Separate names with a comma.
Gummiband Yogamatta Någon hantel Handleds-/fotledstyngder
[emoji52]
Riktigt bra debatt/intervju/samtal. Alltid tyckt att Brand kan var flamsig, lite influencer-aktig som vi pratade om häromdagen, och Peterson som...
Har du provat att varva ner och stretcha ordentligt efter du sprungit? Brukade ha problem med knäna men löste sig efter att jag började stretcha...
Jävla fin tid... Själv har jag oxå börjat springa. Varit ute två gånger, var lite läskigt då det var första gången sedan September 2016. Bröt ju...
@Rebecka i natt
I second this motion
Minne guldfisk
Den är till för att hålla möjlig slack I kabeln Vad är det för lurar förresten?
En omstart av telefonen verkar ha fixat det hela, dock märkte jag att power-knappen på telefonen har gett upp
Tapatalk verkar inte vilja koppla upp sig till Swedroid här...
Nej jag vet inte var han fått det ifrån, jag fick samma uppfattning som dig. Vet inte om det är så att om någon identifiera sig som tredjekönet...
You know what they say about assumptions... Nej mitt inlägg handlade om en person vid namn Jordan Peterson och hans åsikter. Inte om Sverige eller...
Vem har sagt något om att drabba oss?
You didn't do your homework... It's in Canada my friend An Act to amend the Canadian Human Rights Act and the Criminal Code - Wikipedia Are...
Alltså Jordan Peterson... Vissa saker ja, andra saker tvek. Kan inte bestämma mig om jag gillar karln eller inte. [MEDIA] View:...
Men du ligger väl inte långt efter Mr. Jack of all trades
Du missförstår, jag har inget emot att dom tjänar pengar. Är man en entertainer, var en entertainer. Make the money. Nä det jag är emot att folk...
Hahaha dessa "influencers". Usch indeed
Jag har själv inte så stor koll kom i kontakt med hans arbete först igår.. Han är en professor/föreläsare som anser att samhället har gått för...
Om jag säger Jordan Peterson vad säger ni då?
[ATTACH] [ATTACH]
Jag hoppas du sa att du kan ge honom en genomgång om han vill genom att ta en löprunda tillsammans... Kanske följt av en gemensam dusch
Det är ju roligt med de gamla banden
Nu jävlar ska det tränas
Man skulle varit där
Nja, egentligen inte... Det hade varit för att få root och kunna få bort all reklam men kört utan root i ett halvår nu och man vänjer sig
Jag gillar ju Huawei, gillar dock inte ha fingeravtrycksläsaren fram. Och jag har funderat på att prova något nytt men har inte varit imponerad av...
Fundera på att plocka ut en telefon via jobbet, ursprungligen tänkte jag skita i det då utbudet var Samsung A5 och iPhone 7. Nu visar det sig...
Nu blir det Sameblod så här nationaldagen till ära
I'm from Kristianstad [emoji4]
Läs igen
Du ska se jacket I pannan på ungen hans
I beg to differ! Störigt som fan att se rekommendationer på videos som man redan sett.
Congratz!
Det är visningshistoriken jag syftar på, jag får upp den men bara fram till dagen jag gick över så tex ser jag in klipp som jag tittade på igår...
@bvb får du upp historiken i vanced? Jag är inloggad och får notifieringar från kanaler jag följer men i historiken sträcker sig bara fram till...
Not this again, you have your own place [emoji23]My little pony tråden
Inget undgår dig va?
Vad är det för någon?