Separate names with a comma.
Det har släppts en uppdatering till Note 4 i Tyskland idag och jag tänkte kolla om den även fanns tillgänglig här (det är den inte än). OTA...
Svart. Har en vit S4 och ville ha något annat. Baksidan på den svarta är mycket trevligare än den vita!
Samsungs kommande LED Case ser rätt spännande ut: http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-4-led-flip-wallet Men det kanske inte känns så...
Liten uppdatering angående Lollipop så S4:an. Dagens uppdatering har löst en del problem och nu fungerar det faktiskt riktigt bra. Allt fungerar...
Det borde väl finnas någon app som kan tända skärmen mha. proximity-sensorn eller annan lösning?
http://www.ebay.com/itm/QIALINO-S-View-Real-Leather-Samsung-Galaxy-Note-4-Back-Battery-Cover-Smart-Case-/321592832603?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123...
Nu finns det en tidig version ute baserad på CM12! http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9505-orig-develop/rom-cyanogenmod-12-t2943934 Bootar...
Kom nyss från Inet: "Hej! Detta är ett meddelande till alla ni kunder som beställt Nexus 6. Vi har fått besked av tillverkaren att dessa inte...
Fråga till er som haft telefonen ett tag nu. Flyter allt på bra? tänker framförallt på Touchwiz som brukar hacka till då och då. Är det något...
Jag hade (äntligen) bestämt mig för Nexus 6 trodde jag men känner mig inte lika sugen längre efter att ha kollat lite recensioner. Den verkar så...
Imorgon släpps väl embargot. Can't wait :)
Om jag förstått saken rätt är tap to wake något som byggts in i Lollopop och som ska fungera på alla enheter. Men som sagt fungerar det dåligt än...
Intresset känns ganska svalt på xda än så länge men jag hoppas det tar sig. Som jag ser det är Note 4:s hårdvara trevligare. Den verkar riktigt...
Jag velar själv mellan Note 4 och Nexus 6 och har läst en del åsikter om ROM:ar till Note 3 och det verkar inte finnas alltför många stabila till...
Får hoppas det dyker upp snart. :)
Det finns ett helt annat utvecklarstöd för Nexus-telefoner.
Är det sagt något om när S4 GE får Lollipop?
Känns som att det kan bli svårt att få tag på en i Sverige innan året är slut :|
Lustigt, för mig är det raka motsatsen. Förr kunde man ställa känslighet i appen men de har tagit bort det av någon anledning trots att det är...
Är bootloadern låst i versionen som säljs i Sverige?
Brukar aldrig köpa saker på avbetalning utan tycker det är skönt att betala allt direkt. Men är sugen på en Note 4 och har Comviq-kontant nu och...
Med Comviqs studentrabatt hamnar man på 395 kr i månaden i 24 månader (fastpris student-abonnemang). Då betalar man alltså endast 4800 kr för...
Kör M10 och kopplas bluetooth-lurarna bort kan de inte återansluta igen utan man måste koppla ihop dem manuellt. IR fungerar inte alls längre....
Om du har xposed framework och gravity box kan du slippa det.
Har skaffat en Moga Pocket och använder Moga universal driver, https://play.google.com/store/apps/details?id=net.obsidianx.android.mogaime I...
Inga problem :)
Jag kör CM11 M9 (som kom ut i måndags) och senaste Chromecast 1.7.4. Det fungerar utmärkt med den här fixen:...
Har aktiverat röstsökning i Google Now, valt engelska (us) men när jag ska säga "Ok Google" tre gånger i rad för att aktivera röstsökning på...
Fortfarande väldigt nöjd med min S4 med CM11. Kan inte motivera ett köp av ny mobil för tillfället. En Note 4 skulle vara trevligt kanske. Köpte...
Belkin YourType Folio verkar många nöjda med. Har själv funderat på ett sådant.
[IMG] Shady Icons Chronus widget DeNite Leather Red theme Bakgrundsbilden hittade jag i Zedge Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Jag har fått det att funka nu. :p Mina APN-inställningar hade ändrats av någon anledning. Efter några dagar känns det riktigt bra faktiskt....
Jag har kört original innan men tröttnade på allt skräp Samsung tvingar på en så jag körde CM:s automatiska installer bara. Nu funkar det...
i9505xxufnb9
Jag lyckas inte få igång datatrafik öht. Wifi funkar bra. När jag försöker ställa om till endast GSM får jag meddelande "com.android.phone" har...
Jag är sugen på en ny surfplatta och tycker det verkar kul med pennan och dess funktioner som Note 10.1 har. Har förstått att det sitter olika...
Beställde ett vitt bakstycke från GMarket (Sydkoreas motsvarighet till Ebay) till min S4 och det dök upp idag efter endast fem dagar. Kostade 224...
Jag har inte märkt av någon smearing tidigare men efter uppdateringen syns det tydligt när jag scrollar bland inställningar :( Annars är 4.4 ett...
Det var stor skillnad tycker jag. Telefonen känns nästan lika rapp som den senaste iPhonen.
Äntligen :)