Separate names with a comma.
Tänkte väl det!
kanske orättvist men så länge de fortfarande serverar té så är det väl lugnt ;)
Nu skrev ju faktiskt Op modern prestanda och det är väl öppet för tolkning. Jämfört mot hans ZTE. Z1c är väl faktiskt den bästa minin vad gäller...
Nej. Blir du irriterad om din morgonrutin blir rubbad?
Det tycker jag att du ska göra. Ni lär ju knappast ha rätt att ta betalt för att returnera någons ägodel eller fick han den informationen innan...
Tack för tipset det ser ju riktigt najs ut!
Jo jag tror nog hellre på att HTC är mer låsta än Google. Så det förvånar mig inte alls. Däremot konstigt att inkludera ett recovery man inte kan...
Jo jag har nog ändrat cid 10 gånger det senaste året. Jag kollade det där men får bara som svar att strings inte finns. Kopierade exakt vad du...
Tänkte ta min kära sambo på bio snart så då kan väl frozen vara ett alternativ antar jag.
Det verkar som att denna är för oss men inte är pushad på y13 ännu, någon som vet mer? mainver: 4.19.401.9 modelid: PN0710000 cidnum: HTC__001...
fastboot oem writecid xxxxxxxx är inget alternativ eller?
Det skulle ju förklara en del. Tack för infon!
Om man kollar storleken på uppdateringarna och vad de innehåller så verkar det vara 4.3 < 4.4.2 men för andra cid:s. Tänkte dra ner en i datorn...
Så frozen är värd att se på bio?
Vad bra!
Det har jag också tänkt på. Bloggen är ganska dåligt kopplad till resten av sidan.
Ser ut som 4.4.2 bara. verkar inte vara någon fix vad jag kan se?
Cs går väl inte att lana på tre pers?
näe systemrequirementslab säger att Trine inte kommer funka.. några fler tips?
hmmm trine kan vara nått men 2:an ggår inte bra alls på laptopen
Kan ni tipsa om några bra lanspel? Jag ska få besök ett par dagar och tänkte passa på att ha ett litet lan här hemma. Tyvärr går det inte med...
Du kan lägga dem vart du vill, det spelar ingen roll. Android scannar alla dina mappar efter mediafiler. Det enda undantaget är om du skapar en...
Det ser iaf lyckat ut! :)
Han gav oss ändå nöje och bjöd på sig själv :) stackarn
Men om du avinstallerar något på windows så hamnar det inte heller i papperskorgen? Då måste du köra en återställning via systemåterställning isf....
Ser riktigt najs ut! Jag älskar att baka och laga mat :) vad har du kryddat med?
Haha lycka till :)
så går det när man har en stulen telefon, då är den blockad. Ha det så kul med din tegelsten =)
Yes det räcker. Root är en systemfunktion och systemet är inte laddat när man gör sånt här. Nej, det kommer att synas och det är mycket...
Här har du/ni iallafall en original 4.3 recovery (firmware 3.62.401.1) NEDLADDNINGSLÄNK
Nej men däremot så måste din bl vara upplåst. Det är ett alternativ som du kan överväga iallafall. Jag finns här som support om du blir tvungen...
Du kan också hitta cleana recoverys på nätet ska leta upp en länk åt dig
I den filen som du tankade från min Dropbox ligger firmware.zip. inuti den finns en Clean recovery. Testa att dra in den och se om det hjälper!
Ni har åtta positioner i cidden va? Tobbis du skrev ut den med sju positioner men det var bara tryckfelsnisse eller?
Har ni hittat vad som kan vara felet ännu?
Och du är säker på att telefonen är helt ren från tidigare modifikationer? Att allt är helt original? Recovery verkar göra någon typ av check,...
eller glöm det. jag är för trött nu fattar jag =) Undrar om det är något skumt på båda era telefoner. Har de varit modifierade tidigare?
Och det kommer fram när du väljer zippen eller hur? Annars kan du navigera runt i menyn utan problem?
[IMG] Och du kom inte ens till denna bilden när man väljer zip eller hur?
Då har du inte något av de CID som står ovan i listan! Är telefonen begagnad? Har ni köpt den online på inet eller liknande? Inet har cid...