Separate names with a comma.
Finns många som vittnat om samma problem i forumet. De är pålitliga på att skicka varor men har noll kundservice. Ofta svarar de inte på klagomål...
Ja och bäst att inte köpa från mi-store som är väldigt oseriöst företag.
Kan rekommendera ett carbonskin om ni vill slippa bära runt på en tegelsten. Skyddar mindre men den sitter riktigt bra i handen istället. Kolla...
Sant. ingen säger att den är dålig. Det är nog snarare så att många inte tycker att den är bra nog i förhållande till priset och åsikterna går...
Intressant att du kommer från Note 20 Ultra. Vad säger du om den vs Mi 11? Gillar breda skärmar och 20 Ultra är en av få telefoner idag med rejäl...
Umeå
Men om OP9Pro känns bättre överlag, varför inte behålla den då? Är det för att den är dyrare? Hur ligger OP9Pro i handen utan skal? Är den...
Batteritiden mest uppenbara nackdelen men det har redan diskuterats. Aldrig märkt av överhettning men spelar aldrig. Huvudkameran är bra men...
Fast den telefonen är ju kinaexklusiv och har MTK-chipp. Sedan tror jag de flesta ändå är mer nöjd med Xiaomi EU än stock china.
Nu när jag kollar på GSM-arena så har P20 Pro och Mi 11 exakt samma endurance rating, 89 timmar. Mi 11 har bättre samtalstid och...
Intressant. Använder du mest mobildata eller wifi?
Note 10 Plus har perfekt storlek på skärmen. Älskar att den är bredare än nästan alla andra telefoner. Men One UI känns inte alls lika smooth som...
Det är den högupplösta skärmen och dålig enerigihantering på SD888. "Besides the inefficient cooling of the Snapdragon 888, one of the reasons...
Kan det var så att batteriet på din P20 Pro slitits ner en hel del och att du av den anledningen upplever liknande batteritid?
Jag jämför med de flesta andra Xiaomitelefoner och jag har haft nästan alla som släppts senaste åren. Mi 11 sticker ut med klart sämst batteritid....
Precis. Allt handlar om själv känslan på vibrationerna. Tror vi kommer få se enorma lyft kring detta på androidtelefoner närmaste året. Xiaomi...
Pixel 4 XL kostar bara drygt €500 på belsimpel. Är den ett mer prisvärt köp?
Det är bara veganskt läder som gäller numera på smartphones. Oppo, Vivo och Xiaomi kör också med det. Måste säga att den här telefonen har en...
Xiaomi Redmi K40 Pro (cect-shop.com) Redmi K40 Pro - 8GB/128GB - Snapdragon 888 - Tripple Kamera (tradingshenzhen.com)
Söker en OP8Pro. Viktigt att batteriet har minimalt slitage. Lagringsmängd spelar ingen roll
Ja, mitt intryck är nog också att den är skapligt beskedlig i standby. Glöm det där med fingerprint för att öka standbytiden. Jag hade otur när...
[MEDIA]
Ja, det var nog ett långskott. Förr i tiden kunde man förbättra standbytiden på vissa telefoner genom att stänga av fingerprint i skärmen....
Sitter med Galaxy Note 10 Plus nu och den har haptics i nivå med Poco F3 ungefär. Bra men inte i nivå med Mi 10T Pro och Mi 11.
Misstänker att Mi 11 Ultra är likvärdig med Mi 11 men recensionerna av 9to5google antyder att det kanske inte är så. Utlåtande om Mi 11: "The...
Detta mycket eleganta skal från nillkin anlände idag. Följer med tillsammans med övriga skal på bilderna ovan. [IMG]
Är det EEA som diskuteras?
Bra tips om att köra mobildata, ska testa det nu. Bra om vi kan hjälpas åt att kräma ur mer batteritid ur denna batteritjuv. Finns nog inget som...
Xiaomi Mi 10T Pro long-term review: Conclusion (gsmarena.com) "We're going to get straight to the point here from the beginning. The Mi 10T Pro...
För er som funderar finns den rätt billigt på t.ex. ultraonlineeu och tobydeals. Dock är det butiker med dåliga betyg på trustpilot så det blir...
Ibland kan man fynda på t.ex. ebay.de, dock brukar det ofta röra sig om begagnade telefoner, restaurerade eller returex. trots att de ofta skriver...
Haha. Så märkligt! Det fina i kråksången är dock att det betyder bättre batteritid när man är ute och reser. Det är ju då man har svårt att ladda...
Löjligt att inte länka om man nämner priset. Dock förutsätter jag nästan att det rör sig om en sämre importbutik om det är en telefon som är ny...
Dock får jag dålig batteritid även med wifi. Min 15% i timmen med skärmen tänd är med wifi. Usch! :eek:
Sant SD888 och qHD är katastrof för batteritiden. Borde vara olagligt att kombinera dessa två saker... Hade utan tvekan tagit en 1080p-skärm och...
Synd! Kameran är dock ingen stor USP när man kan installera gcam på många andra telefoner. Det blir i princip samma sak tror jag. Hade Pixel 2 XL...
Ja, Huawei är verkligen mästare på batteritid. Förresten, vad tycker du om batteritiden på Poco F3? Den korta period jag hade telefonen var...
Haha, ja precis. Testade 60hz igår men nej, det känns inte bra. Dock kan man göra det vid speciella tillfällen om man inte har tillgång till...
Har gjort lite research nu och jag tror man får acceptera att batteritiden på denna telefon är rätt dålig. Verkar inte som de som kör Xiaomi EU...
Stämmer bra. Sedan brukar importbutikerna funktionstesta telefonerna innan för att det blir kostsamt med ev. returer. Minskar risken för...