Separate names with a comma.
Tror säker den blir bra utifrån dina kriterier. Att den är tjockare än Samsungplattan med samma vikt behöver inte vara en nackdel. Den kommer...
Finns frakt från Kina, Spanien och Frankrike. I dagsläget är det bara ett fraktalternativ som fungerar från Sverige (France 7-day delivery) så...
Verkar som nattläget ger bilder som påminner på HDR+-effekten i Gcam. Dock föredrar jag fortfarande gcam då jag gillar looken på dessa bilder...
iPlay 40 kan säkert upplevas som lite rappare än Samungplattan och kanske är skärmen också bättre. I övrigt misstänker jag dock att A7 är bättre....
I den tyska recensionen ovan så tar de upp att den saknar L1-certifiering vilket verkar gälla praktiskt taget alla kinaimporterade plattor.
Jag har tagit en hel del bilder med både gcam och stock senaste dygnet. Jag kommer köra gcam som min standardkamera då jag upplever att bilderna...
Se även den här recensionen: Alldocube iPlay 40 Testbericht - Ein gutes Tablet für unter 200€? (chinahandys.net) På tyska men använd google...
Rätt bra video. Bland annat jämförelse mellan den svarta varianten och bronsvarianten. Verkar som bronsvarianten har en greppvänligare baksida som...
Du behöver ange vem som lagt det budet.
Att Xiaomi släpper flera olika modeller är inte ogenomtänkt utan ett medveten strategi som de kört med länge (där där med avsaknad av LTE stämmer...
Haha, ett en telefon skulle sakna LTE 2021 ser jag som helt uteslutet. Troligare att GSM-arena har fel information...
Ja, det verkar bli en riktig kioskvältare. Tror steget till AMOLED-skärm gjort att målgruppen blir ännu större. Undrar om den där siffran...
Ser att de redan är uppe i 21 792 Orders på Goldway. Då hamnar man långt bak i kön och att det blir lång väntetid låter ganska troligt...
Var står det att den skickas inom 30 dagar? Låter konstigt om de har telefonen i lager (vilket de skryter om).
Kul. Frågan är om man ska invänta amazon.es eller gambla på aliexpress. Just leveranstiderna kan ju vara något av ett lotteri på Aliexpress.
Ja, precis. Dock finns den inte på amazon ännu. Vet inte om den dyker upp där under dagen eller om det kommer ta längre tid.
Goldway är iofs en av de bättre säljarna på Aliexpress. Dock misstänker jag att leveranstiden kan bli lite längre därifrån jämfört med amazon....
Är faktiskt överraskad över kameran på X3. Trodde den skulle vara halvdålig utifrån en del recensioner jag läst men båda stockkameraappen och Gcam...
Stock vs. Gcam 5x zoom i dunkel belysning. Första bilden är tagen med stockkameran (auto) medan den andra är tagen med Gcam HDR++ aktiverat....
En översikt över alla fyra modellerna: [IMG] Källa: Xiaomi Redmi Note 10 vorgestellt - Das günstigste Modell ist überflüssig (chinahandys.net)
LG har ju faktiskt varit väldigt innovativa när det gäller smartphones men det har tyvärr straffat sig. Marknaden belönar sällan innovation om den...
Den jag länkade till ovan kraschar när man aktiverar vidvinkel eller zoomsensorn. Den som finns på länken nedan fungerar dock med tre sensorer...
Har börjat kolla på Goliath på amazon prime. Verkar riktigt bra. Sedan vi skaffade fem olika streamingtjänster (HBO, Netflix, Amazon Prime,...
Prisexempel för Xiaomi Mi 11 8/128 från tre pålitliga butiker: 6 mars 2021 Tradingshenzhen inkl frakt: 6 111 kr Wonda inkl frakt: 6 895 kr...
Har skapat en egen tråd nu för Tradingshenzhen för att det inte ska bli för mycket OT. Tradingshenzhen | Swedroid forum - Nordens största...
Tycker Tradingshenzhen förtjänar en egen tråd då många verkar ha missat denna kinabutik. Tradingshenzhen har bra omdömen på trustpilot och är...
Hela sortimentet går att köpa tullfritt. Ordinarie sortiment skickas via Global Priority Shipping och frakten kostar då ca $20 vid en...
Ja, tradingshenzhen är båda prisvärda och pålitliga. Tills någon kan tipsa om en mer prisvärd butik kommer jag ha den som förstaval.
En tips är att först kolla efter telefoner på amazons olika europeiska butiker, ebay.de, tradingshenzhen och cect-shop.com. Ofta blir slutpriset...
Ja, men det finns som jag redan sagt andra butiker än wonda som skickar från Kina. Märkligt att många på forumet tror att wonda är den enda...
Att de är billigare än svenska butiker ser jag inte som någon bedrift. Det intressanta är hur de står sig mot andra kinabutiker som är pålitliga...
Frakten på wonda till Sverige är nu hiskeliga €40 (kollade just) och då är det ändå inte snabbfrakt utan 5-6 arbetsdagar. Tidigare var man inte...
smartare att beställa från t.ex. amazon.es. Kommer troligen inte vara speciellt mycket dyrare än banggood men betydligt pålitligare leveranstider...
Ordentliga amazonerbjudanden på t.ex. telefoner som säljs från deras eget lager hoppas jag dock fortfarande kan postas i de vanliga fyndtipstrådarna.
Uppe i Umeå brukar leveranstiderna alltid vara längre än i mellersta och södra Sverige så jag kommer nog inte våga lita helt på prognosen fören...
Beträffande priserna tror jag detta är riktpriser för Europa: 6/64GB 232€ 6/128GB 249€ ¨ 8/128GB 273€ Källa: Xiaomi Redmi Note 10 Pro vorgestellt...
Den släpps i vissa europeiska länder på måndag. Håll utkik på amazons europeiska butiker, i synnerhet amazon.es. Det dröjer nog några veckor innan...
Jag tror att Xiaomi kommer arbeta sig uppåt men att det kommer ta tid. Ett problem är väl att butikskedjorna sällan har speciellt många telefoner...
Årets bästa inlägg. :) Jag håller helt med. Detta har ju också devalverat värdet kraftigt på fyndtipstråden när det nästan till 100% är rent skräp...
Låter lovande! Underbart att paket levereras även på helgen. Har stört mig länge på att paket bara levereras under vardagar. Känns väldigt omodernt.