Separate names with a comma.
Skriv gärna lite om dina första intryck när du får den. Jag tycker A71 ser riktigt läcker ut. Kamera-ön är betydligt snyggare än notchen på A70....
:eek::cry:
HMD kommer gå i konkurs inom några år. De lyckades aldrig förvalta Nokias fina varumärke. Det fanns massor med hype i början som de kunde ha...
Låter bra med fria returer. amazon.co.uk är snålare. Där får du själv lägga ut för frakten om det inte är fråga om en defekt på produkten. Man kan...
Mi 9 SE är dock Xiaomis minst prisvärda telefon (sett till hårdvaran) så jämförelsen blir inte speciellt representativ. Samsung har inga telefoner...
Om det skulle skapas tillräckligt många trådar och inlägg om smartphones i A-serien (av tillräckligt många medlemmar) skulle enskilda telefoner...
Någon som fått gcam att fungera på android 10?
Ibland fungerar OTA. Men oftast får den inte kontakt med servern. Har inte varit så noga med att uppdatera ofta senaste tiden utan testat att...
Är väldigt sugen på att testa Note 8 Pro. Tror jag skulle gilla den mycket. Ibland brukar jag också föredra midrangetelefoner framför flaggskepp....
Visste inte att gcam fungerade så pass bra på Note 8 Pro: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=oHve-JOGixM&t=258s
Inte säkert att indien är först på XT. Det där var bara ett exempel på att olika regioner får uppdateringar olika snabbt.
Trevligt! MEn har 7:an verkligen släppts ännu?
Här är det någon som lyckts få en uppdatering till Reno genom att ställa om regionen till indien och sedan koppla upp sig mot en indisk ip genom...
Har samma problem med min Reno Z. Har sett på olika forum att folk har fått uppdateringar som inte vill nå min telefon trots att jag provat flera...
Du har rätt i att det fungerar bättre med glasbaksida, dock använder man glas på nästan alla lurar nu för tiden, även de som saknar trådlös...
Inget praktiskt mervärde. Antagligen är poängen att det ser snyggt eller coolt ut samt att bredden blir kortare på telefonen. Skärmen på Mi Note...
Kollade just på den butiken och det står märkligt nog "Support OTA Update" i beskrivningen av global rom. Normalt brukar OTA inte finnas på...
Mest troligt hemsnickrad. Dock finns Xiaomi EU så jag hade låst upp bootloadern och flashat in EU-romen som jag normalt föredrar framför äkta...
Ok! Ibland brukar tjocka telefoner kännas bättre i handen men vikten på Note 10 är ju helt klart i överkant. Synd!
Så pass likvärdig känsla alltså. Då har du nog rätt i att den nog inte är något för mig. Dock har jag börjat gymma handlederna nu så på sikt...
Härligt. En annan fundering. P30 Pro tycker jag kändes ovanligt obekväm att hålla i. Föreställer mig att Note 10 kanske känns lite bättre då den...
Verkligen. En av de saker jag störde mig på med P30 Pro. De borde ha reserverat böjda skärmar för Note-serien.
Jag instämmer helt. Har också haft P30 Pro och jag tar Mi 9 före den utan att tveka. Bästa telefonen jag testade ifjol. Är sugen på att skaffa en...
Det fanns en tråd i ett annat subforum. Har nu lagt in ditt inlägg i den tråden och flyttat hela tråden till Mi 9 forumet.
Ja, det är märkligt att Xiaomi misslyckats lite med batteritiden på denna lur. Den borde ju slå allt annat med tanke på batteriets storlek och det...
Vilket är det ledande budet för tillfället?
Kan förstå tjusningen vid video, men störs du inte av att den är så smal när du läser? Varje gång jag testat en mindre telefon (mindre än 74mm på...
Sony verkar kunna trolla med knäna. Minns batteriitiden på Xperia XA1 Ultra som var otroligt bra trots en stor skärm och litet batteri (vilket...
Finns billigare hos Power: Asus ZenFone 5 ZE620KL (4GB RAM) 64GB (Mobiltelefoner)
Det gör det. Jag testade själv lite olika versionen av modden under den period jag hade XT. Som vanligt föredrog jag gcam framför stockkameran....
Brukar kolla här: Deals - Every day new deals
Beror på var du beställer. Banggood och Gearbest har leveransalterantiv där man slipper betala tull/moms. Även vissa säljare på aliexpress har...
Mi 9 Lite är inget dumt alternativ men det samlade intrycket verkar vara att Redmi Note 8 Pro är lite bättre. Som andra påpekat är den dock lite...
Ja, hårvaran verkar bra. Dock är jag rädd för att Samsung inte använder lika bra mjukvarualgoritmer på deras midrangelurar. Har alltid haft...
Hoppas kameran är bättre på A71 jämfört med A70. Har haft A70 en kortare period och upplevde att kameran var riktigt dålig på den, särskilt...
En annan faktor som kan vara värd att tänka på om du ska telefonen länge är batteritiden. En S9 har inte speciellt bra batteritid från start och...
Säljer eller byter en svart Honor note 10, 6/128gb i nyskick som knappt är använd. Använd någon dag av mig, köpt av @mullsjomannen som i sin tur...
Om TS mest rör sig i städer och kan leva med 3G ibland på landsbygden så kommer CC9 förmodligen fungera bra, men det beror också såklart på vilken...
Hur stort problem detta är beror på vilka krav man har, vilken operatör man har och på vilka platser man normalt befinner sig. Jag har haft många...
Kameran kommer inte vara i närheten av S20. Samsung har aldrig haft bra kameror på sina midrangetelefoner.