Separate names with a comma.
Lyckost [emoji3]
Skriv gärna när du fått telefonen och testat det på
Tack för tipset!
Är lite sugen på det skalet men vill inte ha ett som är för bulkigt. Har ett tpu skal till min nuvarande S6 och det är riktigt slim. Hur upplever...
Intresserad av en Nokia 830? Har en som bara är ett par månader gammal och kör W10. Fungerar alldeles utmärkt med W10. Den har en bättre spec än...
Unpair watch / Unpair phone eller något liknande heter det nu
Köpte en Lg urbane av tojjetok, klockan var helt enl beskrivning och allt flöt på kanonbra. Snabbt postat paket. Bra säljare helt enkelt
Är intresserad av samma sak. Smart switch verkar kunna göra en backup men jag är osäker på hur mycket den backar upp, vet inte om app data osv...
Vilken av dom har bäst batteritid? Eller är det ingen skillnad?
Fungerar det inte med en annan mail app?
Var så tråkig att jag valde en svart . Tycker den är stilren och snygg, dessutom tycker jag en telefon gör sig bäst i svart då skärmen och...
Svårt att svara på vad som är bra på en S7 men sök på Tempered glass på eBay så kommer du få en massa val [emoji3]. Jag har beställt detta men...
Undrar samma sak. På min S6:a använder jag den inte men på min Iphone 6S hela tiden för att den är så snabb o bra. Glömmer nästan bort att jag har...
Satsa isf på ett Tempered glass. Outstanding känsla i ett sånt och man märker inte att man har det
Typiskt [emoji53] Då kan jag sluta hoppas på det då [emoji16]
Har beställt följande via ebay https://www.ebay.com/ulk/itm/231854631256 https://www.ebay.com/ulk/itm/321906719212...
Jag har flera skal till min S6 som fungerar utmärkt med trådlös laddning. Konstigt nog har jag även ett ganska tunnt flipcase som inte fungerar....
Jag har beställt en svart S7, edge blir för stor för mig och idag när jag var inne på MM och kände på S7 trodde jag först att det var en edge....
1250:- bjudet
Om inte jag missförstod presentationen så ska notifieringar viss också. Fattade som att dom lyfte fram det som en fördel
Vad är doze? Har jag fattat rätt att det ska göra att batteriet håller bättre? Isf fungerar det INTE, mitt batteri håller lika länge ( läs kort...
O så stor skillnad är det inte heller så ta det lugnt, en vacker dag kommer den [emoji3]
Det är bara vänta, den kommer [emoji3] Vet att jag också fått vänta länge ibland på uppdateringar till klockan men den här gången fick jag den...
Nej det behöver man inte. Jag fick min uppdatering till min LGR igår och den är kopplad mot min S6:a med 5.1.1
Kollar intresset för en Nokia 830 i absolut nyskick. Köpt på elgiganten för max 2 månader sen. Använd i ett par veckor som mest. Kör Windows...
Undrar hur S6:ans skal passar på denna. Dom har väldigt lika mått. Har ju en del skal osv till S6:an [emoji3]
Unpair är återställning [emoji3] Testade på min efter uppdateringen. Hade tänkt göra det i vilket fall så det vart inget oplanerat
Fick min uppdatering i går kväll. Har inte grävt så mycket i det men det är några nya klock face ser jag.
Kan inte förstå att en brusreducering kan ha en negativ effekt? Hade själv problem med det på min Z2 och Z3c men där gick det allafall att stänga...
Jag använder nine och har gjort det länge. Har fungerat riktigt bra hela tiden.
Kommer telefonen släppas denna månad tro? Har för mig jag läst någonstans att den skulle börja säljas kort efter visningen.
Frågan är hur länge det kommer finnas kvar. Jag gillar Windows Phone och spec windows 10 men dom har en lååång väg kvar för att vinna över andra...
Man börjar ju förstå varför när dom aldrig får tummen ur och släpper w10. Dom har kört beta på det ganska länge nu om jag förstått det rätt. Har...
Har inte heller tröttnat på min LGR, tvärtom finner jag den riktigt användbar. Har kört en Windows Phone i 2 veckor nu och jäklar vad jag saknat...
Jag har en 830 som jag är riktigt nöjd med. Grymt bra byggkvalite, känns riktigt gedigen. Kör just nu Windows 10 på den via Insider programmet och...
Synd, skulle varit intressant att höra hur Samsungs switch fungerade ☺
Hittade det men det visade sig att jag först var tvungen att ta emot ett sms ☺ . Innan dess fanns inte möjligheten att göra det.
Gjorde du en backup på något sätt och la tillbaka den efter återställning ?
Sök på windows central. Antingen i webbläsaren eller i Tapatalk.
Om du öppnar kontakter och överst i vä hörnet står det grupper eller liknande. Där kan man välja vilka kontakter som ska visas. Kolla så att rätt...