Separate names with a comma.
Verkar som Asus Zenfone 5 är snabbare än Note 5 trots samma SOC. Förmodligen på grund av ett snabbare flashminne. [MEDIA] View:...
Ser lovande ut. Ta gärna ett kort med båda i dunkel belysning också. :)
Var i Tyskland för några dagar sedan och testade en rad olika lurar jag inte hittat i svenska butiker. V30 kändes lätt och smidig i handen, rent...
De kanske ser sin chans att sticka ut nu när nästan varje flaggskepp som lanserats 2018 har en notch. Testade V30 häromdagen och gillade verkligen...
Vad är ditt spontana intryck om du jämför den med Nokia 7 Plus?
Ok, använde mest google camera och då är kvaliteten kraftigt förbättrad, dock kraschar den en hel del på Android 7 vilket kan vara frustrerande....
Nej min blev inte repig. Dock är jag ganska försiktig med mina lurar. 3GB vs 4GB märks bara om du växlar mellan många appar.
Nej, inte dålig. Har varit extremt nöjd med Redmi 5 Plus, sett till prisvärdhet tror jag ingen annan lur slår den. Väldigt bra batteritid, väldigt...
Ultran har tveklöst en bättre skärm. Bättre svärta, mer levande färger etc.
Kan också bero på olika mjukvara. Jag kör inte samma version av MIUI som @Oc-freak
Ja, har också misstänkt att det kan bero på det.
Hur upplever du hastigheten när det gäller att öppna appar på Nokia 7 Plus vs Note 5? Jag är lite besviken på Note 5, tycker den bara är...
iPhone 6 Plus lanserades 2014, även om den åldrats bättre än motsvarande Androidlurar tror jag att du kommer uppleva Note 5 som en uppgradering....
Ok! i Sverige fungerar bank-id bra ändå. Använder magisk 16.3.
Ok. Varför inte låsa upp och rota?
Vilken version kör du av MIUI? Jag kör Global 8.5.11 Beta (Android 8.1), gillar att notifikationerna är mer lik vanilla nu. Dock har jag problem...
Tror de kom efter men jag testade knappt kameran innan så är inte helt säker. Dock ingen big deal då jag alltid kör gcam på mobiler från Xiaomi.
Jag vet inte om det beror på att jag kör senaste globala betan av MIUI 9 och det är något strul med mjukvaran men foton från stockkameranappen...
Det verkar som att folk gillar 18:9 för att den möjliggör en telefon med en stor skärm som samtidigt är greppvänlig. Meizu satsar dock fortfarande...
Bra i dagsljus inte speciellt bra i dunkel belysning. Dock finns det ingen anledning till att inte använda gcam. Skillnaden är dramatisk i dunkel...
Bilder från kameran menar du? Stockkameran eller gcam? Får se om jag hinner.
Kör Note 5 nu. Den är bara marginellt bättre än Redmi 5 Plus. Lite snabbare men inte jättestor skillnad, trodde det skulle vara en mer märkbar...
Mix 2s är ovanligt tung i förhållande till yttermåtten. Var beredd på det. Mix 2s känns som en nedgradering från P20 Pro, möjligen är Mix 2s lite...
Mix 2s får väl snart MIUI 10, det lär vara en ganska stor uppdatering. I princip alla Xiaomi-lurar är mer eller mindre kompatibla med Googel...
Det är något som framkommit i ett flertal tester så är inte förvånad. Oneplus och Xiaomi är (oftast) ruskigt bra på att optimera batteritid och...
1. Det kommer antagligen en officiell global version senare. Själv brukar jag installera Xiaomi EU på mina Xiaomi-lurar (en custom rom). De tar...
$335 på BUY Xiaomi Mi8 SE - Snapdragon 710 - AI Dual Camera - 4GB/64GB Dock inte möjligt att förboka där ännu. Men man får väl anta att priset...
Den ska vara helt okej men en bit ifrån Pixel 2, S9 m.fl. Kolla youtube för jämförelser. Gissningsvis ungefär på samma nivå som OP6....
Smaksak. Jag gillar MIUI. Väldigt väloptimerat och funktionsrikt. Vill man ha en mindre variant finns ju Mi 8 SE. Xiaomi Mi 8 SE
Mi 8 är ju billigare och den kommer även sjunka i pris rätt snabbt till skillnad från OP som aldrig sänker priserna. Tror också den kan slå OP6 på...
[IMG] Ser ut att bli en prisvärd midrangelur. Priset på instegsmodellen ligger på drygt $280 i Kina.
Nu presenteras Mi 8. Inga överraskningar, precis som läckorna sa har den en 6.2" SAMOLED skärm som inkluderar en rejäl notch. Priset på instegs...
Det är den globala varianten med band 20.
De senaste ryktena säger 3300mAh, i så fall samma storlek som OP6. Trist! Även designen ser ut att bli ganska lik OP (6" plus notch). [IMG]
Blev en beställning från svenska mi-store (3000 kr). De brukar vara dyra men just Redmi Note 5 6/64 är inte så väldigt mycket dyrare där än på de...
Kul! Rapportera gärna fler intryck senare.
Var faktiskt förbi Elgiganten ikväll för att kolla på den igen. Den känns riktigt premium. En av de bäst byggda telefonerna jag känt på. Den vita...
Jag tror det är samma skärm på Note 5 som Redmi 5 Plus. Inser nu när jag använder telefonen att den nog är lite mindre halkig än andra lurar. Men...
Kanske är de lite sämre än andra, möjligt att jag inte tänkt på det, men jag har haft telefoner som helt saknat oleofobisk ytbehandling och det...
Tråkigt!