Separate names with a comma.
@dannejanne Postnord bygger nytt lager för att hantera Kinapaket
Trailer för femte säsongen av Silicon Valley
Skaffat
Shut your mouth
Lul
I hate my brother [MEDIA] View: https://www.instagram.com/p/BfbIdbbAbRd/
@keyser min släkting som lånade pengar mest hela tiden slutade be om fler "lån" när jag gjorde tydligt att jag tröttnat på det... Intressant nog...
Vad fan hände med min spy-smiley
Första dagen =
Sjukt fin... La först märke till henne i war dogs
What's this... A new shell?!
Ligger på... Haha, för att han frågade en gång? Vad har du stött på för snälla abonnemangsförsäljare lol
Dansband, den svenska motsvarigheten till country music that truckers prefer [emoji23]
[emoji848][emoji1589]
Schysst är det och inget annat
Gonna smack you and that emoji
Det är ju det, sover man för länge så blir man bara matt och seg
Tänkte mer 13 timmars sömn...
Yup la mig inte förrän vid 3 imorse. Tjejen la sig dock vid 22 och sov till samma tid som mig, fattar inte hur hon lyckas
Härligt när man vaknar upp 11.30... kommer bli tufft på måndag
@keyser En första titt på Cobra Kai
Inte fan hade jag med mig dom till Sydamerika, pendejo
You make me sad
Fy fan, snö/is på marken?
Dags att flyga hem till Sverige, @jnsson och @bvb hur är vädret i Estocolmo?
NTT Docomo
Menar du att jag ser fattig ut..
Satt precis och funderade på samma sak
I see... Motivera varför du ska vinna... what the fuck hatar sådana fält
Tävling?
Visar inte den tabellen endast religiösa och inte sekulariserade, "no current affiliation" betyder inte att man inte är troende bara att man inte...
Finns extrem mycket diskriminering precis som du skriver. Och jag tror precis som både du, @Ara och jag själv skrivit är det av problemen som...
Fast tycker du inte att det ligger något i det som skrevs? Det finns alltid en dominerande kultur när integration sker. Det är inte så att den...
@dannejanne
Usch hoppas det inte stämmer ZTE Axon 9 pictured in a new leak, rumoured to receive flagship specs
Nu får farbrorn ta på sig glasögon och titta vem han svara på [emoji38][emoji4]
Förhoppningsvis lär vi oss något av vår historia, som att inte rösta på vissa typer av partier (var tvungen). Men helt klart är att...
Jag har inte påstått något.
@Ara och @Gurex Måste invandrare assimileras, räcker det inte att de är integrerade i samhället och bidra till den samma? Allmän fråga, då jag...
Sí [emoji23]