Separate names with a comma.
Tysk recension: https://www.chinahandys.net/xiaomi-redmi-5-plus-testbericht/ Techtablets: [MEDIA] View:...
Efterfrågan på Phablets runt 6" är nog inte så stor i Europa och Sverige. Finns en mycket större marknad i Kina där.
Som folk i tråden redan tipsat om så är Xiaomi Mi A1 och Redmi Note 4X riktigt prisvärda. Nya Redmi 5 kan också vara ett bra köp (dock saknas band...
Låter som den enda rimliga förklaringen.
Omdömena skiftar verkligen mycket. Swedroid och en hel del andra testare prisar kameran i dunkel belysning, andra tycker den är riktigt medioker....
Vilken mjukvara som ingår när man köper en telefon från Xiaomi är relativt ointressant. Man kan ändå enkelt flasha in rätt firmware i efterhand.
Hårdvara.
Band 20 brukar i regel aldrig stödjas vid släpp av nya Xiaomi-lurar. Enda undatagen är Mi Mix 2 och Mi A1. Efter några månader brukar det dock...
Google is your friend... ;) Bredden på telefonen är 72.8 mm. Alltså klart smalare än RMN4. Kanterna på bredden verkar rätt lika på båda, möjligen...
Vid Kinaimport kostar inte 7x 3000 kr utan snarare strax under 2000 kr. Nu finns dock Xiaomi Redmi 5 Plus som kostar ca 1500 kr. Den är klart...
Första recensionen jag hittat: https://www.chinahandys.net/xiaomi-redmi-5-test/ Visserligen på tyska men går bra att läsa med hjälp av google...
Allt från Xiaomi känns intressant. Det ryktas om Redmi Note 5, Mi 6X, Mi 7, Mi 7 Plus, Mi Max 3 etc. Hoppas även på en comeback av Leeco. Ska...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=uxNFYbCDkrY
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=bzLF7H5TlSM
Ja, i de flesta fall fungerar det ju bra med beställningar men jag tycker man kan kosta på sig att bojkotta dem ändå med tanke på allt fuffens de...
Gearbest är ett riktigt skitföretag. Även om de ofta/ibland är lite billigare än pålitligare butiker tycker jag det är värt att lägga $10-$20...
Kikade på detta klipp med Damir Franc: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=9teC-mDdOyg Intressant att han håller Mi Note 3 för årets...
En bra rutin från säljaren är att skriva ett inlägg i tråden och länka till den användare som vann budgivningen genom att skriva ett @ följt av...
Absolut. För egen del blir det mest intressant att se hur väl formatet 18:9 faller mig i smaken. 5.7" i 16:9 har varit en sweet spot för mig så...
Goldway skickade min 5 Plus idag. Lär väl ta 2 veckor innan den är framme. Hittade en första "vettig" video med första intryck: [MEDIA] View:...
Någon som har en till salu? Ska vara i fint skick, felfri med kvitto och helst relativt ny så batteriet fortfarande är fräscht.
Blir intressant att se hur stor skillnaden blir mot Redmi 5 Plus. Antagligen blir skärmen och designen väldigt lika och de största skillnaden lär...
Jepp men samtidigt borde wonda ha ett lägre pris. Just är den nästan lika dyr som Mate 10 och V10 kommer snart säljas i Europa för 5000 kr jämnt...
Japp, dessvärre är den 1000 kr dyrare där jämfört med Ali.
Jag har varit sugen på att beställa en V10 från Aliexpress memn tydligen är Huawei krångliga med mjukvaran och regionslåser mobilerna vilket...
Xiaomi EU är den bästa lösningen. Senaste 2 åren har jag alltid lagt in Xiaomi EU när jag köpt en mobil från Xiaomi. Som redan påpekats i tråden...
@marmil85 köpte Mi Note 2 av mig. Betalade snabbt och var mycket trevlig.
Från Hongkong Goldway på Aliexpress. Den verkar inte vara i lager ännu efter som det står estimerad leveranstid på 22-31 dagar istället för 14-23...
Jo jag gör det också men problemet är att den portade appen inte fungerar på alla enheter, t.ex. med de som har systemchip från mediatek eller...
Funderar på hur lång tid det ska ta innan övriga tillverkare har lärt sig av Google och fixar egna algoritmer som är lika bra. Vore ju löjligt om...
Haha, underbar reflektion. :D
Nu har jag verkligen inte testat alla flaggskepp från det senaste året, långt ifrån, men måste ändå säga att Xiaomis lurar med SD821 eller bättre...
Lumia 1520 <3 3310 ser minst sagt malplacerad ut. :) Jag har beställt en Redmi 5 Plus nu. Måste våga testa18:9. Gick på under 1500 kr och då är...
Nä, det är ju en rätt trist lur. Det är kameran som är grejen (och vanilla med snabba uppdateringar om man har det behovet) men i övrigt känns den...
Funkar det inte på Axon 7? Den har väl SD820? Du byter verkligen telefoner ofta. Känner mig konservativ i jämförelse. ;) Hur har du råd? Angående...
GSM-arena hyllade kameran på Honor 8 Pro rätt mycket, även i mörker tyckte de den var bra. De var nästan lika positiva till XA1 Ultra som också...
Honor 8 Pro. Samma kamerasetup som Honor 8 och P9 men ska ha bättre algoritmer tack vare Kirin 960 men tyvärr tycker jag inte kameran står i...
Hämtade ut den idag men det blev en retur. Kameran håller inte måttet. Foton tagna i halvdunkel belysning ser nästan ut som en oljemålning när man...
Har två lurar till salu: Xiomi Mi Note 2 4/64 (utan band 20), svart, helt i nyskick. Xiami Mi 5s 4/32 (utan band 20), svart, i nyskick sånär som...
Redmi 5 Plus har ju precis släppts. Den kommer förmodligen uppfylla alla dessa kriterier. Onödigt att lägga pengar på Maze och andra hobbyföretag...