Separate names with a comma.
Ja, det blir mindre och mindre tilltalande att beställa Xiaomi från Kina nu när amazon europa säljer deras lurar. Även priserna kan ofta vara...
Om du kör med google camera modden blir det definitivt en uppgradering.
Numera är det väl i princip bara Xiaomi som är riktigt prisvärda. Förutom Pocophone F1 och kommande Redmi Note 7 Pro bör du även kunna få tag på...
Har heller aldrig upplevt detta och jag har testat en stor del av Xiaomis smartphoneutbud. Antar att det är "shop-roms"?
Bra fråga. Googlade nyss på detta och läste lite om karpaltunnelsyndrom men det verkar inte stämma in då jag inte har problem med...
38 år. Väger 95 pannor och har styrketränat hela mitt vuxna liv så har inte att göra med min allmänna fysik. Har testat att hålla lite annorlunda...
Ett riktigt otyg med glas som material på smartphones. Kan snart inte använda 90% av alla nya androidlurar p g a att de är för tunga och...
Med dubbla-sim låter det ganska rimligt. Har haft åtskilliga telefoner med batterier runt 4000mAh och normalt har de dragit 1-4% över natten (8...
Ändrade trådtiteln då det inte finns någon annan tråd om Note 7 Pro. Skillnadnen mot vanliga Note 7 är det bättre systemchippet (SD675) och en...
Någon som har en till salu?
Asus Zenfone Max Pro M2 är nog den som kommer närmast. Dock är den också för dyr. Borde vara 500 kr billigare.
Tar hellre ett garantiärende via amazon. Xiaomi i Sverige
P g a dåliga erfarenheter av mi-store.
Note 7 har snabbare processorkärnor jämfört med G7 Plus och ett betydligt större batteri. Kollar man på GSM-arena har Note 7 nästan dubbelt så bra...
Absolut. OneUI verkar riktigt trevligt, även estetiskt är det ett stort lyft. Gillade även känslan i handen på hela S10-serien. Mäkta imponerad.
Har ogillat galaxyserien sedan S6 men S10 Plus kändes faktiskt väldigt tilltalande när jag testade den idag. Ett stort lyft från S8/S9
Xiaomi har bra högtalare i deras midrangelurar. Kolla t.ex. Mi A2. Upplever t.ex. att Redmi 5 Plus hade en markant bättre högtalare än Mi 8. Kika...
Synd att skärmen bara mäter 6.5 cm på bredden. Det är samma som Mi 8 SE (lillasyskonet till Mi 8). Jag upplevde att den ytan var för liten när man...
Fast Sony bytte väl namn på XA-serien till 10-serien så Sony 10 Plus ersätter XA3 Ultra.
Intressant! Var det på elgiganten du testade den?
Jag har retunerat några telefoner till amazon.fr och amazon.co.uk. Förutsätter att samma rutiner gäller för .de. I de fall jag gjort retur har...
Instämmer i att amazon.de fungerar mycket bra. Gillar att även att det är smidigt att returnera produkter om de inte faller en i smaken. Detta är...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=tp1wFof8ZfM
Sant. Har blivit mer och mer kritisk till dropnotch. Det som skulle få mig att ändå fundera på Mi 9 är det bättre systemchippet och trådlös...
Ja, det är mycket bra. Problemet blir bara om man vill använda samma konto privat men jag antar att man kan betala in den momsen i efterskott när...
Om ni inte har något emot att göda Jeff Bezos plånbok ytterligare verkar amazons europeiska butiker få in den denna vecka eller i början på nästa....
Kan vi hoppas på en swedroidrecension också? :)
Intresserad av att köpa någon av ovanstående lurar.
Nä det förvånansvärt svårt att få tag på både Pocophone och Mi 8 begagnade. Kanske för att folk är så nöjda med dem eller för att andrahandsvärdet...
Känner jag dig rätt sitter du snart med en Mi 8 eller Mi 9 i handen. :)
Sant, menade oändlig svärta. Hur som helst upplever jag att Xiaomi har väldigt ögonvänliga AMOLED-skärmar. Även Mi 8 SE hade en för mig väldigt...
Känns som något inte stämmer då det vore vansinnigt av Xiaomi att lägga en massa krut på att marknadsföra Note 7 som särskilt stryktålig om den i...
Frågan är hur starka växlar man kan dra från ett tålighetstest av en enda telefon?
Den ser bättre ut där. Hur kändes den?
Tycker den ser hyfsad ut på renderingarna ovan men GSM arena har lagt upp en 3D-avbildning av telefonen och tycker fronten ser förskräckligt ful...
Har en svart Sony Xperia XA2 Ultra som jag precis bytt till mig av @mullsjomannen. Han fick hem den ny från Asien förra veckan så den är knappt...
Fast stämmer det? Enligt @bernard var Huawes lösning med färg+svartvit bara en gimmick: "tog man sedan en bild samtidigt som man täckte för...
Verkar inte som HMD har prioriterat kundnöjdhet utan snarare att sälja så mycket som möjligt genom att marknadsföra en snygg yta samtidigt som de...
Har gjort ett byte med @mullsjomannen och precis som tidigare var kommunikationen kanon, han skickade även telefonen snabbt och den var...
Hittills har aldrig en uppstickare på smartphonemarknaden lyckats med bra kameramjukvara vad jag kan minnas. Det tog Xiaomi väldigt många år innan...