Separate names with a comma.
En del av USA:s välstånd beror på att de arbetar mer än vad man gör i Västeuropa. Danmark och har USA har ungefär samma produktivitet per arbetad...
Syskonet T2 finns att köpa nu. Som väntat verkar den dålig: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=KIqwkGuEGwk För $120 hade det varit...
Precis. Det var det som gjorde att jag övergick till att äta vegetariskt. Om det inte har någon större betydelse för den egna hälsan kan man välja...
Sant. Detta var en intressant vinkel. ;) Jag brukar argumentera emot personer som hävdar att det finns klara belägg för att vegansk kost är...
Fast det är ju fortfarande samma logik för både nedskräpning och klimatpåverkan. Vad en person gör märks knappt, vad majoriteten gör märks enormt...
Fast med den logiken kan jag ju lika gärna slänga en massa skräp på väg hem från jobbet, ingen idé att försöka vara en miljöhjälte när mitt...
Det sant att Sveriges påverkan på klimatutsläppen är marginell sett i ett globalt perspektiv, men detsamma gäller de flesta andra länder i världen...
Låter bra! Hur upplever du flytet, prestandan och skärmen jämfört med OP5?
Kul! Var köpte du din? Jag var i Frankfurt i veckan och där hade de G8S på Saturn. Kostade €449, men bara veckan innan hade de reat ut den för...
Har du fått din Mi 9 Lite ännu?
Köpa båda på netonnet och så behåller du den som du gillar bäst. Netonnet erbjuder retur även om du köper produkter i en av deras fysiska butiker....
Ja, det är skärmen som gör att jag ändå tvekar på ett köp. Dock gillar jag verkligen hur den känns i handen och en telefon med Kirin 980 för det...
View 20 kostar bara €299 på Saturn i Tyskland. Riktigt prisvärt! Funderar på att slå till.
Intressant! Hade inte hört talas om G8S. Gillar formatet på den bättre G8 då den senare luren har en för smal och avlång skärm för min smak....
Där är jag böjd att hålla med. Det kan vara en bra strategi.
Tror inte jämförelsen med Sony fungerar. De gjorde telefoner som nästan ingen var intresserad av. Då spelar antal släpp per år ingen större roll....
Eglobal är ett skitföretag. Men precis som i fallet med Gearbest så får de flesta sina telefoner till slut så många är trots allt nöjda. Dock går...
De måste lansera nya lurar frekvent annars kan de inte hänga med Xiaomi, Vivo och Oppo som lanserar nya telefoner hela tiden. OnePlus 7 (non-pro)...
eglobalcentral eller gearbest? Pest eller kolera? :D Skämt å sido. Man blir lite sugen på att beställa från eglobal trots att jag fått avbryta...
Gearbest kör nu ett erbjudande på Mi 9 Lite för $246. Ingen butik jag vill köpa ifrån men det är ett tecken på att den snart kommer rasa i pris...
Vad kostar priority shipping?
Upptäckte nyss att någon startat en alternativ tråd om Mi 9 Lite i Mi 9 forumet. Har nu slagit ihop trådarna.
Synd att den blev ännu mer avlång. Har testat 20:9 ratio på Galaxy A70 och den var ingen höjdare. I övrigt kändes uppgraderingarna klockrena
Om jag inte haft problem med vikten på Note 8 Pro hade jag nog tagit den p g a större skärm, bättre prestanda, lägre pris och (förmodad) bättre...
Nya versioner av MIUI lär nog komma kontiunerligt. Dock kanske det dröjer längre innan den underliggande androidversionen uppdateras p g a...
Om det händer borde man kunna importera OP7T från Kina senare i höst. OP7 256/8 går för $410 nu på Aliexpress. Flera tusen billigare än priset i...
Fast det går ju på tvärs mot de rykten som gör gällande att 7T blir en klart större uppgradering från 7 jämfört med uppgraderingen från 7 Pro till...
Är det inte endast OP7T som presenteras idag? Vill minnas att Pro-versionen skulle presenteras i oktober?
Blir spännande att se vad priset kommer landa på. Känns tyvärr som det blir en påtaglig prishöjning jämfört med OP7 givet uppgraderingarna.
Jag har ändrat rubriken på tråden nu till Mi 9 Lite. Är klart intresserad av att denna lur då jag får ont i handleden av tunga och tunna...
Håller med om att den är lite för tung i relation till volymen. Tyvärr blir det bara värre och värre på den punkten. Finns nästan inga lätta...
Väldigt likvärdiga lurar. En fördel med Honor 20 är vidvinkelkameran. Jag hade dock tagit View 20 för hörlursjacket och den något större skärmen.
Ja precis, men i Kina och Indien kommer de nya lurarna från Nokia att få svårt att hävda sig mot midrangelurarna från Xiaomi/Redmi, Oppo/Realme...
7.2 känns verkligen inte prisvärd. Kostar nästan dubbelt så mycket som A2 trots att den har samma systemchipp (SD660) och mest troligt liknande...
7.2 ser inte ut att vara mycket bättre än 7 Plus hårdvarumässigt. Dessutom saknar den AMOLED som nu finns på en del kinesiska midrangelurar som...
[IMG] Idag släpptes budgetluren Redmi 8A. Bland specifikationerna märks SD439, ett batteri på 5000mAh och huvudkamerasensorn IMX363. Rätt...
Det är ett oseriöst företag. Många som rapporterat problem med dålig service (mig inkluderad). De tar relativt höga priser för produkterna de...
Oppo kör utan ytbehandling på vissa av deras lurar, men på de flesta lurar är skärmen ytbehandlad. Dock är frågan om det det nöts ner även med...
Någon som dragit av det medföljande displayskyddet på OP6? Har skärmen bra ytbehandling. Är sugen på att köra naket.
För egen del tycker jag det mest störande är glaskonstruktionerna som drivit upp vikten på nästan alla telefoner alldeles för mycket. Det går...