Separate names with a comma.
Har varit i kontakt med Inet idag .. de förväntar sig få in Neuxs 6 tidigast i Januari 2015 !!! LOL .. då är det lika bra o vänta tills Februari...
Alltså alla dessa hemsidor har redan fått sina Nexus 6 och redan testat utförligt, det enda som de gör är att publicera resultatet den 12:e !...
fyfan lol vilket pris !!!
Jag kontaktade Motorola och fick svaret nedan: Thank you for contacting Motorola. Thank you for your interest in the Nexus 6. The length of the...
Den ser ut som en gammal (hård använd) telefon i Midnight Blue .. annars var den riktig snygg .. därför blir den vita enda alternativet.
Förresten, den blåa färgen är snygg men man ser tydligt att den blir riktigt ful av fingeravtrycken efter ett tag , den kommer att se riktigt...
Tack för svaren, känns riktigt bra och tryggt när det finns folk som kan en hel del saker när man frågar. Nu vet jag att man ska ha den globala...
Jag har två frågor gällande Nexus 6: 1. Är det två eller ett års garanti? 2. Är det grå import på telefonerna som säljs via Webhallen, iNet,...
Gick den också på garantin ? alltså kostnadsfri reparation ?
Kan vara så att vissa butiker får köpa stora mängder "trade" enheter från Motorola .. som kan fås lagom innan december. Väntar man på att köpa...
Men du och motparten måste ha 3G aktiverad samtidigt samt båda ha HD voice ready telefoner för att det ska fungera
Jadå .. Comviq har haft HD-Voice lika länge som Tele2 och Telia .. typ sen 7 månader sen ..
http://www.3g.co.uk/PR/Oct2014/google-nexus-6-review.html Där står det tydligt under "Design" att: It also lacks the water and dust proofing...
Är priset på Netonnet och Webhallen riktiga eller sjunker de senare när telefonen öppnas för bokning via Google Play ?
När Sony hade plast på sina mobiler folk klagade ....... nu när Sony har glas på sina mobiler och folk också klagar ..... Det bästa man kan...
Ladda ner QUICK settings från Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bwx.bequick den kan hantera olika volymer i telefonen.
Har du laddat plattan med medföljande laddare eller med en äldre Sony laddare?
Jag har Krusell fodral i svart färg, har inte märkt något sånt. Men det är inte helt omöjligt att något påverkar nån sensor i plattan som ger...
Om du vill ha en kantfri platta så kommer du inte hitta nån. Det är kanterna som gör att du kan hålla i plattan utan att du råkar trycka på...
jag kör fabriksåterställning båda före och efter, egentligen behöver man göra det en enda gång och det är efter .. men jag gör det före så min...
Jag bruakr ALLTID återställa min telefon när jag har en uppdatering även om det handlar om en liten uppdatering. Samma sak gjorde jag även med min...
4G täckning är ofta inte lika bra som 3G/2G .. Det är sällan du har full 4G täckning och det betyder i princip INGENTING ! hur ? ja det är...
Ingen anti-virus behövs. Du kanske behöver "The cleaner" för att rensa cash men där finns det väldigt massa appar som gör samma sak. Det är bara...
Det är väl ingen bugg utan mer som krävande operation som gör telefonen varm. Har inte stört mig överhuvudtaget trots att jag filmade i cirka 10...
Efter 3 dagar och en timme har jag 32% kvar av batteriet (Telefonen är 10 dagar gammal med 3 full laddningar) Har använt telefonen så här under...
Magnetisk laddningskabel med LED Lampa till bra pris
Tips: Sony Xperia Store i Lund (vid nya vattentornet) har fått in LTE varianten (svart och vit) och en del tillbehör såsom Magnetladdare, olika...
ingen splitterskydd på Z2 surfplattan och telefonen .. Sony har skippat det helt efter klagomål från olika håll ..
Funkar fint för mig .. har Comviq abonnemang o ringer till Tele2 kund .. dock min bror har en Samsung Galaxy Trend som inte klarar av HD Voice :(
De har ändrat STAMINA mode ikonen så den är ihop nu som ett litet plus med batteri indikatorn .. [IMG]
Har faktiskt haft det problemet med högtalaren .. men har gjort en total återställning och sen dess har det funkat fint, till o med blev telefonen...
Jag vet inte om nån har tagit upp detta men efter att Telia och Tele2 har nu annonserat att de kör HD voice i deras mobila nät snart så tänkte jag...
Min Z1 och Z1 Compact funkar hur bra som helst med Android 4.3 har aldrig varit nöjd med nån smart mobiltelefon förrän de två telefonerna !!... o...
Jag har båda Z1 och Z1 Compact och kan säga följande: 1. Storleken skiljer sig (JA) men det är smaksak 2. Upplösningen skiljer sig (JA) dock är...
Kan vara en miss och förväxlade mellan Telia och Tre .. men det är väl bara den punkten som är lögn ? inte hela påståndet om att Tele2/Comviq...
LTE och 4G är exakt samma, det bestäms av mjukvaran i telefoner och SIM kortet, jag har t.ex. en telefon som är köpt i utlandet, den visar LTE...
Jag har haft Tele2 i minst 12 år. Har nu Comviq Fastpris abonnemang sen 1 år tillbaka och kan säga på direkten att kvaliteten är inte samma, jag...
byt till Comviq fastpris eller nåt annat abonnemang, kan rekommendera Comviq, har haft de nu i ett helt år och utan tvekan kan rekommendera de!...
Lime är så jävla sexig !! riktigt najs färg ! Kan tipsa att "Xperia Store" i Lund där Sonys kontor ligger (vid nya vattentornet) har samtliga...