Separate names with a comma.
Ja det är hårt. Jag köpte min cykel för tror det är väl en 20 år sedan eller något. Jag har den kvar :) denna då?...
Menar ju så klart att du ska hitta en cykel du gillar och så tar du fram bulltsaxen från väskan :D Synd på färgen :) Denna kanske?...
Jag har många cyklar :) två 21 vxlad och en en vxlad. :) du kan få den en vxlad :D men den kanske är lite liten. typ 8 eller 10 tums :D Har du...
Jaha en dag till imorgon att vara ledig på... :D Skriva kontrakt på en lgh på eftermiddagen.
Den du gillar mest.
Haha. visst om du kommer hit ner så ska jag bjuda på en frukostbulle :D
Haha. Även ledig imorgon. God morgon alla. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Zooklubba: jag är ledig i två dagar nu... :D Sent from my Desire HD using Tapatalk
I min dhd så kan man i kontakter trycka på menyknappen och välja visa och där bocka ur alla förutom simkortet, och sen så kan man radera en eller...
Alla afrikaner är inte svarta...
Usch ;)
NFL???
Fotboll?
film, spel och abonnemang tror jag inte man kan lämna åter.
någon fläkt i datorn börjar nog gå i sönder, kanske grafikkortet... :(
Det kan heta något annat. Har ju ingen blade så vet inte hur dom namnat det. Kan du skriva alla som finns i mobila nätverk?
Meny - inställningar - trådlöst och nätverk - mobila nätverk - åtkomstpunktnamn
Är inte det mer som en antenn det som sitter i skalet? (har inte satt mig in så mycket i allt sånt.)
Då är man ledig idag, hängig som bara den, sovit för mycket?
för att ta emot och skicka mms så måste man ställa in apn inställningarna. https://swedroid.se/wiki/index.php?title=APN-inst%C3%A4llningar...
Systemkrav Operativsystem: Windows XP/Vista/7 Processor: Pentium 4 3 GHz/AMD 64 3200+ Minne: 512 MB (1 GB för Vista) Hårddisk: 8 GB ledigt...
Media markt brukar ha riktiga mobiler uppe
Nä hon trivs bra med sin desire. Så det blir ju jag som tar den coola mobilen :P Haha
Jo det är riktigt tråkigt att några förstör.
Nja, gillar inte LG :P forutom micron som jag köpte för tio-13 år sedan. EDIT: jag fick den av mamma. och den finns inte längre, va någon som...
Ja vad ska man göra, förlänga frugans abonnemang och ta någon cool mobil eller vänta tills sommaren? Jag har en dhd och frugan har desiren.
Undrar ifall man ska vakna nu eller bara gå upp. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Nä varför då? har ju så underbart på jobb. sen har jag varit vaken sen 12, men inte haft tid för mat än...
Ska äta frukost nu...
Jo det kan man. https://swedroid.se/wiki/index.php?title=L%C3%A4gga_in_egna_ringsignaler_och_andra_ljud
Då är det bättre med nio timmars sömn :P
Jayy Då är man ledig idag... vart är fjant? här mamma.
Måste skriva det som s-droid och yoshien skriver man måste inte lyssna på låten för att den ska lagras offline. i inställningar så finns det val...
Har det rört sig än?
Sätt upp ett gäst konto på laptopen. Sent from my Desire HD using Tapatalk
För slö. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sånt gör dom väl varje år? Tror jag skulle bli scout när jag var ung eller inte kommer inte ihåg var ju typ hundra år sedan. Sent from my...
Den sitter uppe. :D Sent from my Desire HD using Tapatalk
[ATTACH] Här kommer det. :D Sent from my Desire HD using Tapatalk Titta på personbilen bakom.
Nä har du gjort så så ser inte market dina appar. Men det finns en omväg, appbrain den ser dina appar och den använder market. Sent from my...