Separate names with a comma.
Sannolikheten för det är nog obefintlig med tanke på prisnivån, tyvärr.
Hoppas du blir nöjd. Timkostnaden blir förhoppningsvis låg om de används mycket.
Ja. Borde bli en succé om priset hamnar på 349 USD.
Antagligen lika bra att skippa den. Jag använder den endast tillsammans med AOD, där funkar den riktigt bra.
Jag har provat lite av varje, bl.a. att länka direkt till en bild men det verkar krävas inloggning då. Tror tyvärr inte Photos funkar för det jag...
Går det att dela album eller enstaka bilder anonymt så ingen ser vem de tillhör?
Pixel 4. Point and shoot. [img] [img] [img] [img] [img]
Färgglada!
Då kommer du nog tycka skärmen är trist men att allt flyter bättre och är mer polerat tack vare iOS. Jag är rätt trött på Samsung och när det...
Skillnaden mellan iPhone X och 11 Pro var inte särskilt stor förutom kameran. Saknade tom. 3D-touch och kände inte att det var värt att byta i...
Det tror jag definitivt!
Imponerande tech-demo. PS5 ser ut att bli riktigt kraftfull. [MEDIA] View:...
De tappade stinget för längesen och behöver nog göra drastiska förändringar om de ska kunna vända.
:D Tror nog Pro kommer klara sig även om du somnar.
3.e juni är det Beta Live Show; Android 11 Beta Launch Show | Android Developers
Bara jag som gillar tunga telefoner? Uppskattade verkligen vikten på 11 Pro Max, det var aldrig någon tvekan om den låg i jackfickan eller inte :)
Jag hade inte velat ha något annat än senaste generationens processor om jag köpte en ny idag.
Ryktas att årets iPhones blir tillgängliga 1-2 mån senare än vanligt. Men det är ju möjligt att de fortfarande presenteras i september.
Man ska få bättre möjlighet att placera apparna på hemskärmen/kunna få dem i en lista. Det ska gå att välja standardapp för mail och webbläsare...
Skönt att de äntligen fått till det igen. Tre av tangenterna började strula redan efter ett halvår på jobbdatorn trots att jag är mycket...
Låter som att Air kommer bli ett bra val. Jag har en 2018 Pro som jobbdator och är inget fan av varken tangetbordet eller touchbaren. Hade...
Går det att få assistenten att läsa upp notiser på Android? Inte lyckats med det.
Ruskigt taggad på iOS 14 och 12 Pro. Det enda att se fram emot i år :D Lite mer frihet och 120 Hz.
Jag hade satsat på Pro:n om jag planerade att ha den i många år men ska du inte göra tyngre saker så kommer Air räcka också. Min 13" Pro 2014...
Apropå Marabou så saknar jag Starbar och Break som var mina favoriter :( [IMG]
De är helt okej också. Marabous kexchoklad är dock ingen höjdare. Deras vanliga chokladkakor är däremot riktigt goda. Lustigt :)
Var alltid tvungen att visa leg tills jag skaffade skägg när jag var runt 30. Inte behövt visa en enda gång sedan dess. Frågan är om det är åldern...
Går dock ej upp emot [IMG]
Jag har svårt att märka någon skillnad öht. men hade inget att klaga på innan heller. Mycket tråkigt att det är problem för vissa, tycker det är...
Kunde inte motstå färgen och är svag för limiterade utgåvor. Smaken påminner om tuggummi. Flytande tuggummi :D [IMG]
Dessa har jag aktiverade för tillfället. [IMG]
Tror inte de kommer tillbaka på riktigt. Kanske om någon köper varumärket i framtiden men det kommer inte vara samma sak. Deras hårdvara var helt...
Ny flagga som gör vitt till svart: - Force Dark Mode for Web Contents [IMG]
13.5 beta 4 gör det enklare att skippa FaceID om man har ansiktsskydd, man ombeds mata in koden direkt istället. Udda tider.
Google Pay fungerar tydligen fortfarande inte i DP men det kan ju komma att ändras till betan.
Tom. iPhone 12 ryktas ju bli försenad 1-2 månader så det är ju inte omöjligt. Vi får hoppas på en riktigt stabil första beta nu när den kommer...
DP4 släppt. Support and Release Notes | Android Developers Första betan ser ut att vara framskjuten till den 3:e juni. Android 11 Beta Launch...
Försökte hitta lite intryck från personer som uppdaterat. Vissa hävdar att ANC är bättre (som i första FW-versionen), andra säger sig inte höra...
Bara att hålla ut tills betan kommer nu i maj :)
Tycker inte du ska bry dig om hur det ser ut. Man ser folk på de mest märkliga fordon nu för tiden och de flesta reagerar inte längre.