Separate names with a comma.
Försöker svara på dina svar punktvis: 4. Håller inte med, utan BT/3.5 kontakt eller högtalarfunktion så finns det ingen app som spelar in båda...
Jepp, håller med att vi är olika och det är skönt. Sen att Sony är tråkig kan du alltid "roota" och ha en annorlunda ROM än original, eller hur ;)...
Jag utgår ifrån att vi är fullvuxna människor här på forumet så jag har skrivit om min erfarenhet och inget annat, allt jag nämnde stämmer till...
Du nämner det själv .. att den spelar in båda (när BT används) vilket jag ogillar och har absolut inte fel i det. Jag vill ha...
Jag spelar in samtal på mitt jobb under möten på telefon. Behöver då och då återgår och lyssna på vad de andra har sagt om jag missade något....
Då släpps inga samtal/SMS in .. Google är medvetna att MUTE saknas och det är tänkt den ska in igen till nästkommande Android 5.1.
Efter 2 månader intensiv användning av Nexus 6 så har jag sålt den vidare. Har rootat och unrootat och gjort massa men till slut så bestämde jag...
Kör du "stock" SMS klient? eller har du egen ? Jag kör orörd Android 5.0.1 mjukvara och har inget sånt problem.
Telefon: Nexus 6 Tid: Dagtid, förra månaden (Januari) Operatör: Comviq Plats: Lund (LTH) [ATTACH]
Alltså ni är så roliga !!!! luktar SMÖR .. VANILJ o.s.v .. bättre än att lukta annat .. kom igen .. det är väl inget fel på telefonerna !! :D
Har problem med DIALER .. det händer då och då att den hänger sig och jag kan inte ringa eller avsluta ett samtal. Det har också hänt att jag...
skumt .. väldigt skumt ..
Svar nedan: 1. Jag använder mig av appen: Battery Widget Reborn. 2. I Nexus 6 finns inget sånt. Har dock "stänga alla" knapp på min Xperia Z3,...
Tack Matilda :) var på första sidan också om de rätta inställningarna .. dock Google har säkert leverat nåt fel och därför man får .NO istället...
Med nytt SIM kort från Comviq, gjorde inte saken bättre .. får fortfarande Norges APN inställningar i APN menyn :S irriterande !
Jag har provat LED notifikationen och double tap to wake. De var helt ok. Men sen vågade inte göra så att jag kör "icke" krypterad kopia av Stock...
Håller med dig. Dock har jag Unrootat igen .. pallade inte med ROOT.. trodde den skulle lösa mina bekymmer med Nexus 6 .. o den gjorde bara...
Yes, dock har jag kunnat bli av med den. Fråga mig inte hur lool
Trots att jag gjorde "unroot" och "lock" tillbaka så har jag fortfarande en app från Rooten som är kvar .. den ska ge typ SuperUser access o sånt...
Hittade ett jävla bra verktyg som gjorde det jag behövde .. i alla fall "unlockin" och "Rooting" på ett enkelt sätt .. http://www.wugfresh.com/nrt/
Hej, Jag är helt ny när det gäller ROOT o sånt .. men finns det någon enkel guide där man kan följa och roota Nexus 6 ? Jag är ute efter...
Det jag menade att hörlurarna kan låta olika från telefon till annan, även om du köper den dyraste hörlur o ansluta till en Nexus 6 så kan den...
tycker personligen att Sony Xperia har mycket bättre ljud än de flesta telefoner jag har testat eller haft tidigare, har testat HTC, Samsung, LG...
va? redan hårdvarufel?
Tevksamt att ROM är baserad på 5.0.2 eftersom bara Nexus 7 (first editiion) som egentligen har denna koden. Men i vilket fall som helst, jag...
Har Android 5.0.2 redan kommit till Nexus 6 ?
Jag har ASUS RT-AC66U router och kör med två olika nätverksnamn för varje band. Jag märker att 5Ghz bandet är lite mindre stabil än 2.4Ghz (kör på...
ok .. jag har också Comviq abonnemang .. så det borde vara samma som du !! I vilket fall som helst så får jag ett nytt NANO SIM kort snart från...
Har du återställt telefonen efter uppdateringen ?
Vilken mjukvara har du ? 5.0 eller 5.0.1 ?
Förresten, jag vet inte om något skiljer i APN inställningar mellan Comviq kontantkort och Comviq abonnemang, de inställningarna jag lade på...
Konstigt !! det funkar fint för mig !! Men det är kanske bäst o prata med Comviq eller Tele2 kundtjänst för att kolla upp att det är inget...
Du måste skoja !! så är fallet inte för mig och det står på flera ställen att ingen Nexus stödjer det. Har du rootat telefonen eller ?
Med Greenfy appen .. och en laddning med hjälp av Motorola Turbo Laddaren .. får jag så mycket av batteriet :) Jag får nästan 3 dagar batteritid...
Yes sir
Det gick inte. Den kan spela in bara från min sida. Det kan hända att ljudet som kommer från den andra sidan är lite för högt då fångar min MIC...
Ska testa det :) tackar.
Tackar :)
Jag köpte 3 olika trådlösa laddare, alla tre är värdelösa, förutom att de laddar långsamt så kan det hända att de helt plötsligt slutar ladda...
Hårdvaran i Nexus 6 är inte annorlunda än Samsung, LG, Sony, HTC, etc .. så det är nåt som ligger i mjukvaran bara.