Separate names with a comma.
[emoji852]️
Attenborourrourrrourrough
Tycker att det är en veckas ban på @220volt, @Rebecka, @jnsson och @Honda. Make it happen @bernard, we can not have this anti - Star Wars bs.
David?
Hahaha
Give him hell
You make me sick
Kan inte ta ära för den... besviken på dig på dig att du inte kände igen raderna.
Ute i skogen finns baciller Men min kompis han har piller Som han köpt utav en ful typ Och om man äter dom blir man en jättekul typ
Haha hur gick det då?
Ozark på Netflix... Om ni nu gillade breaking bad The Fall på Viaplay när det kommer till kriminalserie
Det är väl SVT som sänkt kvalitén. På min tvs inbyggda SVT app är det bedrövligt dåligt. Hade jag inte kunnat casta till shielden hade jag nog...
Jag tror han menar att du ska installera via apk och att det står att det ska funkar på tv, vilket borde innebära att det funkar med kontrollen
I do that as well but I know what I'm doing [emoji23] Netflix DV är trevligt dock
The amount of people that don't get this...
Also @bvb [emoji23]
Hahaha var glad att du inte brutit benet för då jävlar blir man åldersmobbad
Bitch please
Muahahaha
Who are we gonna make fun of now? @Psicosis where are you hiding...!?
Hahahaha
Aldrig haft det eller sett det på någon telefon jag har haft. Det enda jag vet är att man måste ange pin första gången efter omstart av telefon.
Seriöst har dom infört en sådan funktion?
Du kan vara en tomte [IMG]
[emoji849]
Fast ingen sa till honom att göra något annat [emoji23]
Lägg till henne för att chatta med henne och lära känna henne utanför jobbet. Om inget annat så kanske hon får en hint om att du är intresserad....
Vem har sagt något om att säga hur du känner över chatt?
Agreed, not creepy
Helvete vad många olika modeller anker har på deras hemsida man blir helt disorienterad
[emoji52]
Tänkte oxå föreslå knappen... Orka dra ner notifieringsfältet liksom typ [emoji23]
Du menar att du kommer åt widgeten när du du ska dra ner notifieringsfältet?
Behöver oxå köpa inför resan, hade glömt bort men tjejen påminde mig igår.
@keyser köpt powerbank?
Feliz cumpleaños @Psicosis [emoji324]