Separate names with a comma.
Vad tycker ni som haft telefonen ett tag, är den bra eller ångrar ni er ? Ska genom jobbet byta min SGS3 och kan mer eller mindre välja vad jag...
Intressant tråd ! Har samma problem med min N7:a, skärmen lever sitt egna lilla liv. Scrollar jag uppåt kan den av sig själv scrolla neråt...
Kommer inom några dagar troligtvis byta min SGS3 mot Nexus 4 men undrar hur exchangemail fungerar på den, kör ni stockmail ni som använder...
Jag sållar mig till dom som har svårt för förändring ;-) Just nu känner jag inte att det går snabbare eller är enklare att swipa MEN jag kan...
Ok, det var ju oavsett vilket inte så spec långt bort i tiden. Det värsta jag vet är när man visar upp något och så tar det månader innan det...
När räknar man med att telefonen i handeln? Måste säga att den verkar lite intressant faktiskt, hade tänkt byta till en S4 men nu vet i faan...
Uppgradera till 6.1.2 igår, tyvärr löste inte heller den uppgraderingen mitt problem med Push via Exchange. Den buggen den ska lösa hade inte jag...
Jag har kört Panasonic Plasma i snart 5 år, nu i somras tänkte jag flytta in den i ett annat rum och bereda plats för en större tv i tv rummet....
Tyvärr går det inte använda MW600 under laddning men det har jag inga problem med då batteriet håller så pass länge. När det är dags för att ladda...
Har fortfarande inte fått uppgraderingen till min platta ?
Ringer i stort sett bara från dialern och upplever ingen direkt seghet i den. Tycker den fungerar riktigt bra i S3:an , körde under en period...
Ja, en fix verkar ju faktiskt vara på G. Bara snällt sitta o vänta helt enkelt....... Skickat från Mobilen via Tapatalk
Är det inte via Inställningar - ljud och haptisk feedback Skickat från Mobilen via Tapatalk
Har fått problem att uppgradera appar om jag är ansluten till wifi. Står bara o tuggar på hämtar men den laddar inte hem något. Stänger jag då av...
Berätta mer....berätta mer .........:-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vad hade du tänkt dig i pengar för den? Skickat från Mobilen via Tapatalk
Ja, den hade ingenting med exchange att göra allafall :) Sent from my phone with Tapatalk
IOS 6.1.1 är nu ute till 4S allafall. Håller just på att uppgradera OTA, kanske är det lösningen på Exchange problemet :-) Eller så är det...
Jag var skeptisk till en början men efter att ha använt den några dagar kan jag inte säga annat än att jag är imponerad av systemet. Anmälde ett...
Ett Navigationsprogram jag kan rekomendera är Waze (ber om ursäkt om det redan skrivits om detta i denna tråd) Ett gratisprogram som verkar...
Uppdaterar mitt problem med lösningen (Enl Apple support). Har nu varit i kontakt med Apple telefonsupport och problemet med Push var tydligen...
Samma problem i natt, hade visserligen inte stängt av wifi men om jag fattat det rätt går wifi i viloläge när skärmen är av ? Varje gång jag...
Push är aktiverat. Jag backar på gmailappen, det verkar fungera nu allafall. Jag fick just ett gmail nu när telefonen låg orörd. Det verkar vara...
Tror jag fått ett problem efter uppgraderingen till 6.1. Telefonen verkar ha problem med både exchange mail och gmail. Exchange mail hämtar jag...
Efter uppgraderingen till 6.1 och en Återställning upplever jag min batteritid som bättre. Tycker det håller sig kvar lite längre på varje...
Ooops :ehm: Missade det :p
Jag har börjat köra Waze Ett gratisprogram som verkar riktigt bra. Har bara kört det några dagar nu men gillar just nu det jag ser. -Bra...
Samma problem här, kan inte uppgradera via OTA men via KIES är det inga problem. Har faktiskt aldrig uppgraderat via OTA, har aldrig fungerat för...
Samma här, kunde inte få hem den OTA förvisso men via KIES var det inga problem. Någon som har en Changelogg ?
Tråkigt att rensa cashe inte fungerade för dig, vi är flera i "snabba frågor,snabba svar" på SGS3 som löst det den vägen. Håller med, på...
Testa att rensa cashe i telefonen, det fungerade för mig med detta problem. Efter att jag rensat cashe har jag inte fått fram felet, innan fick...
Ja, en väl fungerande backup del kan man inte ta ifrån Apple. Sent from my phone with Tapatalk
Tack ! Gjorde en total återställning via Itunes nu och startade upp telefoen som en Ny Iphone. Kopplade därefter upp den mot Itunes igen och la...
Har för mig att det står lite om det i Truecallertråden
Har testat det nu men utan resultat :cry: Nu är ju jag en nybörjare med IOS, betyder återställa samma sak som en fabriksåterställning och samma...
Har en app till där detta kommer upp på och det är GTalkPlus men kommer jag vidare in i programmet när jag klickar på ok, det gör jag inte i Waze....
Har ett irriterande problem När jag ska öppna en app så får jag upp en informationsruta som säger att man kan ställa in pushmeddelanden via...
Under inställningar i appen men om du uppgraderar så får du ju en massa förbättringar Sent from my phone with Tapatalk
Den funktionen finns inte på Android längre mig veterligen och är inte heller valbar. Sent from my phone with Tapatalk
Truecaller är Gratis. Jag använder och har använt den under en längre tid och anser att den är överlägset bäst på att hitta nr