligt!!! Väldigt märkligt i så fall! Jag vet inte om det är något i mjukvaran eller att min lur var defekt?! Kanske nätkonfigurationen...
Det där med internethastigheten i SD måste vara helt tydligt för alla. Det verkar funka fint om du har Tele2/Telenor om du har Snapdragon...
Tramsigt på Reddit .. inget att lita på om man inte visar ett konkret bevis på det. Troligtvis den nya uppdateringen löser (förutom hastigheten)...
Hur hittar man den? Jag tror den "pushas" från Samsung .. o går ej att söka efter den i Galaxy Store.
Ingen uppdatering än .. sitter fortfarande med gammal FW. Kanske kommer när som helst. [ATTACH]
På vilket sätt var det just för fingeravtrycksläsaren? alltså en vanlig OS uppdatering eller via Galaxy Store??
Det där kan även Exynos modell göra utan moddar. Du hade senast full laddning 1 h 53 m .. o använt telefonen under 1 h 45 min .. använder du luren...
Precis, nu du vet om min lilla saga med S10+ SD variant, jag sålden den o ska skaffa Exynos vanliga Nordiska .. därför jag frågar :) Jag vinglade...
Jag hoppas verkligen NetOnNet fortsätter med det, jag vet annars att de kanske inte tjänar så mycket pengar på grund av den hårda konkurrensen men...