Separate names with a comma.
Färg?
Hur är batteritiden och kameran?
Hade föredragit om den haft 1080p, batteritiden är halvdålig på grund av upplösningen. Tycker t.o.m. 720p räcker på min Desire 816 (dock 5.5").
Recension på GSM-arena uppe nu: http://www.gsmarena.com/lenovo_vibe_z2_pro-review-1155.php Ser riktigt bra ut, faktiskt lite bättre än jag...
Lenovo S860 eller Coolpad 7320. 900 kr inkl frakt per st.
Instämmer! Har testat K910 och den är grym. Ligger mycket bra i handen för att vara 5.5 tum. Du får inte en bättre telefon för 2000 kr. 3C har...
Du kan få en S3 för ca 1000 kr begagnad. Onödigt att köpa en ny. Min sambo har en S3 men bytte nyligen till Huawei 3C som kostar ca 1000 kr...
Runt 2000 kr borde du få.
bump
1000 kr
Meizu MX4 ser ju riktigt fin ut, det är något med designen som är väldigt tilltalande. Antar att jag smyggillar apples design. Batteritiden verkar...
Det har du rätt i. :) Fick ett bud på 800 kr av en umebo förra veckan för S860. 900 kr plus frakt för S860 och 800 plus frakt för 7320 säger jag.
400 kr är dessvärre ett skambud. De finns i Umeå.
Hade valt Z3 för batteritiden.
Har haft 925 och skulle inte köpa den nu. Designen är riktigt läcker men kameran är överskattad, batteritiden halvdålig, WP känns trist även med...
Kom igen gott folk. Detta är prisvärda lurar!
Coolpaden är mer eller mindre i nyskick. Lenovon har några små repor på kanten men inget som sticker ut. Tar emot bud på båda, kan även tänka...
Håller helt med Rospigg. Köp en Moto G 2nd gen istället. Ska du beställa från Kina köp något kinesiskt märke istället.
Stor recension:http://m.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note-review-1143.php
Några kinesiska alternativ i samma priusklass som Moto G:...
Beror på vad du prioriterar för funktioner. Enda fördelen jag kan se med E700 är batteritiden. Moto G lär vara rappare, du får uppdateringar...
Har tre lurar till salu: Lenovo S860, Coolpad 7320 och Galaxy S3.
Jo, det var en riktigt gammal mjukvara från början. Riktigt trist policy av Huawei, får hoppas på bättring. Gillar HTC:s snabba uppdateringar.
Trist! Hon har iaf kört kitkat en vecka nu felfritt. Så en klar förbättring även om det är en utvecklarversion.
Min sambo kör 3C nu med 4.4.2. Hittade en bra rom på needroms.com. Hon är riktigt nöjd. Allt som krånglade med den tidigare är fixat nu. Flytet...
Nu har jag haft Desire 816 en månad och är fortfarande riktigt nöjd. Det som mest sticker ut är flytet (laggfritt) och högtalarna. Allt annat med...
Huawei P7 kanske
Kolla recensionerna på gsmarena. Här är en bra säljare:...
Xiaomi Mi3 är mer prisvärd. I princip lika bra som Mi4 fast bättre pris. Meizu MX3 var väl ingen höjdare så skulle avvakta välgjorda recensioner...
http://mblog.gsmarena.com/lenovo-vibe-z2-pro-hands/
Vore bra om en moderator kan låsa denna tråd och låsa upp tråden jag skapat för Lenovo S860. Här bytt Xiaomi 1s med Spindrift och behåller Huawei...
Den är i bra skick. Några mindre repor på metallskallet men inget som stör. Kitkat installerad med Google play. Läs mer...
Den mörkblå som jag köpte är rätt snygg. Känns mindre plastig än den vita. För 1800 kr är den definitvt något att ha. Du har helt enkelt fått...
Kanske är biased men 1000 kr för S860 är ett kap jämfört med alternativen :)
Fick inte gps:en att fungera offline, har dock inte försökt fixa det. Var bara aktuellt när jag var utomlands. Annars inga problem. Kikat är...
Lenovo S860? Några smärre repor på baksidan men annars i mycket bra skick.
Fegade ur och köpte en mörkblå Desire 816 idag. Väldigt nöjd. Bygget är inte i klass med Vibe Z eller S860 men allt annat är perfekt för mig....
Bump. 800 kr per telefon.
Testade Vibe Z idag. Kändes väldigt bra, bättre än 3X.
Det funkar.