Separate names with a comma.
Pixel har väl ZSL (Zero Shutter Lag)? Så i teorin ska den vara riktigt snabb. Men vet faktiskt inte hur bra det fungerar i verkligheten, du kanske...
Jag hade köpt en Google Pixel om kameran är viktig. Google Pixel 32GB (Mobiltelefon) Den slår P10 med hästlängder, åtminstone i dunkel belysning....
@vibsp97. Vi får ta diskussionen här istället angående Honor View 10. Jag tror amazon.co.uk räknar på svensk moms och den är högre än den i UK...
Håller med. Brukar inte vara så kräsen men Oppos mjukvara är verkligen hemsk.
Honor View 10 för £375. Rätt bra pris med tanke på hårdvaran, bland annat Kirin 970 6GB ram och 128GB lagring....
What? Hela S6-serien var väl kända för urusel batteritid. Nu var det några år sedan men minns att folk klagade konstant på typ 2h SOT och liknande...
Haha, ja det är nog rätt ovanligt numera. :) Personligen köper jag aldrig telefoner för att de ser bra ut "på papperet". Jag kan mycket väl tänka...
Ja, Samsung är ju kända för att ha de överlägset bästa AMOLED-skärmarna dock brukar andra tillverkare inte lyckas lika bra. Personligen upplever...
Normalt brukar nog lurar som säljs inom Europa använda identisk hårdvara, är dock inte säker på detta. Brukar kika ganska ofta på amazon.de....
AMOLED-skärmar brukar ibland ha problem med övermättade färger, lägre skärpa (på grund av pentile) och att vitt har en gulaktig ton. Vet inte om...
Håller med dig på alla punkter. R15 är även lite dyr i förhållande till vad man får rent prestandamässigt. Personligen hoppas jag att Helio P60...
[IMG] [IMG] Oppo släppte R15 idag. En version med Helio P60 och en version med SD660. Oppo R15 and R15 Dream Mirror Edition go official with...
Comparison between: Nokia 7 Plus, OnePlus 5T OnePlus 5T: + UFS 2.1 (Snabbare lagringsminne) + 6GB Ram + Högre screen to body ratio (80% vs 78%)...
Funderar själv på att beställa den från amazon.de för €399, de verkar få in den i lager 12/4. De har gratis frakt till Sverige (dock tar det runt...
Jag tycker det avgörs av hur högt du värderar mörkerprestandan på kameran. Om den inte är avgörande hade jag tagit Mate 10 Pro. Den sämre...
Den var bara en i mängden av de som stod framme. Samsungs flaggskepp hade däremot pole position.
Ja. jag tror att den infon är mest korrekt. En global version kommer säkert senare. Redmi 5 och Redmi 5 Plus släpptes ju med band 20 en kort tid...
Kan bekräfta att det verkar som teliabutikerna har OP5T framme. Testade den idag på en teliabutik i Umeå. Den kändes galet responsiv och snabb....
Kameran stämmer men frågan är om USB-C stämmer? Jag är inte säker på det. När t.ex. Meizu M6 Note och M6s släpptes skrev många tekniksiter (inkl...
Nej, den är inte lanserad ännu men det ryktas om att den ska lanseras inom någon månad.
Intresserad av att köpa någon av dessa två lurar. Bör vara i fint skick.
Skulle ta information från Gearbest med en nypa salt. Både när det gäller språkstöd och USB-C. Den globala versionen av Note 5 kommer mest troligt...
Oreo släpps nu till XA1 Ultra. Har inte fått den ännu men den dyker förhoppningsvis upp snart. Sony Xperia XA1, XA1 Ultra and XA1 Plus get Oreo update
XA1 Ultra?
Kul att den kinesiska versionen av RM5Pro har fått en märkbart bättre huvudkamera. "But the 12MP rear camera now has an F/1.9 lens compared to...
Någon som sett OP5T i någon Teliabutik? Vore trevligt att kunna testa den innan ev. köp.
OP5T vinner lätt mot S9+: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=HoR_C57OZS8
Mi 7 kommer förmodligen att ha en skärm på 5.7" (18:9), det är för litet för mig. Mix 2s och Max 3 kommer jag däremot överväga.
Väl talat! Är förresten också lite sugen på Mi 5s Plus igen som jag dumt nog sålde efter 8 månaders användning för 1600 kr. Det är fortfarande...
Söker skäl för att byta upp mig från Redmi 5 Plus men det är fan svårt att hitta en ersättare som är så mycket bättre att det motiverar att hosta...
Just det, jag har mest testat olika varianter av Lineage och det var det jag syftade på med "Vanilla" så du har nog rätt i att AOSP är snabbare...
Har kört 18:9 några månader nu men jag måste säga att 16:9 ändå är bättre för mig personligen. Jag använder telefonen i upprätt läge 90% av tiden...
Jag har kört MIUI några år nu och blivit så van att jag föredrar det framför Vanilla. Tycker Vanilla känns för avskalat. Sedan tycker jag Xiaomi...
Flashade nyss in senaste EU-romen. Nu kan man aktivera swipegester ala iphone så navigationsknapparna behövs inte längre där nere. Rätt schysst...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=ZH97maNFss8
Nja, när jag hade Mi 5s testade jag rätt många olika inställningar men skillnaderna var marginella. Kör Config Camera HDR+: Nexus 6 Auto och HDR+...
MIUI Chinese och MIUI Global är de officiella romarna. Xiaomi EU är MIUI Chinese Developer som EU-teamet har modifierat för att passa...
Fick svar nu från deras support. De har den inte i lager och den beräknas inte komma in fören om 2 veckor. Svarade att jag vill avbryta ordern....
Slog till på en Meizu Pro 6 Plus imorse då banggood rear ut den rejält. Står att den är "In stock" och "Ships in 24 hours" när man går in på...
Hur pass nöjd var du med orginalkameraappen?