Separate names with a comma.
"Köpt/såld" "stängd" "avslutad" (Inget av dem direkt superbra, men nånstans att börja fundera i alla fall)
Stämmer bra! https://support.halebop.se/1004/kontantkort/11537/hur-lang-ar-giltighetstiden-pa-mitt-kontantkort
Ja de blir vanligt saldo.
Jo det är fel. Jag har INTE hemligt nummer. Jag SKA vara sökbar på Eniro och Hitta. Och för att vara det måste jag ha denna inställning. Den som...
Skulle några av er som har Comviq kolla hur det ser ut på era Mina Sidor under Inställningar, Mitt nummer. Hemligt nummer hade blivit felaktivt...
Om det ska ligga som backup i ett larm och dra liten datamängd då och då kostar Telenors kontantkort 19 kr per dag och den kostnaden triggas redan...
Giltigheten förlängs 1 år. Det som tar slut efter 30 dagar är prisplanen. Efter det ligger man på "bas". Tro mig, jag har ett sånt kontantkort själv.
Varför inte ladda t.ex. Amigos 50? Förlänger giltigheten ett år. De första 30 dagarna har du också lite data, men det spelar kanske ingen roll.
Diskussion från tråden där diskussion inte ska göras. Min input: Detta är begagnade mobiler. Dessutom för amerikanska förhållanden, närmare...
Det är ju ändå inte så dumt att ha ett färdigt kort som man kan ha även om det är länge mellan besöken. Så länge det inte krävs för mycket...
Frågan gäller ju kommande helg och början av nästa vecka: 10-14/12. Hade det varit lite mer tid hade det ju funkar för någon av oss som befinner...
Om du kommer till Sverige lite då och då är det rätt käckt att skaffa ett Comviq kort och ladda på med t.ex Amigo 50 eller 100. Du får då...
Fast tydligen utbredda problem. Kopierat från Facebook sidan: Just nu är det många Comviqkunder som inte kan använda sina mobila tjänster. Vi ber...
Här i Filipstad funkar allt på mobilen som det ska och jag har inte uppfatta att det varit någon störning under dagen. Däremot kommer jag inte in...
Just Facebook är en app som haft en tendens att uppföra sig illa i mina mobiler. Uppdatering ideligen, när den sen installeras ser den ut att inte...
Ja, du lär ju ha kryssat i 24 månaders bindningstid när du tecknade (eller tänkte teckna). Uppsägningstid 1 månad gäller förstås sedan...
G3 vore absolut en värdig ersättare tycker jag, särskilt när man är van med G2. Men efter en snabb koll ser jag inte att Elgiganten har några 32...
Köpte en trasig G2 av Joff. Extremt nöjd med alla delar av affären!
Har inte koll på just S5, men de "neo" jag har tittat på av andra Samsungmodeller har haft ganska nedbanatad prestande. Det kan skilj i processor,...
Nu när det finns bud på Tradera är det enda sättet att köpa att buda där.
Vanligt brev med 7 kr porto (50 gram) torde räcka till 2 headset. Kan Swisha 60 kr om du skickar pm med nummer.
En femtilapp för båda headseten?
Har du Sonys programvara på datorn? PC Companion eller vad det är den heter. Den kanske kan hitta filerna på mobilen. Hr för mig att jag på en...
Med Nova launcher har du väldigt stor bestämmanderätt över dina hemskärmar (och själva applådan också)
Större delen av allt "genuine" som skeppas från Kina är piratkopior. Ofta försker de också ge sken av att varorna kommer från andra länder (USA,...
Är det PIN-kod på SIM-kortet kan ni ju flytta det till en annan mobil och stänga av det. Men är det på mobilen blir det ju värre...
"Varför i h-e går mobillarmet nu då? Javisst ja... " ;) 485 inkl frakt bjuder jag v'l då. (450 för mobilen och 35 kr for postens gröna/blå påse)
Huawei P8 lite för 1990 på Siba. http://www.siba.se/mobil-hemtelefon-gps/mobil-hemtelefon/android/huawei-p8-lite-med-comviq-kontant-svart-124810#
350 inklusive frakt om det är 32 GB
Jag har flera Telia startpaket. 10 kr för porto och kuvert så postar jag det under torsdagen
Jag har ett med 0,5 GB/månad som måste laddas på senast 31/12. 150 kr om du nöjer dig med att få den skrapade koden.
Precis vad jag hade tänkt att komplettera mitt inlägg med!
Jag har, utan att haft något direkt belägg för det, antagit att det haft att göra med hur den skadats. När jag tappade min Nexus 5 med glaset...
Har haft G2 och G3 och den av LG byggda Nexus 5. Verkligen bra mobiler som jag trivts väldigt bra med. Jag har gillat hårdvara och i vart fall...
Nog tar det ett antal timmar. Har inte tänkt på det och laddar dessutom sällan från så låg nivå. Att batteriet indikerar fullt efter så kort tid...
Konstigt. Vi har 2 st S4+ i familjen och känner inte igen oss i något av detta. Vi är väl inga poweranvändare någon av oss i ochför sig, men just...
Där i krokarna nånstans. Kanske någon ytterligare hundring om den är komplett med laddare/headset och kvitto.
Precis så jag menade några poster upp, men jag hade ingen bra illustration. Bra att du hade!
I princip. Men vid reklamation är det viss bevisbörda som ligger åt olika håll beroende på hur gammal varan är. Citat från...
Framfickor i jeans är lätta att fixa eftersom de brukar vara som en "påse" på insidan av byxan. T bara upp påsen i botten och skrava på en vikt...