Separate names with a comma.
En annan sak jag tänkt på är att Samsung-telefoner ofta får bra batteritid i syntetiska tester men ändå klagar så många på dåliga real-life...
Ja, men det ser inte alltför lovande ut om man läser tester av Nokia 6. Det gamla Nokia med sylvassa kameror verkar vara historia så jag skulle...
Verkar som Samsung-lurar har större problem med standbydrain än andra? Nu har jag ingen S8 men min sambo har en sådan och har också problem med...
Sålde en Mi Max 2 till @tojjetok Han betalade snabbt. När han testade mobilen var den av misstag låst till mitt google-konto i 24h men han...
Skisser på Note 5. Ser trevlig ut. Baksidan ser ut att likna Mi Max 2 och framsidan Mi5/6....
Det är ett heltidsjobb att hålla reda på alla modeller från Xiaomi och Meizu. :)
Om de gör kanterna för tunna kommer den börja inkräkta på Mi Mix och de vill de nog inte men man kan ju tänka sig något mellanting mellan Mi Max...
Ja, angående batteritiden är väl det viktigaste kriteriet att en smartphone klarar en dags tung användning så man aldrig behöver "nödladda" under...
Du gör nog rätt. Är man nöjd med 1:an kommer 2:an kännas lite tråkigt, visst är den bättre överlag men skillnaden är för liten. Det blir ingen...
Precis. Vilseledande att sätta 1500 kr som startbud.
Jag har sålt min. Ville testa Sony XA1 Ultra men så visade det sig att dustinhome inte får in den fören i Augusti så fick avbryta den ordern. Så...
Xperia X är prisvärd, inget snack om det. Detta speciella med XA1 är designen (tunna kanter på sidorna) och att den har även bra kameror och...
Testa gärna Ultran. :) Den ska bland annat ha en betydligt bättre skärm än XA1 och sedan som du säger finns det ju få alternativ på 6".
Nä, budget är fel ord, midrange är nog bättre. Men 3.5k gäller XA1 Ultra inte XA1 som kostar 3K, så du kollade på fel telefon. Som...
Xperia XA1 är makalöst strömsnål, även jämfört med t.ex. Moto G5 Plus som har SD625. "Sony's Xperia XA1 is very clearly an energy-efficient...
Detta rykte har redan diskuterats högre upp i tråden: https://www.gizmochina.com/2017/07/03/xiaomi-redmi-pro-2-xiaomi-x1-not-details-revealed/...
Som andra påpekat är det en legit återförsäljare. Goldway som någon också länkade till är dock ännu bättre tycker jag eftersom de i regel är...
Kan nog vara värt att forska lite mer kring banden. Angående kameran så verkar Zuk Edge mycket riktigt inte ha den bästa kameran men det blir...
Är du säker? Olika siter verkar lista lite olika info om detta.
Köp Zuk Edge. :)
Låter ändå rimligt att Xiaomi kommer lansera en telefon på 6". De har ju redan Mix och Max för 6.4 tum, Note-serien på 5.5 och Mi Note och Mi...
Hade lagt en beställning på XA1 Ultra hos dustin men idag flyttade de fram leveransdatum en månad från 3/7 till 4/8 så hävde köpet. Verkar bara...
Tvärtom, detta är ju riktigt goda nyheter. ;) 6-tum är sweetspot för en phablet, Mi Max 1/2 är för stor.
Jämför man specifiktationerna verkar Honor 8 Lite och P10 Lite vara väldigt lika: http://www.devicespecifications.com/en/comparison/518ebaa2e...
Startbud är numera ett krav på annonser i forumet.
Nejtack
16/2
650 kr inkl frakt
Har en Mi Pad 2 i mycket bra skick med ett plast-skal och laddare (kartongen är tyvärr borta). Kan tänka mig att byta mot en smartphone.
Cool1 har riktigt bra batteritid och troligen en bättre kamera än P2 så det kan vara ett bra köp.
Precis såld till Tojjetok för 2200 kr inkl frakt. Låser tråden nu.
Bjuder 3350 plus frakt.
Dannejanne har testat riktigt många lurar och är känd för att ge sakliga och kompetenta omdömen så skulle inte avskriva hans åsikter.
Ganska informativ video om XA1 och XA1 Ultra: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=xPiqyZLIzuE
Play har den. Inte jättesugen på P2.
Foton på R9S: [IMG] [IMG] [IMG]
Jag får fundera men tror inte att den slår 5S Plus.
I Asien får den slåss med budgetlurar från Xiaomi och Meizu som äter Nokia 3 till frukost. Nokia har dock ett hyfsat varumärke så kanske kan de...
Nja, verkar inte vara speciellt prisvärd. Dålig batteritid, halvrisig kamera, slö processor. Tveksamt om den ens är värd 1000 kr.
Är den svenskköpt? När var inköpsdatum och finns kvitto?