Separate names with a comma.
[IMG] ...så ni har det inte så här? Undrar hur man undviker att bli supertjock om man jobbar på Google. Jag hade konstant snacksat.
Jag brukar också ta av märket och fästa i lådan bara, men det har ju ingen större betydelse. Om man är osäker på om man ska behålla telefonen...
[ATTACH] Drar in en bild osså.
Finns ju Benify Deals-tråden här också: Benify.se / Benify Deals
Sedan är Xiaomi muppiga med sina regioner fortfarande. De måste ju för sjutton gubbar erbjuda service inom hela EU snart, oavsett var man köpt...
This ^^ Man sparar en rätt bra slant. Kostar ju en smärre förmögenhet annars om man också ska ha popcorn med :)
Ja, det är i princip Samsung och Apple som har hela marknaden här (..med undantag för Finland). De andra får nöja sig med smulorna. Hittills är...
Xiaomi planerar att bli den största OEM-tillverkaren i världen 2024: Xiaomi Plans To Become World's Number 1 Smartphone OEM By 2024 Vad berör...
12-serien har nu fått ett eget forum på begäran av @flipp
Oh! Nice. Flyter 12:an bra?
Stabilt. Mediaserver/NAS?
I lager: https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/xbox/xbox-konsol/microsoft-xbox-series-x/1011151.14412/
Idag har Bobba Fet premiär.
Hyggligt pris nu på 4K Max för 378 kr.
Såld till @hickan
Nej, haha, det har inte blivit av ännu. Jag har dock tjyvtestat hos en kompis nu i alla fall, och det är ju onekligen kul.
Undrar om Quest 2 blev årets inofficiella julklapp. Känner många som skaffade nu i jul.
Sonos Roam i nyskick. Pris: 990 kr el. högstbjudande.
Grattis! \o/
Xiaomi 12 lanseras – erbjuder 6,2-tumsskärm och Snapdragon 8 Gen 1 - Swedroid
De sa inget om global lansering verkar det som, utan det får vi nog vänta lite på, men vore överraskande om det inte sker innan Samsung har sitt....
Skärmen blir lite spännande, med LTPO 2.0 och vad jag gissar är första AMOLED-skärmen med mikrolinser? Tekniken ska främst reducera...
Xiaomi 12X: [ATTACH] Pris: 4 546 kr [ATTACH]
Mi 12 Pro 6 677 kr Mi 12: 5 256 kr (Är utan moms osv, så räkna med mer utanför CN) [ATTACH] [ATTACH]
12 Pro vs 13 Pro max: [ATTACH]
Mi12 Pro vs Mi 12 [ATTACH] Display 12 Pro: [ATTACH] [ATTACH] SoC: [ATTACH] 120W/4600 mAh: [ATTACH] Kameran: [ATTACH] [ATTACH] Frontkameran:...
Eventet pågår nu, dock helt på kinesiska förstås: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=LUMWIX-TPrM
I lager igen: Xbox Series X 1TB (Svart) - Xbox
Med eller utan russin?
Nej, haha, sant...
Nej, men det gör ju sitt både för vikt och djup med som du säger. Jag har också noterat att de med fetare kamera brukar ha lite sämre balans/blir...
Nu börjar man känna sig som människa igen efter att ha ätit julmat non-stop i 3 dagar. Man får inte mycket gjort med den matkoman :)
Testa ställa in en fast IP-adress antingen på TV:n eller via routern (lås IP baserat på MAC-adressen), och se om det gör någon skillnad. Brukar...
Jag tror de insåg att kameran inte får bli hur utåtbuktande som helst. Blir intressant att se om sensorn presterar motsvarande i mörker. S22...
Du ska ansluta din telefon till TV:n menar du?
Har ni någonsin varit med om att taggen till dörren slutat fungera/börjar kärva från en viss temperatur? Jag behöver värma min tagg mellan...
Haha, vore iofs inte dumt...
Halsdunk och vantar. Köpte en Apple TV till mig själv som julklapp.
Denna möjlighet finns ju också, så de flesta verktyg blir tillgängliga om någon app skulle saknas: Konfigurera Linux på Chromebook - Chromebook...
Såg precis Matrix IV. Det måste vara en av de största kalkonfilmerna i år. Kan bara avråda från att se den. Se om den första filmen istället.