Separate names with a comma.
Sanslöst att det här eländet fortsätter.
Köper en del löste och dricker mest det sedan jag köpte de här smidiga påsarna;...
Intressant att upplevelserna är olika. Tycker beta 4 är okej. Mycket bättre än beta 3. Är inte helt förtjust i designen med de stora reglagen och...
Det fungerar för mig.
Sedan BankID uppdaterade sin app för några dagar sedan har det fungerat perfekt. Skulle det ändras meddelar jag direkt :)
Dokumentärserien Det svenska spelundret har premiär idag. Kanske kan vara intressant om man är intresserad av spel. Ska strax dra igång första...
Den publika betan är också tillgänglig nu.
Har sett de tre första avsnitten och kommer nog inte se fler. Kan rekommendera Defending Jacob om du ej sett den.
Safari har fått mycket kritik och i beta 6 kan man välja om man vill ha adress-baren uppe eller nere. En del andra förbättringar verkar det också...
Beta 6 dök precis upp.
NoN i första hand. Inet i andra. Webhallen har misslyckats att leverera i tid och dessutom skickat fel saker vid några tillfällen. Tidigare köpte...
BankID funkar. VPN fungerar inte om du är beroende av det. I övrigt inga stora problem.
YouTube - Search - Keep - Photos - Calendar Dessa är jag beroende av!
När GM släppts är det bara att ta bort beta-profilen och köra på utan att någonting försvinner
Jag använder webb-valvet så länge.
Nej. Jag har ingen beta på min.
Bitwarden fungerar inte (kraschar direkt vid start).
Har hört bra saker om Swappie från andra. Omdömena på nätet ser också positiva ut.
iPhone 13 Models Said to Launch in September With Larger Batteries, mmWave 5G in Additional Countries, and More 'iPhone 13' to launch in September...
Jag gillar det verkligen. Supersmidigt.
Rullar på fint för mig också.
Problemet med BankID var det enda allvarliga jag noterat. Och det är förhoppningsvis löst nu.
Den släpptes precis.
Beta 4 ute nu. With Beta 4, Android 12 has reached Platform Stability, which means that Android 12’s APIs and all app-facing behaviors are...
Inga problem med BankID än i alla fall :)
De kanske har lärt sig från tidigare år och ville vara först för en gångs skull :)
[MEDIA] View: https://youtu.be/HcGJQFE-xa4 Spännande! De verkar satsa ordentligt och lägga mycket på marknadsföring i år.
Börjar redan avsky namnet. Alla måste tydligen dra dåliga skämt :neutral: Men det var väl det som var meningen :) Gillar designen.
Musik- och hörlursintresset har ökat på sistone. Schiit-stack (Modi 3 + Magni Heresy) [IMG]
Ett dygn har gått sedan andra dosen och utöver att armen är lite öm känner jag ingenting. Kände inte av den första heller. Hoppas ni andra har...
:P [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=o83zPFdxXhI
Fick andra dosen för sex timmar sedan. Inte känt något än i alla fall :)
På en måndag av alla dagar :) 3.1: Release notes | Android 12 Beta | Android Developers
iPhone 12 PM Från en ö i Hjälmaren. [IMG]
Det verkar så. Mer lik iPhone 12 än 11.
Tror inte det kommer bli så mycket nytt i år utöver designen.
Samma här. Helt normalt!
Har kört naket några dagar nu och kommer nog fortsätta med det. Älskar hur den känns och ser ut :)
Problemen verkar främst förekomma på Pixel 4. Vill minnas att det varit liknande tidigare år - de första betorna är stabila och sedan kommer en...
Beta 3 är den buggigaste betan hittills. Bootloops, problem med wifi och bluetooth och batteri-drain verkar ganska vanligt. Kan tänka mig att de...