Separate names with a comma.
Andra körningen klart... Gick bättre när vi skippade mattan dock så kom den upp ändå för jag hade behövt 10-15 cm remsa till[IMG]
Någon som sitter på Nes roms?
You know it baby [emoji57]
Vadå så du fick dem?
What? How?
Magnetremsa införskaffad, är det bara att lägga ner den eller måste man lära roboten?
Nej den tar kommandon inom ett par sekunder hos mig. Har du bra wifi-täckning?
[emoji174]
Bara boxning What he said men det måste ses ändå
Var en minst 30 min paus + 20-30 min laddning. Ska oxå köpa magnetremsa för mattan, kan nog kapa 10 min bara där. Är det denna som gäller?...
Jag pausade den nyss på grund av middag... Om jag skickar den till dockan så länge kommer den fortsätta där den var sen eller börjar den från scratch?
What is?
Håller på, den gillade inte vår mörka matta men det hade jag på känn. Råkade flytta på den lite väl långt efter att den fastnat på mattan för...
Ska testa och dölja root och se om det funkar men det blir nog senare ikväll [emoji4]
Kan inte komma på något annat. Smidigt att efter att tjejens app hittat den kunde hon bara dela den med mig.
Funkar med tjejens telefon [emoji52]
Man håller in 3 sekunder för att reseta wifi
Rest in peace you fluffy... thing
Håll ut, mycket kärlek till dig och dina nära i denna tuffa stund. Be strong my friend
Åh dit brukade man åka när man ville ha det lilla extra [emoji12]
Funkar inte när jag kopplar upp telefonen till robotens wifi
Installerade om appen Va... Ska väl vara hemnätverket enligt tidigare talare, men jag ger väl det ett försök.
Agreed, känns som att det Bluetooth som spökar... Men kan koppla upp mig mot Bluetooth högtalare utan problem samt att Nvidia Shield ser min...
Japp det är det, denna mer specifikt https://www.telia.se/privat/bredband/produkter-tillbehor/products/technicolor-gateway-799vac-xtream
Funderar om det är någon inställning på routern, kör med en Telia router.
Testade alla men det gjorde tyvärr ingen skillnad.
Tror jag har någon gammal Nexus 7 platta, annars blir det att vänta på att tjejen kommer hem.
Inte så mycket, den tuggar på och försöker hitta roboten men efter tag så säger den att ingen enhet har hittats
Testat starta om telefonen och startat om routern. Kan det vara att den inte gillar min rootade telefon? Läser jag på nätet så föreslår folk...
Testade att sätta igång Bluetooth men det hjälpte inte. Ska telefonen vara uppkopplad till min wifi eller robotens wifi?
Jo jag är uppkopplat till wifi, testat både 2,4 GHz och 5 GHz. Jag har provat att återställa oxå. Kan det vara så att roboten kopplar upp sig till...
Hmm lyckas inte hitta min robot... Wifi blinkar på roboten. I appen är inloggad med Mainland China men när jag klickar på Plus-tecknet och Add...
I suddenly got cravings for Japanese...
Ringde UPS och dom sa att det inte går att ändra leveransen förrän de gjort ett försök
Nej, gud vad hemskt. Beklagar sorgen!
Var hittar man UPS utlämningsställen? Och är det bara att ringa innan leveransdagen för att få den dit istället för till leveransadressen?
Undra om man ska lägga en beställning på Google WiFi hos polaren som ska till USA om en månad
[MEDIA] View: https://youtu.be/IODxDxX7oi4