Separate names with a comma.
Antar att den uppdaterar sig automatiskt ? Hittar ingenstans att söka efter uppgraderingar allafall Skickat från Tapatalk 2
Jättenöjda med min. Smidig storlek Snabb som satan Fantastisk batteritid Har alltid tidigare kört med Nova Launcher men kör stock på denna,...
Har ett litet bekymmer med min Z1c och det är att när jag svarat på ett inkommande samtal och lägger telefonen i fickan (använder headset) så har...
Video där man tar bort splitterskyddet...
Jag bytte hörlurarna till mitt sbh20 från inear till ett par gamla hederliga. Köpte dom billigaste jag hittade på MM, typ 79:- Dom känns knappt...
Ja, kan ju vara så att det är lite känsligt område. Bättre att ha ett hål för sensorn än att få ta bort skyddet får man väl resonera ;-)...
Ja, det verkar vara riktigt bra. Lite synd att dom har hålet för närhetssensorn bara. Kanske måste det vara där för att funktionen ska bli rätt...
Du gör hur du vill. Börja använda den direkt eller helt enkelt ladda den fullt och använda den. Jag började använda min direkt efter att jag...
Samma här, kan lätt köra 2 dagar med min. Brukar ha ca 70-75% kvar efter en dag på jobbet. Detta med ca 20 min Spotify, 1,5 Tim samtal, mailen på...
Kör ett SBH20, fungerar kanonbra. Lagom storlek att ha hängande i skjortan. Är dessutom ganska prisvärt, gav 345:- på elgiganten. Skickat från...
Det var den jag köpte också, fungerar kanonbra och sitter bra. Skickat från Tapatalk
Den jag har står det Sony på, även kartongen jag fick den i stod det Sony på. Dessutom är det den kabeln som fungerar absolut bäst av dom 3 jag...
Då satte du det upp o ner :-) om inte jag missförstått så ska hålet vara vid närhetssensorn. Trodde också först att hålet skulle vara över...
Säker på att du monterat glaset åt rätt håll? Har inga Kanter på mitt och den enda filmen som satt på glaset var på den sidan som ska vara neråt...
Ok, mycket pengar men är det bra grejer så kan det ju vara värt det. Nillkin kostar runt 120:- inkl frakt Skickat från Tapatalk 2
Nu ska jag själv inte beställa något mer men vad kostade det ? Bra att både fram o baksida var med. Skickat från Tapatalk 2
Jag kollade en del Youtube klipp ang borttagning splitterskydd och där ser det allafall inte kladdigt ut. I övrigt verkar det vara lite varierande...
Bara handla ;-) I ditt fall behöver du nog ta bort splitterskyddet, risken finns ju att det ser jävligt ut under glaset så att säga. Skickat...
Fick idag hem mitt Nillkin tempered glass. Första intrycket är riktigt bra. Känns lika gediget som Spigen glass så här spontant, får väl se om det...
IOS 7.1 är ute nu Skickat från Tapatalk 2
Straxt över 1 vecka. Skickat från Tapatalk 2
Vet inte om den är bra eller inte men Nillkin brukar väl göra bra grejer :-) hoppas jag. Fick hem mitt idag och har precis monterat det....
Har beställt ett sånt till min Z1C och till min IPhone. Har använt Spigen glass tidigare och det har varit kanonbra Skickat från Tapatalk 2
Har telenor via Företaget och är väldigt nöjd. Har inga problem med varken täckning eller data där jag rör mig. Mycket trevlig kundtjänst dom...
Använder också Dolphin men har aldrig stött på problemet. Skickat från Tapatalk 2
Den kanske inte har det bästa ljudet jag haft i en telefon men absolut inget som stör mig allafall. Låter som att du har något fel på din...
Inget raderades för mig med den här uppgraderingen Skickat från Tapatalk
Japp, det är ett sånt. Kanske blir baksidan ful efter ett tag men jag gillar att det är genomskinligt så jag får ta eventuella repor . Gillade...
Fick idag hem ett Roxfit skal som jag beställt via eBay. Grymt bra passform och uttag på sidan så man kan använda magnetladdare. Kostade en bit...
Ok. Har uppdaterat nu allafall, ser ingen skillnad så här spontant. Men placebo effekten säger att den känns mjukare och snabbare än innan :-)...
Samma här. Den är enl pc companion 889,1 mb stor så det är ju ingen mindre fix känns det som. Skulle vara kul att veta vad sen gör Skickat från...
Har så själv, en platta från Netonnet som jag kör Spotify på. Den har laddkabel kopplad konstant men jag har en timer till den. En timer mannkan...
Plastfilmen jag har just nu satt jag över splitterskyddet. Har beställt ett tempered glass från Nillkin som jag inte bestämt hur jag ska göra med....
Alla Androider jag haft har också fungerat i Volvo. Kör ju även med IPhone och jag har inte märkt några fördelar med IPhone vad det gäller...
Ok. Spelar inte mig någon större roll egentligen men det jag oroar mig mest för är hur mycket rester splitterskyddet lämnar efter sig ? Skickat...
Spännande . Har beställt 2 olika adaptrar, hoppas åtminstone en av dom sitter bra Skickat från Tapatalk 2
Spontant så känns det ju som att jag vill ta bort den filmen innan jag monterar glaset. Skulle vara skönt att inte ha något under glaset. Vissa...
Har som senaste telefoner haft S4 och HTC one. Z1c är riktigt grym. Batteritiden är outstanding. Använder min som jobbtel med pushmail och en hel...
OK Skickat från Tapatalk
Fick du den ota eller via datorn? Skickat från Tapatalk