Separate names with a comma.
Tack för tipset. Verkar fungera bra det lilla jag testat allafall. Undrar bara om det är ok att ladda hem den om man inte tillhör "testgruppen"...
Klart från mig med Skulle helt klart vara kul att få reda på vad undersökningen ger för statistik
Jag förstår = är likadan :-)
Känns det som att skärmen är repkänslig ?
Frågan är om inte en se x8 kan vara en vettig reservtelefon? Sent from tapatalk
Då låter det ju som du har problem med skärmen ? Finns ju ingen inställningg som kan ta bort hundra mellanslag ;-))
Testat med att avinstallera och installera om appen ?
Är det inte så att svarsknappen på headsetet som kärvar då ? Trycker man på den ringer väl telefonen upp senast slagna nr.
Dessa körde jag på i början men när mina låsningar börja sökte jag på nätet ang APN inställningar hos Telenor och kom fram till att bara lägga in...
Var glad att du inte köpte en Wildfire, den är inte i närheten av Defy. Har fått låna en sådan medans min Defy är på rep, saknar den som...
Tack för svaret ! Då kanske inte det visar på något strul med min då,tyckte bara det var ett konstigt beteende då jag aldrig reagerat på att...
Den är köpt på eshop247 och verkar ha Fransk mjukvara i grunden, borde väl inte vara ett problem då Europa har samma frekvens på 3G nätet? Har...
Hur upplever ni att er Defy hanterar datatrafik ? Har haft lite bekymmer med datatrafiken på min Defy,egentligen haft det sen jag fick hem den...
Kanske denna video kan vara intressant om du ska ta isär den själv Del 1 Del 2
Har nästan samma dilemma. Vill också ha en reservtelefon. Har en Motorola Defy som just nu är på rep, har just nu en reservtelefon i form av en...
Dom fick just den frågan när dom svarade på läsarnas frågor via mobil.se. se:s representant sa då att dom ska försöka uppdatera under allafall 2...
Min favorit är SE:s old phone Här finns det ett gäng att ladda ner,länk
I inställningar kan du även välja stream och sync quality,jag har båda dessa på High quality.
Jag röstar för ett Defy subforum............ Vi är ganska många med den telefonen nu och är ganska aktiva i allmänt delen av Motorola...
Kan tipsa om en batteri app till Defy. Jag har till tidigare telefoner använt battstatt som visat batteriets kvarvarande procent i ental...
Alltid kul om man kan dela med sig av nyheter/förbättringar. Jag kör också safe varianten ;) vågar mig inte på något annat.......
Upplever samma sak,har blivit bättre helt klart. Började dagen med ca 70-75% batteri och efter 12 tim och 33 minuters standby med BT,full...
Klämde lite på en ACE på elgiganten häromdagen och den skärmen svarade inte alls. Vad man än gjorde så gjorde telefonen något annat,ingen bra...
Det jag upplever mest är att flytet i skärmen har blivit bättre,tyckte sliden för unlock hade en dålig känsla. Den blev mycket bättre tycker jag.
Du kanske har något installerat på telefonen som skapar symptomet ? Ett live wallpaper,taskkiller eller något liknande ? Jag kör min telefon...
Min kommer från eshop247.se och är också Fransk. Personligen installerade jag ganska omgående Launcher pro då jag inte gillade Blur. Nu har jag...
Testa att ändra inställning i Voice quality under call settings
Grattis ! Lite klantigt av netonnet att ge ett så felaktigt svar ang språket. Kan ju skapa en del missnöje om man förväntar sig att den har...
Råkade snubbla över den här tråden,kanske det kan vara något för dig ?
Gör det. Skulle förvåna mig om den hade det men jag har ju blivit förvånad förut:p
Den finns inte på Svenska, ännu. Trodde jag skulle ha problem med det innan jag bestämde mig för att köpa den men ni tänker jag inte ens på att...
Den uppdateringen var bra ! Spec för mindre skärmar,på min mini gillade jag inte nya Market men nu är det som det borde varit från början.
Tror att en exchangeserver kan göra en wipe via remote.
Skriv gärna här om du hittar några nyheter :-)
Personligen är inte det intressant,känner mig inte tillräckligt insatt för att roota. Känner inte heller något behov av det och riskerna det...
Var i kontakt med Motorola ang uppdateringar till Defy och fick informationen att det fanns en uppdatering ute till den nu. Fick den här länken...
Den heter Gmail unread kom jag på :o Det finns även en som heter sms unread såg jag när jag sökte efter den andra på market
Har för mig att jag använde en widget som hette gmailcounter innan jag skaffade launcher pro Sent from my E10i using Tapatalk
Nja, jag har oftast ett H även om jag inte använder Datatrafik. Den växlar en gång till 3G när jag ska surfa tex och sen går den återigen över...
När jag ska ut på nätet med min kan det först stå H för att sen innan den börjar ladda en sida kommer istort sett alltid 3G upp för att sen gå...