Separate names with a comma.
Tycker Xperia XZ2 flyter på bäst av alla Android lurar ute. Jag har testat (haft) S9+ och Pixel2 XL samt P20 pro.
Jag har för mig att det finns två alternativ i Google Play som liknar "Pixel launcher". Sen finns det en variant som hade porterats direkt från en...
Google måste "aktivera" det i sin mjukvara men Telia måste också godkänna det annars kommer inte att fungera!
Yes, det är en lite mer krånglig standard och telefonerna behöver optimera sin mjukvara för att fungera i de olika nät för varje operatör. Jag har...
samma här .. dock har jag "RAM avtal" som gjorde att jag fick VoLTE bara nu och inte förr. Använder en Xperia XZ2!
Jag har inte heller fått nån uppdatering till Oreo :(
Då måste företaget som har sett till att VoLTE aktiveras i våran abonnemang hos Telia. Du kanske kan prata med telecenter hos er för att få det...
Jag håller med dig. En telefon i 10 000kr klass borde flyga utan vingar, men tyvärr livet är inte lätt :( Jag har övergivit Samsung S9 Plus på...
Jag har företagsabonnemang med RAM-avtal (20GB data) och just igår dök VOLTE symbolen upp i mobilen (Xperia XZ2). Gjorde ett par samtal och det...
Fick också det. Ser ingen skillnad, troligtvis bara säkerhetsuppdateringar!
Då tycker jag att du ska prata med Samsung och berätta om problemen. Jag tror de kommer o be dig skicka iväg den till verkstan. Min flickvän kör...
Har du provat rensa partition cache? How to wipe cache partition on Samsung Galaxy S9 and what are its benefits? Prova också stänga av "App...
Finns det möjlighet att lägga till jämförelsebilder för att se hur OnePlus6 presterar mot konkurrenterna?
Ring ..... mejla inte, det tar längre tid!
Lämna den omedelbart på service! Det verkar vara något skumt med din lur. Du får säkert en ny när de har undersökt den.
Dela gärna med vilka inställningar du har och det funkar bra för dig? Tack!
Jag tror först o främst du behöver en "file manager" för att kunna göra det. Så börja med att skaffa dig sån app och sen bör resten bli som man...
Nån som känner till fin skal som tillåter att man laddar luren trådlöst?
Uppdatering till Android OREO har pausats för Shield TV .. det upptäcktes två issues (eller kanske fler) som gjorde att företaget stoppade...
Försökte nu hitta var det stod om att uppdateringen släpps "idag" dock inte hittat. Det var nånstans på en annan hemsida jag läste det. Men i...
det är en hel det uppdateringar o fix .. men inte för "Auto Focus" problemet i kameran vilket kommer att ta tid och flera uppdateringar framöver!...
http://www.talkandroid.com/329083-oneplus-commits-to-several-fixes-for-next-oneplus-6-update/
Ny uppdatering släppt idag. Så man bör få in den snart!
Jag har fiberoptisk uppkoppling hemma med 250 mbit (upp o ner), en kabel går till huvud routern (RT-AC3200). Från huvud routern har jag kopplat...
Det är visst hastighetsbegränsning, du nämnde precis Halebop och Fello har också det på 80mbit/sek.. Comviq officiellt har också 80 mbit/sek även...
Rensa cash på kamera appen och testa igen.
Kolla bara en sak! Under battery optimeringen så borde VPN appen "white" listas så den inte bli optimerad av Doze. Jag hade samma problem med en...
Enligt de lågpris operatörerna så ska det inte vara nån skillnad mellan de och ägaren till näten. Sen kommer ett stort "MEN" så får du lägre...
Jag gillar den svarta! Den är riktigt stilren! Alltså snygg som fan tycker jag!
Nokia är inte samma som den gamla .. så de telefonerna de lanserar är inget att hurra för. I vilket fall som helst så tror jag inte du blir på...
Skyddade den mot solen
om man har nu provat Galaxy S9+ o inte gillat kameran .. o provat Pixel 2 XL och inte gillat skärmen .. blir man nöjd eller besviken med OnePlus 6...
Hur är kameran i OnePlus 6 jämfört med Pixel2/Galaxy S9+ och Xperia XZ2? Kan den mäta sig med dessa? eller den är av enklare art?
Tycker att S8 (plus) var en riktigt lyckad modell! men S9 Plus var bara en bläääääh .. tyvärr!
Jag hade faktiskt en S9 Plus när den lanserades först och sen ångrade köpet, det var på grund av kamerakvaliteten. Nu är det min brorsans tur...
Min morsans OnePlus3 som är nu kanske ett par år gammal fortfarande har bra flyt! Helt imponerande faktiskt! Man upplever inte andra telefoner som...
Min brorsan klagar på att hans Galaxy S9 Plus kameralins har "reflektion" problem. Att solljuset reflekterar mellan glaset och linsen vilket...
Nån som vet om denna "dash car charger" är samma som till OnePlus6 eller bara tidigare modeller? Webhallen.com Webhallen har kampanjpris på det.
Ok tack :)
En bra fråga här! Ni som har VoLTE fungerande, köpte ni era OnePlus 6 i Sverige eller beställde via OnePlus hemsida? Det är bra att veta om...