Separate names with a comma.
Testade just att fotografera en tavla med några meters avstånd i ett nästan helt svart rum. Så här såg det ut med allt på auto (utan blixt)....
Har ännu inte påträffat några buggar men har å andra sidan inte hunnit använda den så länge. Saknar i alla fall ingenting från mjukvaran ännu...
Tog några foton idag när jag handlade julklappar i Sthlm. Samtliga på autoläget. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Det är stor skillnad. Mi Max är enligt mitt tycke för stor för att användas som en smartphone. Tog bara några dagar innan jag tröttnade på de...
Gör så. Jag har haft Mi Max och visst föredrar jag MIUI 8 men det är ingen dealbreaker med Nubia 4.0. Vad specifikt är det ni behöver från...
Med gratisfrakt har jag åkt på tull 2 gånger av kanske 20 beställningar. Med DHL och TNT har det alltid blivit tull.
Runt 7 timmar på ett dygns använding. Jag har haft många lurar med batterier på 4000mAh och Z11 Max är minst lika bra som t.ex. Redmi Note 3 Pro...
Det här blir den sista kinaluren jag testar på ett tag, ville testa alla prisvärda 6 tummare under $300 (tidigare testat Xiami Mi Max, Meizu M3...
Det där resultaten låter mer rimligt i relation till batteriets storlek.
Absolut, det kan vara så. Man får använda sitt omdöme och försöka bedöma om det verkar seriöst, framför allt kika på eventuella negativa aspekter...
Tror det är bra att kika på kimovil user satisfaction som komplement till tekniksajternas recensioner. I alla fall borde det bli ganska...
En lite update efter några dagars användning. Allt funkar klockrent hittills. Den känns ungefär som Redmi Note 4 i handen fast den har en mkt...
Köper man från källarföretag är det större risk att råka ut för problem, dessa småföretag har inte resurser för att hålla kvaliteten uppe....
Helst ska man även kalibrera ljusstyrkan på skärmen för att kunna jämföra. Kör testet nu på min Qiku Terra med autobrightness. Annars brukar 200...
Kanon. Man kan jämföra med några lurar som har stora batterier som devicespecifictions har testat: Mi 5s Plus fick 8h 37min Leeco Cool1 7h 23min...
Test att köra PCMark Work 2.0. Det är det vanligaste testet för att undersöka batteritid. Det vore också intressant att höra hur mycket procent...
Har en Huawei Nova Plus. Släpper den för 1600 inkl frakt.
Har lagt upp en kort recension här:...
Qiku Terra Ultimate (6" skärm, 79% screen to body ratio, snapdragon 808) Kinesiska Qiku är ett varumärke som skapats i ett samarbete mellan...
En fundering. Vad skulle motivera att köpa Y6 Max istället för Xiaomi Mi Max om man bortser från att Y6 Max är lite billigare?
Såg inte detta. Om man inte quotar kommer ingen notifikation upp. Den finns kvar om du vill ha den.
Tyvärr inte intressant. Jag behåller mobilen tills vidare och tar ner annonsen.
Har precis testat deras budgetlur Cool1 och den är också otroligt prisvärd. Leeco är ju ännu mer prisvärda än Xiaomi, enda haken som jag ser det...
Vad har du att erbjuda?
Bra review: http://m.gsmarena.com/meizu_m3_max-review-1534.php Mina intryck finns här:...
Sänker Nova Plus till 1600 kr inkl frakt Om ingen köper blir det blocket.
1400 kr inkl frakt eller bud
Endast uppackad och funktionstestad (google play är installerad). Mjukvaran är version 5.6.014S (Android 6.01). Snapdragon 652, dubbla Sony...
Nu har jag hämtat ut Leeco Cool1. Beställde från Hong Kong Goldway som i vanlig ordning leverade på ca 2 veckor, kartongen var väl inpackad....
@R3b0rn vann budgivningen på Le Max 2. Nova Plus finns kvar.
Köpt av Bernard här på forumet. Inget kvitto.
Avslutar budgivningen ikväll kl 21. Elorentz 1800 inkl frakt leder.
En debloatad rom med google play ligger installerad. Har kört den utan några problem alls. Nova Plus påminner förresten mycket om P9 Plus. Nästan...
Några bilder: [IMG] [IMG] [IMG]
Säljer två mycket kompetenta androidlurar. Leeco Le Max 2 5,7 tums skärm (2K upplösning), 4 GB RAM, 32 GB Flashminne, Snapdragon 820, färgen är...
Kan rekommendera http://liaow.com/ om man vill ha bra service och snabb leverans. Beställde en Qiku Terra Ultimate i söndags, de skickade den...
Imorse hämtade jag ut min Qiku Terra Ultimate. Tog fyra dagar för TNT att levera från Kina till Umeå. Första intrycken är mycket goda. Android...
Inte speciellt förvånande när de flesta smartklockar och träningsarmband inte erbjuder speciellt många funktioner man har verklig nytta av....
Tycker det är värt att återuppliva den här tråden igen. Numera finns det ganska många youtubekanaler som recenserar kinalurar. Absolut bäst tycker...
Blir intressant att höra ditt omdöme när du får den. Har tidigare haft en Xiaomi Mi Max men tycker den var för stor, bökig att ha i fickan. 6 tum...