Separate names with a comma.
Bump! Skickat med Tapatalk
Har en likadan, fungerar kanonbra faktiskt. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Om det är mig du pratar med så har jag köpt det via Spigens eBay shop. Jag sålde ett svart tpu skal till en kompis som har en vit S3 och det...
Har förflyttat mig en del idag och växlat mellan 3G o wifi men den finns ändå inte med. Konstigt att det skiljer mellan användare. Skickat från...
Google tjänster står inte ens med i listan under Batteri på min efter uppgraderingen till senaste Play store. Skickat från min GT-I9505 med...
Har också bara positivt att säga om S4. Har inte haft några problem med min och den har en fantastisk batteritid med min användning.
Har ett Spigen slim armor till salu för den som är intresserad Spigen Slim Armor (Svart) till S4 https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1366158
För den som är intresserad av ett Spigen slim armor till sin S4 Spigen Slim Armor (Svart) till S4 https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1366158
Har ett Spigen Slim Armor liggandes som jag inte använder -Helt nytt -Ligger i Originalförpackning -Äkthetsbevis...
Min gjorde likadant efter senaste uppgraderingen, det visade sig att LTE blivit aktiverat i nätverksval. Jag har inte 4G abonnemang utan hade låst...
Har fortfarande inte fått uppdateringen till Play, 4.1.10 tror jag den heter. Dotterns S3 mini fick den förra veckan. Har testat avinstallera...
+1 Märker en markant skillnad på batteriet mot min tidigare S3. Skickat med Tapatalk
Fjärrkontrollen har bara en funktion kommunikationsmässigt, att skicka en kodad radiosignal när du trycker på knappen. Du kan aldrig få telefonen...
Det är en kodad radiosignal som skickas när du trycker på fjärrkontrollen, tror inte du kan knäcka den koden. Då har Bmw:s konstruktörer...
Vad är det för nytt i Dialern, dial assist eller något liknande stod det något om? Är det T9 sökning? Vore ju på tiden att Apple implementerar...
För att du ska kunna skicka SMS till bilen att starta värmaren måste ju bilen stödja den funktionen. Vet du om den gör det ? Jag jag "tror" ju...
Så här har jag gjort på min och den räcker gott o väl en hel dag med ca 1,5 tim samtal och en hel del mail via push....
Tack för länken !. Nu såg jag vilken det var och den har jag också tittat på tidigare, hållaren i sig såg grym ut. Gillar dock inte att ha...
Håller med ! Waze är helt otroligt bra, väldigt mycket tack vare användarna som lägger ut informationen på vägarna. Har även jag testat en hel...
Du råkar inte ha en länk ? Nu blev jag nyfiken :-) Skickat från min Nexus 7 med Tapatalk 4 Beta
Har varit inne o kollat på min egna S4 förvisso men jag hittar ingenting om hur man kan ändra det. Hur jag än gör får jag inte den att ändras från...
Helt klart är det känslan som är viktig :-) Skickat från min Nexus 7 med Tapatalk 4 Beta
Har avaktiverat följande: BlurbCheckout Chaton ChocoEUKor Chrome ( använder Dolphin) Com2uspoker Flipboard Google play music Google+ Match3...
Samma för mig, tog bort det befintliga googlekontot och la till det direkt igen så gick det uppdatera appar från Play. Skickat från min Nexus 7...
En fråga ang wifi på N4. Om man går in i avancerad under wifi finns ett val som heter wifi optimering och texten under säger "minimera...
Grattis till ett bra telefonköp. Jag kör själv med Nova på min och det fungerar kanonbra. Har avaktiverat en hel del Samsung saker. Har också...
Jag kanske gjorde det 3-4 ggr per enhet så kom uppgraderingen. Skickat från Tapatalk 2
Samma för mig. Fick ta bort google kontot och sen lägga tillbaka det sen fungerade det igen. Gjorde ramverk tricket på både N7:an och på Dotterns...
Inställningar - appar - svep till alla och scrolls ner till "Ramverk för tjänster från google Rensa cache och data Skickat från min Nexus 7 med...
Det löste problemet både på N7 och N4 ! Tack för det ! Skickat från min Nexus 7 med Tapatalk 4 Beta
Nope, hjälpte inte. Uppdaterade precis min dotters N4 nu och samma problem på den. Kan inte uppdatera någon app som har fått en uppdatering ....
Testa tipset ovan, testade det på min N7 nu och då kom uppgraderingen. Har testat att bara söka som vanligt efter den men utan lycka. Håller på...
Ja, vad ska man säga...... Dom verkar ju allafall vara befriade från produktkunskap gällande produkterna dom ska supporta. Lottosiffrorna...
Det beror ju på tillverkare...... Skickat från Tapatalk 2
Det tråkiga med att maila Samsung är att dom kommer troligtvis bara be en göra en fabriksåterställning , det verkar vara deras lösning på det...
Samma på S3 och S4. Man kan inte lägga ifrån sig telefonen direkt efter man stängt av den. Du får maila till Samsung och du kan hälsa från mig...
Det beror ju lite på bilens ursprung. Dom största problemen kommer ju ihop med skruvad mätare och då oväntat slitage på bilens "Korta...
Om du ska köpa bil i Tyskland bör du vända dig till större bilföretag, risken är annars stor att mätaren är skruvad eller att bilen tidigare varit...
Jag kör med Helium när jag byter telefon. Dom apparna jag kört backup på har fungerat, har tyvärr inte testat på något spel då jag inte spelar på...
Gmail är inga problem, det finns det en app för i app store. Kontakter och kalender går också synka med iphone så det ska inte vara några...